Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кое е по-добро Витара, Рав4 или Териос

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Кое е по-добро Витара, Рав4 или Териос

    Сега всички ще ме оплюят, но за тези пари можеш да си вземеш Freelander 98 коня дизел с малък данък. Въпроса е да намериш читав такъв, въпреки че всички казват че е голям боклук, аз от моя съм доволен - за две години и половина и над 30000км не съм имал никакви проблеми с муфа, раздатка, диф или двигател. По-скоро дребни ел. проблеми - машинка заключване на шоф. врата, стартер, задното ел. стъкло..... Отделно тампони, висящи лагери и други по окачването, но това ще го има по всеки джип. С два комплекта нови гуми 215/70/16 и си го карам из разкопания ни град юнашки - дупки, бордюри и т.н./във воден цикъл сме/. Отделно и жената го кара доста и още нищо не е счупила, така че надежден ще дойде......
    2018 KIA Sportage 1.6T AWD GT Line
    2007 AUDI A6 3.0TDI S-Line Quattro
    2007 HOMDA FMX 650

    Коментар


    • #32
      От: Кое е по-добро Витара, Рав4 или Териос

      Сега като гледам обяви видях Субари Джъсти, Сузуки Игнис, Ленд Роувър Фрийлендър (къса база). За тях нещо по-конкретно да кажете? Пределно ми е ясно, че жена и кола се взимат на късмет...
      Сега се загледах за паркетното Daihatsu YRV
      Последно редактирано от nakatasan; 30-07-14, 09:46.

      Коментар


      • #33
        От: Кое е по-добро Витара, Рав4 или Териос

        И аз да си кажа - имам Териос от началото на годината. До сега експлоатационните разходи са както следва:
        - наложителни: зимни гуми - 450 лева (взех си украински "росава" като бюджетен вариант"), масло + филтър - 80 лева.
        - за гъзария - лети джанти () - 400 лева (можех да мина и без тях).

        Разхода на гориво е поносим - на газ - 11 на дълго, до 14 в града, което според мен си е добре за 4х4 фил тайм. По магистралата няма много душа, но стотина средна скорост си ги поддрържа. Няма бавни а само блокаж, който до сега така и не разбрах кога трябва да се включва
        Иначе е чудесна градска кола, ако не ти трябва голямо пространство разбира се
        Голям недостатък е че гният доста (не че другите не гният) а на двигател - има доста случаи на скъсан разпределителен вал (това е за по старата модификация без верига), това си им е конструктивен недостатък но пък не е казано че задължително ще се случи.

        Коментар


        • #34
          От: Кое е по-добро Витара, Рав4 или Териос

          Първоначално публикуван от nakatasan Преглед на мнение
          ...Ленд Роувър Фрийлендър ...
          ЗАБРАВИ, че изобщо съществува тоя модел...

          Коментар


          • #35
            От: Кое е по-добро Витара, Рав4 или Териос

            Първоначално публикуван от nakatasan Преглед на мнение
            Сега като гледам обяви видях Субари Джъсти, Сузуки Игнис, Ленд Роувър Фрийлендър (къса база). За тях нещо по-конкретно да кажете? Пределно ми е ясно, че жена и кола се взимат на късмет...
            Сега се загледах за паркетното Daihatsu YRV
            Конкретно за трите, които си изброил-категорично не. Всички ползват вместо неждуосев диф вискокуплунг, който прехвърля тяга към задния мост. Въпросният куплунг/муфа при тези модели е пословично калпав, но за сметка на това-скъп. Като си гледал тия, я хвърли едно око на Голф Синхро, там задвижването също е с муфа, която обаче спокойно надживява колата.
            Животът е харизан кон според мен...

            Теди

            Коментар


            • #36
              От: Кое е по-добро Витара, Рав4 или Териос

              Ако ще е Голф, то да е "Кънтри" версията, ама тя пък е само при Голф 2- може да е по-дърта от автора...

              Коментар


              • #37
                От: Кое е по-добро Витара, Рав4 или Териос

                Голф Кънтри е Голф 2 Синхро върху тръбна рама, цените са неоправдано високи. Едно стандартно Синхро с малко доработки става по-високо от фабрично Кънтри.
                Животът е харизан кон според мен...

                Теди

                Коментар


                • #38
                  От: Кое е по-добро Витара, Рав4 или Териос

                  Ааааа, без "доработки", че ще стигнем за норматив до Геги, 35-ци, лебедки. И то само за начало...

