Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Надежден джип след 2001 г. в ценови диапазон 8000 - 13-000 лв. - да си струва парите

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Надежден джип след 2001 г. в ценови диапазон 8000 - 13-000 лв. - да си струва парите

    Здравейте колеги и почитатели на проходимите автомобили. Много четох из тези форуми - не веднъж, не само тази година и не поради една причина. Сега обаче конкретната причина е, че дойде време да сменя Витарата (1,6 16V '93 дълга база,газ) с нещо надявам се по-добро, надеждно, нетрошливо и по-ново, за по-проходимо незнам. Сега ще ви разкажа за вижданията и притесненията си въпреки многото четене и наличието на информация по моя случай. 3 години карам Витарата, като кола - габарити, вървеж, разход, проходимост ми беше перфектна в стандартната си конфигурация до миналата година. Тогава се запалих по каяци, оффроад разходки(не състезателни, а разумни мога да кажа предизвикателства) и се породи нуждата от по-голяма проходимост. Това доведе до подложки, пружини, фланци, лебедка и по-големи МТ регенерат гуми. Това обаче, мисля най-вече гумите, доведе до сериозна немощ на колата. Обади се и нуждата от повечко пространство при едно от приключенията ни на язовир Доспат тази година, след като в моя багажник има 40 лт. газова бутилка, над нея плот от кофражен шпертплат, на който висят 12" бас, усилвател и две елипси (понеже съм почитател на качествения звук), плюс чантата с инструментите, големия комплект гидоре(без, които не бих си помислил да тръгна), въжета, крик и много багажник няма. Немощта, липсата на багажник, силлния шум, течовете при дъжд и всички останали недостатъци, които Витара може да предостави ги преглъщах, за сметка на това, което ми е давала като преживяване и възможности. За съжаление през 3-те години, които я карах двигателя се ремонтира 3 пъти - почти и основно, предница всяка година, на пръсти се броят нещата, които не са сменяни или ремонтирани, от 1 година немога да стабилизирам колата, колеги, постоянно нещо изскача. Майстори много, пари прекалено много, срам ме е да напиша, защото е крайно глупаво да дадеш толкова пари за такава кола, и предлагам да не го коментираме това нещо. Написах всичко това за да разберете какво не искам да ми се случва(може би никой не иска) и за да мога да изкажа някой други сравнения относно варянтите, които аз си представям за следващ автомобил. Така, най-накрая да кажа, че обикновено карам 80% асфалт(40% град / 40%извън), 10% черен път и 10% по-разчупен офроад - тук се влкючва и кал и сняг, не съм никак страхлив, но разумен . Тези стойности естествено варират, дори разума . Когато тръгна с лодките на къмпинг търся възможно най-нерпиветливите маршрути, тесни, криви, за да се озова на възможно най-обезлюденото място, където да се установя, затова габаритите на Витарата(подчертавам дълга база) ме устройват. Те са почти съизмерими с тези на ТЛК 90, която е една от идеите ми, говоря за 90 не 95 поради 2 причини - 95 с по-висок разход и по-малка проходимост. Да 95 може би е значително по-удобен и повече пространство, направо си е кофти с 2 врати, но пък при дизела няма да я има газовата и музиката(ще имам багажник при 90). Най-вече не ми се иска и средния разход да ми е над 10л./100км, а това означава, поправете ме ако греша - Д4Д, къса база, ръчни скорости - но едва ли греша, такъв разход при дълга база май не е сериозно да се мисли?(пълно щастие нема) Иначе не карам агресивно, както се казва не ми е тежък крака. Като заключение за тойотите бих казал, че мога дам и малко повече от обявената сума за таван на покупката(посъветвайте дали си струва), но много не ми се иска защото се завирам на места където бързо ще смъкна цената на автомобила от козметична гледна точка. А и си мисля че ТЛК90 ще има ако не по-голям то същия клиеренс като сегашната ми Витара която е с 215/70/15 МТ регенерат. Ако не, на цената на литър завишен разход може да сложим един размер по-големи гуми(не регенерат) нма Тойотата???

