Обява

Свий
Няма добавени обяви.

какъв Джип за лодка, каяци и още нешо :) ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: какъв Джип за лодка, каяци и още нешо ?

    Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение
    Значи съм на прав път - големи гуми, плавно каране без буксуване, достатъчно собствено тегло на джипката за да може да изтегли колесара с лодката без да подскача. Не, че това стеснява кой-знае колко избора, защото 50-60% от джипките ги имат тези възможности, но и по-големия избор си има предимства - избираш най-запазения екземпляр, без робуване на марки /е, с малки изключения, де.../.
    Grand Cherokee WJ '99 V8 4.7 Limited

    Коментар


    • #17
      От: какъв Джип за лодка, каяци и още нешо ?

      За тези пари можеш да си вземеш jeep cherokee 2002-2003-2004г или по-стария модел на jeep grand cherokee аз бих избрал cherokee

      Коментар


      • #18
        От: какъв Джип за лодка, каяци и още нешо ?

        Не мога да предложа подходящ джип, но опита ми през годините на приводняване на всякакви лодки(от тежащи около 1200кг само лодката с едно осен колесар... до рибове и рибарски лодчици 300-400кг) по река Дунав показва че паджерото което използваме е много подходящо. Става дума за втората генерация, къса база, 2.8 ТД, автоматик, с бавни.
        По р.Дунав крайбрежието е от твърд чакъл, през пясък до тиня и е сравнително лесно и безпроблемно да пускам каквато и да е лодка. Човек трябва да си избира мястото! Не винаги очевидното място е най-доброто. Преди да пусна някоя по-тежка лодка обикновено се разхождам около брега и почти винаги има по-сгодно място.
        Другото което е много важно е човек да се научи да кара по пясък! С въртене на гуми и много газ абсолютно всички джипове остават в пясъка. Запазването на инерцията от движението и поддържането на някаква скорост също имат голям ефект.
        Предполагам че всяка джипка, автоматик с бавни и дизел ще се справи имайки предвид, че този риб въобще не е тежък.
        What happens in my garage stays in my garage.

        Коментар


        • #19
          От: какъв Джип за лодка, каяци и още нешо ?

          БЕЗ ДА СЕ ПРИЕМА ЗА РЕКЛАМА! Ако бях на твое място бих добавил малко пари и проблема е решен така http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=182934
          sigpic
          Land rover lightweight-series 3
          Range Rover V8
          Range Rover Classic Vouge SE V8
          Mercedes G280

          ВАШИЯТ СЪВЕТ Е МОЯТ ГЛАС В ОБЩИНАТА!

          Коментар


          • #20
            От: какъв Джип за лодка, каяци и още нешо ?

            Първоначално публикуван от georgebg Преглед на мнение
            Здравейте,
            накратко: трябва ми джип за дърпане на риб 5.50 (общо тегло ремарке, риб , двигател около 600 кг.) ,
            както и по-важната "процедура" по приводняване в морето, от слипове , че и често от пясък.
            Това засега ми е основната дилема, допълнително е добре да може да побира и тежък багаж (водолазно оборудване),
            а когато не дърпа лодка да може да износва по разни чукари и скътани водоеми ей тези каяци:
            [ATTACH=CONFIG]705197[/ATTACH]
            От много четене по тукашните раздели , взех да заглеждам бензиновите гранд черокита, но нямам представа дали биха се справили.
            Нямам намерение да го ползвам всекидневно или за дълъг път , затова и съм определил бюджет около 8000 лв.
            Понеже досега съм карал извънредно само паркетници : XC90 и Q7 съм много далеч от това да взема самостоятелно решение , без вашата помощ ...

            Черок съм имал, от старите преди 1990, има ги като модел до 2003 мисля, за него ще споделя опит.

            Спарки и аз му спретнахме покривен багажник, и то какъв, 2 метра дълъг на 130-140 широк мисля, масивен метален с плътен алуминиев рифел отгоре за да се слага палатка и да се спи.

            Теглич си имаше и газова също, обикновенна с плочка с 80 литра бутилка в багажника заемаща 1/3 от пространството.

            Отгоре на покрива съм катерил какво ли не, аз съм около 110 кила плюс още един около човек тоест над 200 кила плюс самия багажник около 20-30 кг никакви грижи, ползвах го за спане, за чакало за лов и кво ли не, никакво мърдане и проблеми, нито шум страшен или проблеми в гората при офроуд.

            За теглене и товарене, зверска употреба, по едно време бях фермер и влачех 1-2 тона отзад и 1-2 тона вътре, освен един строшен ресор, заради зверските терени никакви ядове.

            ХУбавото на Черока с 4 литровия бензин е, че има зверски здрава раздатка ФУЛ ТАЙМ, демек караш 4 х 4 бързи или 4 х 4 бавни и на асвалт без грижи.

