От: СЪВЕТ ПОКУПКА НОВ СУВ 4х4 /ЯПОНСКИ ИЛИ КОРЕЙСКИ/ БЮДЖЕТ 70-80 000 ЛВ.
Тук има сравнение на всичките без маздата в "арабски" вариант.
Мисля че всичко остава до вкус. Не знам какво точно е "гримиран кореец", и не знам какви са експортните варианти в Европа и в България. Тук в Щатите црв по никакъв начин не може да бъде наречено "с по-добра изработка" от сантата, напротив. Но все пак местните црв-та са сглобени в Щатите, може европейските да са с други пластмаси.
Като цяло двете коли са съвсем различни. ЦРВ-то "малее" пред санта-та - в смисъл не че е малка, а че целенасочено е направена да изглежда по-малка. Седи като голямо комби. Санта-та седи като малък 4х4 (всъщност не толкова малък). Не знам какви са им точните размери, но не би ме учудило ако сантата тук таме изкара по десетина сантиметра вътрешно пространство повече. Просто това са си коли за различни вкусове.
Другото което забравих да спомена за санта-та, което може да е важно или хич никак, според вкуса, е че всичките и електроники (без абс-а) се изключват изцяло, и с бутон. Не е да натиснеш бутона и да изключиш половината ограничители, ама за да я изключиш цялата да трябва да натиснеш три пъти спирачка, два пъти да дадеш мигач, да пръднеш и после да изсвириш Марсилезата с клаксона. Бутона "изключи глезотиите" си я превръща в тъпо парче метал, както си му е реда и както аз харесвам. При другите коли в тоя клас не знам как е.
За сметка на това санта-та със сигурност не е лекичка. Двигателят ще е важен. Турбодизел предполагам ще я влачи без проблем, зер ще има въртящ момент, но 2.4ката бензин тук при нас с 200 коня и идва малко, в европейски вариант с 35 коня по-малко - направо не ми се мисли. "Нормалният" двигател за тази кола е 2.4ката турбо, 270 коня , който в САЩ идва на Соната, Дженезис купе и Санта Фе, а в Европа вероятно ще се намери под капака на Дженезис купе.
Тук има сравнение на всичките без маздата в "арабски" вариант.
Мисля че всичко остава до вкус. Не знам какво точно е "гримиран кореец", и не знам какви са експортните варианти в Европа и в България. Тук в Щатите црв по никакъв начин не може да бъде наречено "с по-добра изработка" от сантата, напротив. Но все пак местните црв-та са сглобени в Щатите, може европейските да са с други пластмаси.
Като цяло двете коли са съвсем различни. ЦРВ-то "малее" пред санта-та - в смисъл не че е малка, а че целенасочено е направена да изглежда по-малка. Седи като голямо комби. Санта-та седи като малък 4х4 (всъщност не толкова малък). Не знам какви са им точните размери, но не би ме учудило ако сантата тук таме изкара по десетина сантиметра вътрешно пространство повече. Просто това са си коли за различни вкусове.
Другото което забравих да спомена за санта-та, което може да е важно или хич никак, според вкуса, е че всичките и електроники (без абс-а) се изключват изцяло, и с бутон. Не е да натиснеш бутона и да изключиш половината ограничители, ама за да я изключиш цялата да трябва да натиснеш три пъти спирачка, два пъти да дадеш мигач, да пръднеш и после да изсвириш Марсилезата с клаксона. Бутона "изключи глезотиите" си я превръща в тъпо парче метал, както си му е реда и както аз харесвам. При другите коли в тоя клас не знам как е.
За сметка на това санта-та със сигурност не е лекичка. Двигателят ще е важен. Турбодизел предполагам ще я влачи без проблем, зер ще има въртящ момент, но 2.4ката бензин тук при нас с 200 коня и идва малко, в европейски вариант с 35 коня по-малко - направо не ми се мисли. "Нормалният" двигател за тази кола е 2.4ката турбо, 270 коня , който в САЩ идва на Соната, Дженезис купе и Санта Фе, а в Европа вероятно ще се намери под капака на Дженезис купе.
Коментар