    Просто моля, коментирайте ако според вас не са верни изводите ми и накрая(а то има още) дайте вашия съвет относно моя случай.

    Друг джип, който бях харесал и после се насочих към ТЛК беше ЛР Дискавъри2. На общо взето най-тежкия маршрут, който съм минавал с лодките на къмпинг(не офроад разходка) след мен слезна Диско2 стандартна модификация, с пружини отзад и момчето каза, че не е усетил трасето, докато мойта каруца си го усеща при накланяне при подхлъзване и спускане в кал. Знаете как е без системи за спускане, за наклон, със самоделни доработки за повдигане и пр. Но както и да е, мисля си, че все пак дългото Диско неможе да следва Витарата навсякъде, което съм на 100% склонен да преглътна за сметка на пространството и комфорта, който Дискавърито дава. Дискавъри2 с изведен фабрично блокаж нито видях по обяви, нито разбрах някой да има. Повечето хора казват, че няма да ми трябва заради ТК-ла - може, тук не съм компетентен, Витарата ми е с ЛСД, кола с блокаж не съм карал офф, с тракшън също(достатъчен ли е тракшъна???). Това, което ме отклони от Дискавърито беше, че ми се стори доста тромаво, има моменти, в които според мен Витарата ми в сегашната конфигурация върви като него(с обикновена газова уретба), а карах и преди и след фейс лифта с 10% по-високото налягане в дюзите(верно, че никога не бях карал дизел но все пак...). Имам чувството, че ако върна старите гуми на Витарата ще е по-пъргава от Диското поне до 110 км/ч. Въпреки това казвам, че много не държа на пъргавината, тъй като съм свикнал Витарата да не върви, а като и пусна климатика и тя и аз почваме да медитираме за спокойствие
    Въпроси относно ТЛК90 Д4Д и ЛР Диско2 с ТД5. И при двете ли би могло да се говори за 10л. среден разход, ясно е с разлика във вървенето между двата(ръчни скорости)? Като двигатели какви проблеми дават и проблемите, които дават биха ли дали превес на някой от тях???Ако се чипоса ТД5 разхода качва ли се или намалява при спокойно шофиране??? И кой според вас е по-добрия вариант - за въпросни пари да се вземе Тойота и да не се пипа или да се вземе Диско2, да се чипоса и всичко което е необходимо покрай чипосването или да не се чипосва(опасно ли е)и да не се пипа и то? Пипане имам предвид, че на Тойотата двигателя, няма смисъл да се чипосва, може да понесе по-големи гуми без лифт(???), докато Диското ако да върви - да се чипоса и ако да е с по-големи гуми - да е с 2" лифт(което не е болка де) - правилно ли заключвам или не съвсем?
    И като цяло вие какво бихте предпочели и направили? Дайте какъвто и да е съвет.
    Благодаря на всеки, който издържа цялото това писание, просто съм обстоятелствен!

  • #2
    От: Надежден джип след 2001 г. в ценови диапазон 8000 - 13-000 лв. - да си струва пар

    Привет! Абсолютно безсмислено е да търсиш къса база, защото смяташ, че ще е по-икономична. Първо не е така, а и да има някаква незначителна разлика, то предимствата които ти дава 95-цата са много повече! Неуместно е сравнението с Витара по какъвто и да е показател. Търси по-запазен екземпляр, не е от значение толкова мотора..д4д-то върви повече, но пати с дюзи чат-пат. Колега тук , от Ловеч продава една много лачена 95-ца д4д, 17 к. ,ако ги имаш взимай я..Имай предвид, че трудно се намират читави екземпляри. Аз преди няколко месеца изгледах всичко на пазара и беше ужас. Успех!
    0899 шест5313нула
    За всекиго по нещо

    Коментар


    • #3
      От: Надежден джип след 2001 г. в ценови диапазон 8000 - 13-000 лв. - да си струва пар

      Интересува ли те пикап?
      Аз знам че нищо не знам,но други и това не знаят.