            За дълъг път разхода е голям, няма да с лъжем, над 1700-1800 оборота тва харчи яко, просто е 4 скоростно, НО на черен път, на офроуд без изцепки е икономично, помня редовно колегите след един ден каране говорят кой как издухал 50-60-70 лева за гориво, аз около 20-30 лева газ я има я не да съм похарчил из планините и горите за същия маршрут.

            Черока е сравнително лек за уменията си, може би около 1700-1800 килограма със шофьор, газ и гориво, моя беше точно 2 тона но аз имах много инструменти, джекове, багажник, тирфор и кво ли не

            С едни хубави широки гуми ти гарантирам, че на пясък ще си като на асвалт, без грижи, заради хубавата раздатка и баланса на теглото, моя беше точно 1 тон на преден и 1 тон на заден мост, на сняг и пясък винаги съм бил пътна помощ на повечето разходки просто спадам гумите когато има нужда.

            В твоя случай, съвета ми е, намираш един хубав Черок, после газова ако няма, здрав теглич, здрав багажник, едни подложки на пружините за 50-60 лева даващи ти 2-3" лифт и си ти, няма да те е жал да го мокриш, ще имаш сила да влачиш не лодки ами още един джип с лодка зад теб без грижи, отгоре ако искаш сложи и 3 каяка пак няма да имаш грижи, здраво добиче е.

            Отговаря на изискванията за теглене, за носене на товар на покрива, за тежък офроуд, за спускане и теглене с автоматика ще ти е песен, няма да палиш съединители никога и няма да закопаваш в пясъка с тежки лодки защото си автоматик и плавно излизаш от всякъде, имаш хубава раздатка с която да караш на лед, сняг, кал и пясък 4х4 и на бързи и на бавни колкото си искаш и не на последно място бюджета ти ще е облекчен и ако ти хареса ще си имаш и за тунинг
            Бъдете живи и здрави!

            Коментар


            • #21
              От: какъв Джип за лодка, каяци и още нешо ?

              Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
              ... раздатка ФУЛ ТАЙМ, демек караш 4 х 4 бързи или 4 х 4 бавни и на асвалт без грижи.
              Ко ?
              О, ефимерност! О, най-безсилно и позорно време в живота на моя народ — времето от разсъмване до отварянето на магазините за спиртни напитки! Колко излишни бели косми е вплело то във всички нас, в бездомните и страдащи шатени!

              Коментар


              • #22
                От: какъв Джип за лодка, каяци и още нешо ?

                според мен задължително трябва да е червен ...)

                Коментар


                • #23
                  От: какъв Джип за лодка, каяци и още нешо ?

                  Първоначално публикуван от droba Преглед на мнение
                  Ко ?
                  Същото

                  По спомени Черока XJ има диференциал в раздатката, по спомени има и зеленички позиция на РК - 4х4 бързи и 4х4 бавни, тоест може да караш и на асвалт със зацепено 4х4 БЕЗ да имаш проблеми, правил съм го много пъти, и празен и натоварен за много километри.

                  А 4х4 бавни на асвалт са нужни примерно да издърпаш някой който ти е паркирал(на скорост с опъната ръчна спирачка) на мястото пред блока или просто да дръпнеш някой тежък изпаднал в канавката, вадил съм микробуси и леки коли по този начин и разбира най-важното е да можеш да ползваш 4х4 бавни на асвалт да събаряш каменни огради тежки много стотин килограми и да обтягаш армаурно желязо за строителни цели и други такива все свойствени за всеки ред нек а.к.а. фермер дейности

                  WK Вранглера ми е ПАРТ ТАЙМ, и метър да направя на асвалта в режим 4х4 му коства едно стържене едно ръмжене и после кръстене и леене на куршум да не съм строшил нещо
                  Бъдете живи и здрави!

                  Коментар


                  • #24
                    От: какъв Джип за лодка, каяци и още нешо ?

                    Първоначално публикуван от droba Преглед на мнение
                    Ко ?
                    с 1-2 тона вътре си трябват бавни

                    човече, това са 40 торби цимент от старите, посмали манго
                    ________________________________________________
                    Subaru OUTBACK 2,5
                    Hyundai TUCSON 2.0

                    Коментар


                    • #25
                      От: какъв Джип за лодка, каяци и още нешо ?

                      Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение
                      с 1-2 тона вътре си трябват бавни

                      човече, това са 40 торби цимент от старите, посмали манго
                      Човече продавах картофи, нека знам колко продавам а и нека знам колко тор събирах вътре от Видин до Белоградчик и после из планините по нивите...

                      И колко дърва сурови събира черока с махнати задни седалки гол само по газова уредба

                      Описвам условия и конкретни характеристики на едно возило, за да си направи човека сметка какво има на пазара и какво му е и не е нужно на него лично.

                      Какво толкова, това са работни магарета и ако се строши нещо съм преценил, че пак си е обоснован и контролиран риска, това са екстреми, но именно те говорят какво може дадена техника.
                      Бъдете живи и здрави!

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X