Мнение за Дачия Дъстар, от хора които са имали допир до него. Знам че ще има много негативни мнения.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Dacia Duster
Свий
X
-
От: Dacia Duster
С толкова малко написано от вас, няма как да получите много обратна информация. Напишете за какво ще се използва, какво по-точно искате да знаете за автомобила, с какъв двигател искате да е и т.н.ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
0878 23 58 34- Радо
-
От: Dacia Duster
Първоначално публикуван от lubo70 Преглед на мнениеМнение за Дачия Дъстар, от хора които са имали допир до него. Знам че ще има много негативни мнения.
Разход вграда 10-12 извън 7-8,Сложил съм ГИ. За градски условия е идеален
Друго кво те интересува.Техниката в ръцете на дивака е парче желязо.
Dacia Duster 4WD
Коментар
-
От: Dacia Duster
Работата ми е свързана с навлизане в тежки горски терени, където няма път, максимум нещо като пътека. В тези условия съм ползвал дълго Тойота Хайлукс 4D4, малко Дъстър, и малко новия Форд Рейнджър 2013г. Казаното от мен по на долу не искам да предизвиквам спорове, а споделям реални впечатления, лично мои. Карал съм и трите автомобила по едно и също трасе - мокра трева, зимата само сняг, без път и пътека, високи скални прагове. Първо беше Тойота и си мислех, че е супер суперска, но това беше първия 4х4. После дойде ред и на Дъстера- дизел със 6 скорости. Тойотата е с ръчка, а Дъстера с автоматично 4х4. Е сети се сега кое е по проходимо и в калта , и по високите скални прагове - ДАЧИА ДЪСТЪР ! За новия Форд Речнджър - но комент, не е по темата. По едно време бях откачил за Дъстер, но финикийските знаци липсваха. Бих казал, че не е напълно градски паркетен джип. Благодарение на малко по късата му база е много проходим, а на модела 4х4, който е със 6 скорости, му е много полезна първата скорост, която е бавна и е иделна за тежки терени без да врътнеш копчето 4х4. Това от мен, дано съм бил полезен. Поздрави и успех.Nissan Terrano II 2.7TDI 2000г. R20 и Detlefs RT2
Коментар
-
От: Dacia Duster
Първоначално публикуван от Mil68 Преглед на мнениеРаботата ми е свързана с навлизане в тежки горски терени, където няма път, максимум нещо като пътека. В тези условия съм ползвал дълго Тойота Хайлукс 4D4, малко Дъстър, и малко новия Форд Рейнджър 2013г. Казаното от мен по на долу не искам да предизвиквам спорове, а споделям реални впечатления, лично мои. Карал съм и трите автомобила по едно и също трасе - мокра трева, зимата само сняг, без път и пътека, високи скални прагове. Първо беше Тойота и си мислех, че е супер суперска, но това беше първия 4х4. После дойде ред и на Дъстера- дизел със 6 скорости. Тойотата е с ръчка, а Дъстера с автоматично 4х4. Е сети се сега кое е по проходимо и в калта , и по високите скални прагове - ДАЧИА ДЪСТЪР ! За новия Форд Речнджър - но комент, не е по темата. По едно време бях откачил за Дъстер, но финикийските знаци липсваха. Бих казал, че не е напълно градски паркетен джип. Благодарение на малко по късата му база е много проходим, а на модела 4х4, който е със 6 скорости, му е много полезна първата скорост, която е бавна и е иделна за тежки терени без да врътнеш копчето 4х4. Това от мен, дано съм бил полезен. Поздрави и успех.
..Едното няма нищо общо с другото ,добре че имам ВитараGrand Vitra ddis 2008
SEAT Althea XL tsi 2010
Mitsubishi Canter
Коментар
-
Коментар
-
От: Dacia Duster
Карал съм Дъстър с почти всички модели двигатели без новите- бяха служебни. От всички на мен ми допадна само дизеловия. Бензиновите не са лоши, но на магистрала поддържат доста високи обороти и ми се струва, че се мъчат малко. Дизеловия с повечето коне (има два варианта) има много сила и с 120 пак продължава да ускорява приятно, на черно също е доста добре. Първа скорост е много бавна- реално нормалната 1ва се пада 2ра при Дъстъра. Като интериор - не е лош, изключително пластмаса - напомня ми на Рено Клио. Частите на са скъпи. В общи линии не е лоша колица, но цената като нова ми се струва доста висока.Land Rover Defender 110SW 300tdi
Коментар
-
От: Dacia Duster
Първоначално публикуван от tanosliven Преглед на мнение..Едното няма нищо общо с друготоNissan Terrano II 2.7TDI 2000г. R20 и Detlefs RT2
Коментар
-
От: Dacia Duster
Два почти фабрични Дъстъра две поредни години завършват успешно Балкан Бреслау и то на добри места в класирането. Това показва нещо за тях. Знам че са почти фабрични от един от организаторите на състезанието, който пък като журналист доста е карал различни нови Дъстъри на тест драйв и също се изказва доста ласкаво за колата, сравнявайки я с проходимостат на други сувове.LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
www.ADV-Bulgaria.com
Коментар
-
От: Dacia Duster
Нещото, дето винаги ме е притеснявало в такива SUV-ове са тънките ниски щангички по задното окачване. Същото го има и RAV4 например, поне по-старите (1 и 2) генерации. RAV4 2-ра генерация е първото 4x4, в което съм се качвал въобще. Стегнато и приятно за каране в зимни условия в града. В duster не мислех че някой ще ме накара да се кача, ама пусто любопитство... Приятна е, ама си е кола. Това като изключим някои елементи по интериора в типичен Rеnаult стил, дето никога не са ми допадали, въпрос на вкус. Неуместно е да се сравнява с 4runner, еле пък в гората. IMHO. Ето и защо:
1. Ход като на лека кола (на fabia-та ми е горе-долу пак толкова):
2. Щангичките по задното окачване:
За сравнение, задно окачване на CR-V, например:
Може и да не съм прав. Само казвам какво ми прави впечатление.
Ето и за сравнение с Yeti:
Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
От: Dacia Duster
Спарки , Хайлукса и китаеца дето карам сега по същия начин вирват било предно или задно колело и спират. Те просто страдат от дължината. Така се случи че наскоро минах по един доста лош участък с моя УАЗ ( от там минавам и с китаеца ) . С пикапа на едно место се получава точно такова вдигане само че на предна гума и почва да буксува. УАЗа го мина от раз без да пробуксува. Затова мисля че проходимоста на Дъстъра се дължи точно на късата база и на бавната първа.На нас клиренс ни трябва , не скорост
Коментар
-
От: Dacia Duster
Първоначално публикуван от aldr Преглед на мнениеСпарки , Хайлукса и китаеца дето карам сега по същия начин вирват било предно или задно колело и спират. Те просто страдат от дължината. Така се случи че наскоро минах по един доста лош участък с моя УАЗ ( от там минавам и с китаеца ) . С пикапа на едно место се получава точно такова вдигане само че на предна гума и почва да буксува. УАЗа го мина от раз без да пробуксува. Затова мисля че проходимоста на Дъстъра се дължи точно на късата база и на бавната първа.
Пак казвам - не твърдя че съм прав. Просто това ми прави впечатление по окачването. Дъстъра предполагам ползва виско муфа + разни заигравки със спирачките за да има проходимост. Вероятно при леко и внимателно ползване няма да има грижи с това. Затова и вирването на една гума не е драма, ако терена позволява да го минеш внимателно. На класическа джипка ти трябват или ходове, или блокаж за същото.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар