Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Е, какъв да е за OFFRoad, но не само, за осем осеминещоси?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Е, какъв да е за OFFRoad, но не само, за осем осеминещоси?

    Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
    А спрете се бе... както сте я подкарали, направо да пращаме момата при Вромоса за оная 'порасналата' Тойота ... гаранция няма да и се опре ни рекичката ни калчицата на пе'есе инчовите гуменетки
    Ми, 35-ци си влизат като у тЕх си. Ако са и големи - 33-ки. Без други преработки. По-просто от това - здраве.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #62
      От: Е, какъв да е за OFFRoad, но не само, за осем осеминещоси?

      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
      За въпросната доставка стига и москвич, но нали другарката исика жип и те така.
      Май бая време е минало, откак си карал за последно Москвич
      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

      Коментар


      • #63
        От: Е, какъв да е за OFFRoad, но не само, за осем осеминещоси?

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        ... Според мен - един Patrol Y61, едни 35-ци + шнорхел, и това поточе от снимките, че и двойно по-дълбоко да е, ще спре да ги впечатлява. Е, осеминещоси може и да не стигнат, но няма да е с много.
        Хора, що горовите ей така на изуст?.. Да не знаете за какво става дума, разбирам, ама кво просто ви кефи ли?...
        Едни 35ци (истински, не кайман) са 1500-2000лв. Един истински шнорхел за патрола е 6-8 стотин лева. Колко малко няма да достигне и за 61-цата Патрол след това? А пък обслужване и това-онова, това въобще отива някъде.

        По същия начин и Търтея две страници назад за 463-ките.

        Коментар


        • #64
          От: Е, какъв да е за OFFRoad, но не само, за осем осеминещоси?

          Така както е зададен въпросът в началото на темата, предполага стокова машина. Лебедки, шнорхели и други изблици на офроудърщиня предполагат минаване на шофьора, а и на целия проект, в друга категория. Което явно няма да стане.

          Коментар


          • #65
            От: Е, какъв да е за OFFRoad, но не само, за осем осеминещоси?

            Мнение на PinMasterЗа 8к аз бих платил на:
            1. багер - да оправи коловозите
            2. манго да поизлее тва-онова и да ми направи мост
            И после нема значение с кво че минавам от там
            Иначе и у патрул и у гега - който си не може да кара - нема се научи от формата на волана


            Първоначално публикуван от 7/8 Преглед на мнение
            1. Както е видно от снимките, платих на булдозер да ги заравни, но не е за 1ви път, няма и да е за последен.
            2. Мост е плануван (легален) на друго място директно в обекта и се работи по въпроса, но по груби сметки лютата битка с родния чиновник и правилата за създаване на правила, няма да е по-кратка от година, година и нещо.
            3. Като повика глухата Неволя няколко пъти...
            След като цялата работа за избор на джип опира само до въпросния коловоз и рекичка, определено и аз съм на мнение че ще е по-разумно да се направи мост, па макар и с бюрократични спънки - време...

            Коментар


            • #66
              От: Е, какъв да е за OFFRoad, но не само, за осем осеминещоси?

              Всъщност самият мост се свежда до 2-3 бетонни тръби, които могат да се поставят и неофициално и това радикално да опрости задачата до каква да е джиповидна машина, избрана по цвят. С коловозите е малко по-трудно, но там все едно готово решение няма.

              Коментар


              • #67
                От: Е, какъв да е за OFFRoad, но не само, за осем осеминещоси?

                Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                По същия начин и Търтея две страници назад за 463-ките.
                Търтея много добре знае пазарната цена на 463
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • #68
                  От: Е, какъв да е за OFFRoad, но не само, за осем осеминещоси?

                  Първоначално публикуван от Владимир Раденков(vladyas) Преглед на мнение
                  Взимайте каквото сте си харесали, че тука по-скоро ще ви объркат мислите. Всеки си фали това което кара или е карал.
                  -след прочетеното и мен такива мисли ме "налягат".
                  Ако разгледат "показаните" препятствия,работещите в дърводобива сигурно нама да се впечатлят,защото с ниско бюджетни "коли" всекидневно се кара по сечищата ( Фероза,Нива,Роки,Самурай ...кой каквото има),и няма сериозни проблеми(трябват само гуми).
                  -И да зарадвам собствениците на Фиат Панда ще споделя,че и те се справят с подобни препятствия (е вътре се пълни с...) щом са "прежалени".

                  Коментар


                  • #69
                    От: Е, какъв да е за OFFRoad, но не само, за осем осеминещоси?