                  Коментар


                  • #39
                    От: Кое е по-добро Витара, Рав4 или Териос

                    Първоначално публикуван от mstef Преглед на мнение
                    Никой не го плаши- той сам се ограничава казвайки "търся сигурност зимата". Човек който търси в джипката сигурност на хлъзгав терен щото машината е 4х4 по моите схващания и наблюдения е силно препоръчително да стои далеч от парт-тайм задвижване. За такива си има фултайм или он деманд...
                    Добре,че повечето проявяват разумен прагматизъм а не параноичен страх . Избора е строго индивидуален и винаги е с конкретни компромиси. Ако продължим в посока нови и нови плюсове и минуси накрая няма да е светъл хоризонт, а голям батак!

                    Коментар


                    • #40
                      От: Кое е по-добро Витара, Рав4 или Териос

                      Какъвто и да избереш отиди с монтьор обезателно и не гледаѝ да е лъскав а да е здрав технически защото колкото и да са евтини частите не са като на лека кола а разликата от оригиналната монтирана първоначално е меко казано голяма .Каран по черни пътища и драки си го обрекъл .Няма такова животно-лъскава джипка за града и ходене извън пътя

                      Коментар


                      • #41
                        От: Кое е по-добро Витара, Рав4 или Териос

                        Първоначално публикуван от shadow a Преглед на мнение
                        Какъвто и да избереш отиди с монтьор обезателно и не гледаѝ да е лъскав а да е здрав технически защото колкото и да са евтини частите не са като на лека кола а разликата от оригиналната монтирана първоначално е меко казано голяма .Каран по черни пътища и драки си го обрекъл .Няма такова животно-лъскава джипка за града и ходене извън пътя
                        То за ръжди и кривини по купето/вратите зная как да гледам, по отношение на трансмисия и ходова част на какво да гледам, как да разбера автомобила дали е читав?
                        За личен монтьор трудна работа, такъв нямам. Като цяло ако не ми се наложи да ползвам подем/канал, ремонтите сам си ги правя по колата.


                        Първоначално публикуван от mstef Преглед на мнение
                        Ако ще е Голф, то да е "Кънтри" версията, ама тя пък е само при Голф 2- може да е по-дърта от автора...
                        Има резон в думите, но има 2 малки уточнения. Колкото да е здрав автомобила, не искам да е по-дърт от 1998 г, а и Голф 2 от тази година или по-нов - няма! Отделно марката Фолксваген и моделите й не са ми по вкуса, колкото да са идиото устойчиви.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Кое е по-добро Витара, Рав4 или Териос

                          Е, това е сериозен аргумент... Тогава грабвай Игнис или Фрилендър, вярвам, доволен ще останеш.
                          Животът е харизан кон според мен...

                          Теди

                          Коментар


                          • #43
                            От: Кое е по-добро Витара, Рав4 или Териос

                            За тези години-след 98 двигателя на бензиновия мотор ще е пълен инжекцион следователно газовата-800-1000 в противен случая заминава дебитомер и една камара проблеми а мотора е накичен с една камара датчици които са цифра и като не е изправен боли главата .При дизела помпата е порядъчно скъпа а те капиталистите не си хвърлят колите ако нямат проблеми с тях.Тези години ги лови диагностика и не е лошо да я направиш преди да го купиш .Другата причина да е помляна предницата при катастрофа и нашите джамбази да са правили недоправили маскирали и после само ядове.Затова с монтьор но не някои които ще иска после да ти прибере колкото се може повече пари за ремонти

