Привет маняци,
наскоро се преместих в горната част на Драгалевци и бързо стигнах до заключението че искам да си взема джипка за основно МПС. По принцип сегашния ми Е46 330xd си върши добре работата и мисля че със зимните гуми ще си излизам по стръмния път към вкъщи зимата, но окачването не е направено за тези дупки, калпави паважи и т.н. препятствия.
Още събирам пари, но бюджет докъм 6000 - 8000 лв. Искам да е вдигната и да вози комфортно по лош път, да изкачва стръмни баири зимата по непочистени от сняг стръмни улици. Искам да го ползвам за ежедневна кола в София и редки разходки извън столицата и по Витоша, а БМВ-то да си го държа за по-дълъг път. Всяването на градски респект за задължително, затова вдигната и с големи гуми. Трябва да се справя добре със спящите полицаи, по възможност на пълна газ и да скача
Предпочитам голям бензинов двигател, на газ. Струва ми се по-добра комбинация откъм мощност и лева на километър. Като цяло дотук съм се спрял на Патрол или Паджеро от началото на 90-те. Виждам добре вдигнати Патроли, макар повечето да са дизели и доста рядко 4.2 бензин/газ. От друга страна срещам доста изгодни Паджерота V6 на газ, особено с десни волани. Кое вози по-добре според вас и се ремонтира по-малко при условията които описах?
Владо
наскоро се преместих в горната част на Драгалевци и бързо стигнах до заключението че искам да си взема джипка за основно МПС. По принцип сегашния ми Е46 330xd си върши добре работата и мисля че със зимните гуми ще си излизам по стръмния път към вкъщи зимата, но окачването не е направено за тези дупки, калпави паважи и т.н. препятствия.
Още събирам пари, но бюджет докъм 6000 - 8000 лв. Искам да е вдигната и да вози комфортно по лош път, да изкачва стръмни баири зимата по непочистени от сняг стръмни улици. Искам да го ползвам за ежедневна кола в София и редки разходки извън столицата и по Витоша, а БМВ-то да си го държа за по-дълъг път. Всяването на градски респект за задължително, затова вдигната и с големи гуми. Трябва да се справя добре със спящите полицаи, по възможност на пълна газ и да скача
Предпочитам голям бензинов двигател, на газ. Струва ми се по-добра комбинация откъм мощност и лева на километър. Като цяло дотук съм се спрял на Патрол или Паджеро от началото на 90-те. Виждам добре вдигнати Патроли, макар повечето да са дизели и доста рядко 4.2 бензин/газ. От друга страна срещам доста изгодни Паджерота V6 на газ, особено с десни волани. Кое вози по-добре според вас и се ремонтира по-малко при условията които описах?
Владо
Коментар