Обява

Свий
Няма добавени обяви.

4х4 автомобил след 2006г до 25 000 лв

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: 4х4 автомобил след 2006г до 25 000 лв

    Първоначално публикуван от m4r1qn Преглед на мнение
    За дизела на Субару дори и Аутобилд се изказаха много негативно - на 100к км ДВГ е аут - бутала, цилиндри, съединител. Аз не бих се спрял на този ДВГ.
    А тия дето са надхвърлили 100к. и продължават да си ги карат кВо да правят?!? Аутобилд е парцал дето за нищо не става,ама хептен за нищо щото е и гланциран отгоре на всичко.

    Коментар


    • #17
      От: 4х4 автомобил след 2006г до 25 000 лв

      Броя е от тази есен - чети и преценявай. Примери от цяла Европа за сменени мотори - дал господ. За това в предното си мнение подчертах, че АЗ не бих го избрал. Форума е за това, за да споделяме информация.
      O888 749-O86
      C20LET 4x4 198 kW 370 Nm - любимата
      NC 750

      Коментар


      • #18
        От: 4х4 автомобил след 2006г до 25 000 лв

        Добре де, а за джипката, дето съм посочил - Honda CRV след 2007, 2.2 CDTI какво мислите?

        Коментар


        • #19
          От: 4х4 автомобил след 2006г до 25 000 лв

          Става ... общо взето.

          Съдейки от опита ми с 2 броя CR-V 1-ва генерация, настоящето CR-V 2-ра ген., и от няколко други модела Хонда, преминали през семейния автопарк, предполагам, че и 3-та ген. е добре откъм рентабилност (рядко се чупи и евтина поддръжка). Дизелът си е на Хонда, и от 2002-а до след 2007-а се трябва да са го излекували от детските болести. И тук, както на всички модерни дизели, имаш скъп съединител с демпферен маховик, и евентуално филтър за твърди частици (DPF). Двигателят е с верига.

          Удобен семеен автомобил е (за мен). За извън града е ОК. За градско зависи от това, как ТИ се справяш с карането и паркирането на почти автобус.

          И накрая - проходимост.
          И тук зависи от твоето разбиране за оффроуд, кал, сняг. За черни пътища, малко кал, малко сняг, някой зимен, градски коловоз става. За тежък оффроуд и кал до главината на колелото - по-скоро НЕ. За аквапланинг и black ice на магистралата става, има си стабилити асистант (VSA) и тракшън контрол (TCS). Няма блокажи на осевите диференциали. При буксуване въртят едно предно и едно задно колела.
          Проходимостта не е на желаното на повечето от тук присъстващите ниво, заради системата 4х4. Това си е високо комби с постоянно задвижване на предните колела. При превъртане на някое от предните колела се включва задия "мост". Това става чрез система от 2 хидравлични помпи и многодисков съединител в маслена баня.
          Последно редактирано от krasi-mir; 24-12-14, 20:38.
          Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
          Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
          Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

          Коментар


          • #20
            От: 4х4 автомобил след 2006г до 25 000 лв

            Субару-то ми е скъпо и харчещо, Сузуки Гранд Витара новите - мудни и харчещи. За Нисан Кашкаи нямам наблюдения. Някакви други предложения като Honda CR-V или по-добри, сместващи се в бюджета?

            Коментар


            • #21
              От: 4х4 автомобил след 2006г до 25 000 лв

              Първоначално публикуван от xainov Преглед на мнение
              Субару-то ми е скъпо и харчещо, Сузуки Гранд Витара новите - мудни и харчещи. За Нисан Кашкаи нямам наблюдения. Някакви други предложения като Honda CR-V или по-добри, сместващи се в бюджета?
              Колега, бях с почти същите изисквания като теб и в крайна сметка ми попадна Хюндай IX35 2.0CRDI 184hp 2010г. с пълен пакет есктри и го купих. Доволен съм от харченето и от вървенето(градско и магистрала), но относно 4х4 засега само на ски съм ходил с него, защото го имам от 1 месец. Ако те интересува нещо по-подробно за него , съм на линия Иначе моята тема е почти същата - http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=190398

              Коментар


              • #22
                От: 4х4 автомобил след 2006г до 25 000 лв

                Първоначално публикуван от xainov Преглед на мнение
                Субару-то ми е скъпо и харчещо, Сузуки Гранд Витара новите - мудни и харчещи. За Нисан Кашкаи нямам наблюдения. Някакви други предложения като Honda CR-V или по-добри, сместващи се в бюджета?
                Фиат Панда дизел 4х4 , харчи малко с евтини части, и здрава ако я галиш и миеш като я прибираш в гаража след офроуд разходка.

                Коментар


                • #23
                  От: 4х4 автомобил след 2006г до 25 000 лв

                  Незнам дали някой тук ще вземе под внимание мнението на жена но нека и аз да споделя нещо по темата (само факти - изводите са за който разбира). Както колегата който препоръча Хюндай IX35 и аз да добавя нещо Корейско. На мен ми купиха (все пак друг носи по голямата част от париците в къщи) КИА СОРЕНТО 2011г 2,2 CRDI. Мотора е прекрасен (дизел 200 к.с. с 435 Nm - немски, безпроблемен), автоматика също - превключването е изключително нежно (сравнявам го с 7G-Tronik-a на мъжа ми от известна марка) а и досега няма повредена кутия за този модел (инфо от сервиза)+ не се поддържа - маслото вътре е до живот според инструкцията на производетеля. Автомобила е с много добра димнамика (чак ми е интересно като гледам учудените погледи на някои колеги в задното огледало) да точно така е "смотаната" КИА мачка с ускорение от 9,5 сек 0-100 показател досата добър дори за леки автомобили от старичкия БГ автопарк а тук говотим за камион 2 тона. Извънградско - икономично каране (100-120 - 7/100), градско в тежкия следобеден трафик - не повече от 10/100. Да сега тук след мен всеки ще каже поне 100 негативи за модела (тук в този форум това забелязвам) но истината е че ако не робува човек на марки това наистина не е лошо предложение. Нещо важно ВЪТРЕ НИЩО НЕ СКЪРЦА/ТРАКА и т.н. дори сега - зимата, факт който само приятно може да радва. Понеже тук е офроуд форум мога да кажа следното от личен опит досега: на сняг - до 20 см и лед тоя автобус върви точно колкото и предната ми кола Pajero Pinin. Лятото ще го пробвам и на пясък (повече инфо тогава). В заключение приличен автомобил за извън град (max speed 200 км/ч) комфортно е до 160 км/ч. В града естествено паркирането е трудна работа. Офроуд способности - НИКАКВИ. Тук просто имаме автомобил с предно с електрическо включване на задното (абсолютно неусетно и без индикация на таблото), с отворени диференциали (както казва мъжът ми) така че при забоксуване колелата се въртят по диагонал и си до там. Но в 99% от случките на пътя това е повече от достатъчно. В интерес на истината със "свръхпроходимото Pajero Pinin - къса база съм затъвала на пясъка (без да е легнало по "корем" и ситуацията е аналогична. Честно казано защо всяко излизане от асвалта 90% от участниците тук наричат офроуд? Там където може да мине един ПРЕЖАЛЕН автомобил с предно предаване това не е офроуд. А прежалената кола може та може някъде около х4 спрямо спрямо "стандартната". Факт от личен опит преди да оставим една стара такава на металекс. И нещо интересно колеги нямате ли впечатление че напоследък всички утвърдени марки автомобили са направени така че да си плащаме ПОСТОЯННО за какво ли не а разбираш ли смотаните Корейци които са в дъното на класацията (по престиж) опитваики се да се докажат са повишили НАДЕЖНОСТТА в пъти спрямо предходните си модели и напоследък успешно се конкурират с производители със 100 годишна история.

                  Коментар


                  • #24
                    От: 4х4 автомобил след 2006г до 25 000 лв

                    ма много си на Ти със тая Кия - нещо дилърско ми звучи

                    Коментар


                    • #25
                      От: 4х4 автомобил след 2006г до 25 000 лв

                      Ехидното подмятане ще подмина с усмивка . За някои неща съм на Ти, защото имам добър ментор.

                      За дилърите:

                      За последните няколко години семеиството ми смени няколо автомобила нови и втора ръка:

                      1. Коректен дилър на автомобили в БГ аз не съм срещала! Ако някой се почуства засегнат sorry.
                      2. Коректно сервизно обслужване на лизингова/гаранционна кола на съм получавала. Да не говорим дори за консумативи, които се налага да бъдат сменени задължително в фирменя сервиз за съответната марка на цени х3.
                      3. Омръзна ми някои да се учи на занаят докато ми ремонтира колата както и от "оригиналните" части в БГ.
                      4. Имам чувството че ниските заплати озлобяват личния състав (чиято квалификация често е под въпрос) затова колкото по хубава кола - толкова по лошо отношение към клиента (на принципа него не го мисли щом е имал пари да си я купи...........).

