Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Паджеро или Патрол

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Паджеро или Патрол

    Тоя джип ще е навъртял 20-сетина лазарника. Така, че избирай по състояние.

    Коментар


    • #17
      От: Паджеро или Патрол

      Днес чета че колите с десен волан щели да ги спират от движение (проектозакон). Защо именно от Паджеротата има толкова много с десен волан, явно са били топ-модел по продажби в UK?

      Коментар


      • #18
        От: Паджеро или Патрол

        Без никой да се обижда, но всеки ден гледам активни теми "паджеро - проблем"..

        Коментар


        • #19
          От: Паджеро или Патрол

          искаш голям бензинов двигател, а гледаш 1,6 моно

          огледай се на кое пише V8 Limited и ще разбереш кое отговаря на всичките ти изисквания
          ________________________________________________
          Subaru OUTBACK 2,5
          Hyundai TUCSON 2.0

          Коментар


          • #20
            От: Паджеро или Патрол

            Патрула е по-здрав но вози като камион, по-добър е на баир, и мисля че търпи повече повдигане от Паджерото. Паджерото вози по-меко и може да е по-икономично.

            Коментар


            • #21
              От: Паджеро или Патрол

              Колега карам старо пажеро дизел но бензина си е бензин ако си решил да е един от двата джипа пажеро 3000 бензин. Може да се ориентираш към чероки 4.7 или 5.2 има всички екстри возия и не гори мн. ако е монтирана газовата кадърно.Успех с избора.

              Коментар


              • #22
                От: Паджеро или Патрол

                Първоначално публикуван от Гробаря Преглед на мнение
                То в тоя форум май само маняците четат а другите пишат.......
                Ами малко да дадат мнения и маниаците стига сме писали само ние другите..............

                Коментар


                • #23
                  От: Паджеро или Патрол

                  Първоначално публикуван от Asteri Преглед на мнение
                  Патрула е по-здрав но вози като камион, по-добър е на баир, и мисля че търпи повече повдигане от Паджерото. Паджерото вози по-меко и може да е по-икономично.
                  Това и за Y60 ли се отнася в същата степен?

                  Коментар


                  • #24
                    От: Паджеро или Патрол

                    Голям бензинов мотор на газ за тези пари - Гранд Чероки. Патрол с 4,2 бензин, и ляв волан ще е минимум двойно над бюджета....
                    Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                    Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                    Коментар


                    • #25
                      От: Паджеро или Патрол

                      ...между другото, Хайлукс с 3.0 бензин е съвсем намираем за тая цена, возията и управлението му са си съвсем на ред, поддръжката е сравнително евтина.
                      Мотора е малко по-муден от 3.5 на Паджеро или 4.2 Черок. В сравнение с Витарата си е самолет За сметка на това търпи всякакви гаври с газифицирането, включително и обикновена газова.
                      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                      Коментар


                      • #26
                        От: Паджеро или Патрол

                        Въпреки ,че съм с 2те ръце за Патрола,след като ще го ползваш и за в града тествай и Дискавари на Ровър,вози много добре ,вървенето и разхода на бензиновите са доста прилични,клима ,къси-дълги,чистачки,всичко си има.
                        "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
                        Кольо.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Паджеро или Патрол

                          Благодаря за коментарите и идеите за алтернативни марки и модели. Ще тествам поне по още един Патрол и Паджеро и накрая ще взема това което ми хареса най-много на пазара в момента. Ще изчакам малко да видя какво ще стане и с тия забрани на десните волани.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Паджеро или Патрол

                            За Патрол или Паджеро тези парички не са ли малко?

                            Коментар


                            • #29
                              От: Паджеро или Патрол

                              Като ти гледам изискванията, смятам че ... Гранд Чероки V8 пасва идеално (ако не те бърка разхода). За какво ти е тоя Патрол? Той е добра машинка, ама не споменаваш и дума за офроуд. Грехота е да го вземеш с идеята за градско каране.

                              За 5-6000 лв в момента има добри Гранд Чероки-та. Пък и смятам, че при наличие на такава машина, бързо ще се разделиш с БМВ-то.

                              Сещам се за колегата Verter. И той така от Ауди А6 3,0 ТДИ скочи на Чероки 4,0 и бързо-бързо се раздели с Аудито. Сега е с Гранд 5,9. Прочети му първата тема: http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102759 . И тук попрочети: http://www.offroad-bulgaria.com/show...51#post1875951

                              Всъщност не бързай с избора. Премисли добре нещата. Качи се и покарай различни машини и виж коя ще ти пасне най-добре.
                              Nissan Terrano 2,7 TDI

                              Коментар


                              • #30
                                От: Паджеро или Патрол

                                Изказвам лично мнение само от експлоатацията на Патрол У60 (в Паджеро дори не съм се качвал) - с оригиналното окачване няма да вози драстично по-зле отколкото Е46 (сравнявайки с Е39), но в началото (докато свикнеш) страничното люлеене ще ти създава сериозни страхове (от несигурност), както и спирачките - далеч са от спирачки на Е46 (пък и от на повечето коли), но твърдо возене и подобни проблеми няма да имаш, дори според мен ще бъдеш приятно изненадан.
                                Ако вземеш къса база никога няма да имаш проблеми с паркиране или движение в града по тесните улички - достатъчно маневрен е, стига да не е по-тясно от неговата ширина разбира се, но тогава и с Е46 би ти се сторило тясно.
                                Повдигане и големи гуми - за 8000 лв има само един начин да получиш вдигнат и с големи гуми Патрол - ако го купиш готов от някого, който ти го продава със загуба, инак бърз поглед към цените на лифт окачване и на по-големи гуми сочат, че трябва да купиш много евтин Патрол или да го лифтнеш в стил "старт от скрапа", а купуването на много евтин Патрол обикновено е бумеранг...
                                По мое мнение в стандартен вид също ще получиш респекта от останалите участници в движението (лични наблюдения).
                                Ако караш само градско (без офроуд), поддръжката на Нисан спрямо БМВ ще ти се стори почти безплатна (особено ако периодично си купувал оригинални части за БМВ). Отделно, че Патрола може би би се чупил по-малко от БМВ-то.
                                И последно - за да катериш успешно наклоните към вкъщи, особено ако е утъпкан и почти заледен сняг, ще имаш (според мен поне) същите проблеми, които би имал и с Е46 Х, като изключим клиренса разбира се.
                                V70-T5 / GR 2,8 / XV1900A

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X