                    Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                    Май бая време е минало, откак си карал за последно Москвич
                    За бая е бая. Остаряваме мамамуипрасе. Ма може, е така за спорта, да вържем един бас - ще мина ли с москвича или ще се намокри делкото и ще остана в барата
                    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                    Коментар


                    • #70
                      От: Е, какъв да е за OFFRoad, но не само, за осем осеминещоси?

                      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                      Търтея много добре знае пазарната цена на 463
                      Супер Да не заблуждава аудиторията тогава ;-)

                      Коментар


                      • #71
                        От: Е, какъв да е за OFFRoad, но не само, за осем осеминещоси?

                        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                        За бая е бая. Остаряваме мамамуипрасе. Ма може, е така за спорта, да вържем един бас - ще мина ли с москвича или ще се намокри делкото и ще остана в барата
                        -Аз не бих се вързал на този "бас"( но всеки знае себе СИ)! Ако "изкопаеш" едни зимни "видинки" и демонтираш перката,даже няма нужда от свинска мас по кабелите. (само пазене на масления филтър при "дванайсетака")

                        Коментар


                        • #72
                          От: Е, какъв да е за OFFRoad, но не само, за осем осеминещоси?

                          Първоначално публикуван от 7/8 Преглед на мнение
                          Така пише в обявата. ....
                          Мъъъъъ дай линк (на "лични", че иначе се трят като правило) видимо е "лифтван" ако е "Ве 6" направо не твоя.
                          60см. вода ако е дълго над 6-7 метра си е за заобикаляне, 70см. бурно планинско е опасно. Освен "Вранглера"(джип) там може да пуснеш "Дифендър" (лендровер) "Уаз" (който май отпадна), "К5" (шевролет) но той е по-едричък, на другите в стоков вариант ще ти се наложи после сушене в особенно големи размери.....
                          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                          Коментар


                          • #73
                            От: Е, какъв да е за OFFRoad, но не само, за осем осеминещоси?

                            Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                            Супер Да не заблуждава аудиторията тогава ;-)
                            То шото У61 с 2.8 за 8к няма да е курник, а?
                            Вероятно от немечко с прогнила рама или талянски с прегрян мотор.
                            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                            Коментар


                            • #74
                              От: Е, какъв да е за OFFRoad, но не само, за осем осеминещоси?

                              Първоначално публикуван от 7/8 Преглед на мнение
                              Заглеждам един от Германия - GR 3.0 DI, 2953 к, от първи собственик, но ми е над предвидения бюджет. Мисля го още и продължавам да търся. Ако попадна на нещо от БГ, ще пиша. Благодаря! Колега холандец се опита да ми обясни защо да не вземам 2,8, а 3.0, но техническият му английски куца точно колкото моята техническа грамотност, та... не се разбрахме. Ако някой може да ми обясни, ще съм благодарна.
                              3.0 Di е последният мотор слаган на Патрол Y 61 , мощността е 157 к.с. и се движи прилично въпреки тежкото купе . Проблема е че до декември 2002 произведените машини имат софтуерен проблем , който след това е отстранен . Лошото в случая е че доста надвишават бюджета който си определила . След закупуването ще се наложи обслужване за около 1000 лв , гуми АТ 33 инча още около 1200 лв , такси , регистрация и др още около 800 лв ,с което общата сума след покупката набъбва до около 3000 лв . Въпреки че колегата холандец те убеждава да не взимаш 2.8 , за твоите цели и бюджета който си определила Y 61 2.8 TDI ще ти върши добра работа , стига да е здрав . Това всичкото важи ако си се спряла на Патрол , успех в покупката .
                              VEREYA MOTORSPORT TEAM

                              Коментар


                              • #75
                                От: Е, какъв да е за OFFRoad, но не само, за осем осеминещоси?

                                Не е само софтуерен проблема, за съжаление. И е точно като при 3 литровия на toyota - може и да си го караш 200000км и да не ти направи проблем, а може и на 50000 мотора да е тотал щета. Е има си признаци за което, ама не всеки може да ги разчете. Лошото е че за тоя мотор ремонтни бутала няма. Има само стандартен размер. Иначе казано - задрал цилиндър значи тотал щета. А праскат бутала точно като тойотовите. И не само. Някъде из нета съм виждал стопена (буквално) горивна камера.

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:dsc00115v.jpg
Прегледи:1
Размер:101.8 КБ
ID:5592885
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:dsc00113zp.jpg
Прегледи:1
Размер:106.9 КБ
ID:5592886

                                Иначе върви страхотно, ама.... така и не се престраших да си купя терано с такъв мотор.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X