От: Hummer H3 Alpha Adventure vs Toyota FJ Cruiser
Ще кача разбира се, още не съм го снимал, ама само човека с офроуд машина и невидими гуми отгоре ако обещае да не казва на жена ми, че е изненада за нея - подарък.
Иначе за мен, Владето позна, запален фен съм на офроуда - на ютуб само, иначе не съм сигурен дали ми се каля на мен, май май не.
Защото каквото и да си взема и да отида на офроуд все ще заседна някъде а не ми се стъпва на мръсното да се изцапам.
Ако измислят машина и ми гарантират със 100милиона, че никога и никъде няма да заседне и да не може да се измъкне сама, може и да се навия на офроуд, за сега съм си он роуд само.
Първите впечатления - наистина, ама наистина огромна и тежка кола.
Особенно за човек карал Мини последните 2 години.
Имах SUV преди, което беше едно от най-голямите и тежките особенно за българските разбирания.
Mitsubishi Endeavor - Това е върховия модел на СУВ на митсубиши като големина.
Тук ги водят Митсубиши Монтеро(вашите как се казваха забравих) - Та това е мид сайз СУВ
а Ендевъра - Фул Сайз и беше мисля 250кс 3,7-4литров, 4x4
хубава джипка 2 тона сигурно и нещо
Е нищо общо Хамъра е съвсем друго усещане като го караш. Нищо общо също и с другите джипки които им правих тест драйв - Тойота 4runner 2012, FJ крузър 2007 и Мерцедес МЛ350 2007
Незнам как ще го кара жената, аз лично не мога да го карам това и ме хвана страх вчера на пътя по магистралата между Раунд Рок, Остин и Сан Антонио. Много е голямо и широко за мен
Пък жената от Сеат Ибица 1,3 литра как ще се качи на Хамър v8 и не нам си колко литра и коня, с тази големина, просто не я знам...
Дано не се пребие някъде.
Ама е як камион и високо 2метра и кусур, поне няма да я мисля с тези гуми 285/75 ще прегази половината коли на пътя включая и моето мини ако я нервирам.
Първоначално публикуван от s_s1
Преглед на мнение
Иначе за мен, Владето позна, запален фен съм на офроуда - на ютуб само, иначе не съм сигурен дали ми се каля на мен, май май не.
Защото каквото и да си взема и да отида на офроуд все ще заседна някъде а не ми се стъпва на мръсното да се изцапам.

Ако измислят машина и ми гарантират със 100милиона, че никога и никъде няма да заседне и да не може да се измъкне сама, може и да се навия на офроуд, за сега съм си он роуд само.

Първите впечатления - наистина, ама наистина огромна и тежка кола.
Особенно за човек карал Мини последните 2 години.
Имах SUV преди, което беше едно от най-голямите и тежките особенно за българските разбирания.
Mitsubishi Endeavor - Това е върховия модел на СУВ на митсубиши като големина.
Тук ги водят Митсубиши Монтеро(вашите как се казваха забравих) - Та това е мид сайз СУВ
а Ендевъра - Фул Сайз и беше мисля 250кс 3,7-4литров, 4x4
хубава джипка 2 тона сигурно и нещо
Е нищо общо Хамъра е съвсем друго усещане като го караш. Нищо общо също и с другите джипки които им правих тест драйв - Тойота 4runner 2012, FJ крузър 2007 и Мерцедес МЛ350 2007
Незнам как ще го кара жената, аз лично не мога да го карам това и ме хвана страх вчера на пътя по магистралата между Раунд Рок, Остин и Сан Антонио. Много е голямо и широко за мен
Пък жената от Сеат Ибица 1,3 литра как ще се качи на Хамър v8 и не нам си колко литра и коня, с тази големина, просто не я знам...
Дано не се пребие някъде.
Ама е як камион и високо 2метра и кусур, поне няма да я мисля с тези гуми 285/75 ще прегази половината коли на пътя включая и моето мини ако я нервирам.

Коментар