                            Коментар


                            • #44
                              От: Кое е по-добро Витара, Рав4 или Териос

                              Първоначално публикуван от nakatasan Преглед на мнение
                              Здравейте, за да има заглавие написах моделите автомобили, които са ми на сърце.
                              Лично аз на марки и модели не робувам, интересува ме автомобила да е надежден и да ми върши работа.
                              Като цяло се интересувам от модел 4х4, който е с най-ниски разходи. Имам предвид да е надежден, да не се чупи, да консумира малко гориво, да е с лесна поддръжка, данъците да са ниски.
                              Зная, че повечето от изискванията са противоречиви, но вярвам, че е възможно да ми помогнете като ме насочите към нещо балансирано.
                              Автомобилът ще се ползва като градски, зимата да не му мисля като се придвижвам из преспите, че близките няколко години доста изпълнения имаше. Искам да наблегна на сигурността при зимно шофиране. За извън пътя ще се кара по лесни и средно трудни терени. Не съм привърженик на екстремното шофиране, както и не съм ловец, за да ходя в дън горите лилейски.
                              Разгледах цените на гумите, прилицните са цифра. Практично ли е да се използват всесезонни гуми? Само не ми казвайте, че такова животно няма. като пресметнах гуми за летни и зимни, отива около 2000 лв, а това са прекалено голям разход, който не мога да си позволя. Затова се ориентирам към всесезонните, отделно място за втория комплект гуми нямам.
                              Кое е по-изгодно дизеларка или бензин с възможност на поставяне на газово.
                              Интересувам се от модели автомобили с работен обем на двигателя до 1,8 л и 90 к.с., независимо от горивото. Моля Вие, които повече имате опит да споделите, кое е по-изгодно за такъв вид автомобил.
                              Благодаря за съдействието
                              Братче, за втори път те цититрам, прощавай, ама нещо .................
                              Зимата във Варна преспи ли имате по улиците? Т'ва да не е Мурманск, или Челябинск?
                              Хубаво те съветват за нещо фул тайм, ама упорито отказват да споменат колко ще ти гори това чудо из града!
                              Джип и икономий - ЗАБРАВИ !
                              Не, не е практично да се използват всесезонни гуми! Лятото палто ли обличаш? Зимата джапанки ли обуваш? Правилно си забелязъл, че приличните са цифра.
                              Нямаш място за втория комплект гуми? Що, бе, ти в кашон ли живееш?
                              Ако тая тема изобщо е истинска твойта кола е Голф 3 ТДИ синхро. Може и Панда 4х4, само да не си като мене хипопотам.
                              Кеф цена няма, живота е кратък и безценен и не се измерва с гуми и данъци!
                              Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
                              Само DIESEL !!!

                              Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Кое е по-добро Витара, Рав4 или Териос

                                Първоначално публикуван от nakatasan Преглед на мнение
                                по отношение на трансмисия и ходова част на какво да гледам, как да разбера автомобила дали е читав?
                                Заставаш до едно от колелата и натискаш колата надолу с две ръце, да подскочи върху амортисьорите. Колата трябвада "потъне" надолу и после да се върне обратно в нормално положение, без неколкократно подскачане.


                                При запален двигател, с включена ръчна спирачка и изключена от скорост, натискаш съединителя до край и задържаш натиснат - ослушай се за шумове. След това пусни съединителя и пак се ослушай за шумове. Не трябва има никакъв силен шум.


                                Отвори капачката за маслото и погледни долната страна, не трябва да има сивкави налепи. Виж също капачката на радиатора, да не изглежда като киснала в блато.


                                Правиш пробно кръгче като превключваш всички скорости, включително задна. Докато караш на втора или на трета скорост, опитай да ускориш много бързо, (все едно изпреварваш) - обърни внимание дали с увеличаване оборотите на двигателя се увеличава и скоростта на колата. Ако се увеличават само оборотите, а скоростта си остава същата, имаш да сменяш съединител.


                                Ако имаш възможност да погледнеш около спирачките, за стари течове от маркучи, лепкави налепи, прекалено омасляване. Също, при спиране в движение не трябва да има скърцане. Ускори до към 20км/ч и натисни спирачките - не трябва да усещаш вибрации през кормилото.


                                Отвори прозореца и завърти волана до край в едната посока. Подкарай колата много бавно и се ослушай за цъкащ звук около колелата. Повтори същото със завътране волана докрай в другата посока. Не трябва да има шум.


                                Погледни гумите за неравномерно износване, въпреки че може да не са тези, с които е карана колата. Търсиш да няма износване само в една ивица отстрани или посредата, това може да значи проблем с окачването.


                                Огледай багажника и пипни вътре, ако има влага или мирише на мухъл, вероятно има изгнила ламарина отдолу.


                                Също, при ускоряване или намаляване на скоростта не трябва да се чува стържене, виене, ръмжене и подобни. При първоначално ускоряване след потегляне, не трябва да се чува тропане, иначе значи износен лагер. Превключването на скорост трябва да става без усилие, и без стържене. При спрял автомобил, завърти волана до край в едната посока, после в другата, трябва да се дърпа плавно и безшумно. След като изгасиш, не трябва да има повече звуци (може и да има, но не е хубаво ).

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X