                      Предвид на това автомобил нов или втора ръка от БГ нежелаем. По отношение на сервизирането/обслужването практиката ни е следната (консумативи от Ebay) леки ремонти - мъжът ми. Проблем който изисква по-сериозен ремонт с който той не може да се справи - следва мобиле бг - продава се. По статистически данни това се оказа най-евтиния вариант за БГ пресметнато пари/километри/нерви/време.
                      За гореописаната от мен КИА (не съм на принципа нащето гардже е най-хубавото) това е просто поредната купчина ламарина на двора, която ще бъде сменена с друга тогава, когато спра да слизам с усмивка от нея, а някой ще получи читаво гледан/глезен автомобил БЕЗ СЕРВИЗНА ИСТОРИЯ.
                      Автомобила това е просто средство за придвижване господа оффроудъри не го обичайте повече от ЖЕНИТЕ СИ!

                      Послеслов: ДА не забравите че идва 14 февруари за да няма сърдити после. Поздрави на всички.

                      Коментар


                      • #26
                        От: 4х4 автомобил след 2006г до 25 000 лв

                        Първоначално публикуван от svetla83 Преглед на мнение
                        По отношение на сервизирането/обслужването практиката ни е следната (консумативи от Ebay) леки ремонти - мъжът ми. Проблем който изисква по-сериозен ремонт с който той не може да се справи - следва мобиле бг - продава се.
                        Първоначално публикуван от svetla83 Преглед на мнение
                        …а някой ще получи читаво гледан/глезен автомобил БЕЗ СЕРВИЗНА ИСТОРИЯ.
                        Тия двете как си противоречат, малееее
                        Да са живи и здрави балъците!

                        Коментар


                        • #27
                          От: 4х4 автомобил след 2006г до 25 000 лв

                          Първоначално публикуван от Dobs Преглед на мнение
                          Тия двете как си противоречат, малееее
                          Да са живи и здрави балъците!
                          Е хайде сега. Естественно, че госпожата и мъжът и чинно и надлежно отбелязват "проблемът, който изисква по-сериозен ремонт" към обявата в мобилето и отбивката от цената е за тяхна сметка
                          WG 2.7 CRD

                          Коментар


                          • #28
                            От: 4х4 автомобил след 2006г до 25 000 лв

                            Първоначално публикуван от svetla83 Преглед на мнение
                            ....За последните няколко години семеиството ми смени няколо автомобила нови и втора ръка:....
                            Да не би проблема да е във Вас?
                            Защото последните години също сменихме няколко автомобила, пък проблем нито с дилърите (наблюдения върху 6 марки и сервизи - Опел, Тойота, Мазда, Нисан, Фиат, Джип), нито със сервизите им съм имал... С оригинални части - още пък по-малко... Нещата, които са ми били сменяни по гаранция след това не са показали какъвто и да е проблем...
                            Да, цената може да се коментира...

                            Бих препоръчал колегата да разгледа автомобилите от България, въпреки, че често са малко по-скъпи отколкото 'нововноса'... Колкото и да е странно - тук голяма част от хората не са палачори и си гледат автомобилите, а не гледат да минат тънко без смяна на масло, 'оригинални' части накупени онлайн (да, има и свестни, ама там се иска опит да се ориентираш) и т.н....

                            Послеслов - За 14 февруари сме се подготвили - поръчал съм микробуса за ходенето до лозето и връщането на групата (изпитана в битки и действаща строго по закона). Мръвката е поръчана. Виното е готово. Греяната ракия също Дали ще има сърдити - ще разберем на следващия ден. Тъй-като не сме чуждопоклонници, почитаме си нашите светци
                            Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                            Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                            Коментар


                            • #29
                              От: 4х4 автомобил след 2006г до 25 000 лв

                              Не знам частите от официалните БГ-сервизи колко са оригинални, но тези от e-bay са МНОГО неоригинални... Пиша от собствен опит! Много ми е интересно как мъжът Ви, ако не е автомонтьор със съответното оборудване, ще се справи дори с "леки ремонти" на кола 2010+ година, на която и за дребни неща си трябва електронна диагностика...
                              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                              Коментар


                              • #30
                                От: 4х4 автомобил след 2006г до 25 000 лв

                                Субаруто се вмества в бюджета, има и под 20 000 лева на около 90 000 км. освен това не се разваля, нашето го имаме от две години и не се е разваляло.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X