      Коментар


      • #4
        От: Надежден джип след 2001 г. в ценови диапазон 8000 - 13-000 лв. - да си струва пар

        Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
        Привет! Абсолютно безсмислено е да търсиш къса база, защото смяташ, че ще е по-икономична. Първо не е така, а и да има някаква незначителна разлика, то предимствата които ти дава 95-цата са много повече! Неуместно е сравнението с Витара по какъвто и да е показател. Търси по-запазен екземпляр, не е от значение толкова мотора..д4д-то върви повече, но пати с дюзи чат-пат. Колега тук , от Ловеч продава една много лачена 95-ца д4д, 17 к. ,ако ги имаш взимай я..Имай предвид, че трудно се намират читави екземпляри. Аз преди няколко месеца изгледах всичко на пазара и беше ужас. Успех!

        Стига бре! През зимата и пролетта на 2007 г. си търсих джип. Тогава попаднах на добра 95-а за 19 000. После като си купих джипа ми предложиха много лачена, с много доработки като хладилник, допълнителен резервоар за нафта, с ARB на задния мост, кожа и вградена навигация за 21 000.
        Учудвам се, че 6 год. след 2007 държат същата цена.
        Едно бегло търсене в европейските сайтове ми показа, че за 5-7000 евро има много запазени автомобили, но на доста километри, като се намират и с бензинови двигатели.
        Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

        "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

        Коментар


        • #5
          От: Надежден джип след 2001 г. в ценови диапазон 8000 - 13-000 лв. - да си струва пар

          - Здравей, Дискаврито е наистина добра идея.
          Освен това прегледай Нисан Терано, за тези пари можеш да намериш доволно добър екземпляр, двигателя 2.7тди, върви доволно, на дълъг път с климатик и умерено каране харчи под 8/100. Място колко щеш. Единствения минус е предното независимо окачване, ако изобщо може да се нарече минус, по-скоре е по-скъпо при повдигане.
          - ослушай се и за някой Патрол, в мобилето има един червен, бензин 4.2 мисля. Що не го погледнеш

          Поздрави !

          Коментар


          • #6
            От: Надежден джип след 2001 г. в ценови диапазон 8000 - 13-000 лв. - да си струва пар

            Търси по запазения.
            "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

            Коментар


            • #7
              От: Надежден джип след 2001 г. в ценови диапазон 8000 - 13-000 лв. - да си струва пар

              току-що попаднах на тази обява... http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=168375

              Доста съм скептичен към средния разход под 10/100 при 4х4 с такива размери... Възможно е по принцип, но ако го караш както дядо ти навремето си е карал жигулката...
              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

              Коментар


              • #8
                От: Надежден джип след 2001 г. в ценови диапазон 8000 - 13-000 лв. - да си струва пар

                За д4д на 95 мога да ти кажа, че 9/100 му е някъде минимума, реално 10-11-12, с 140-150км/ч 13/100. Градско 12/100, но знаете, че разхода не зависи само от колата. За среден да кажем 11/100. От време на време изпадат от първи собственик купувани в БГ със сервизна история - гледай да е такъв. Като цена започват от там където ти си спрял - това значи, че или ще има някакъв проблем, или ще е доста амортизиран. Без да правя реклама на тойота, незнам и диското как е в действителност, но наща е на приблизително 320хил. км и още си я ползваме, бих казал, че е в топ състояние, като изключим дребните външни забележки. Абе повози се на това-онова и ще си отговориш, а иначе дали си струва е малко субективно и няма как да разбереш преди да скочиш в дълбокото.

                Коментар


                • #9
                  От: Надежден джип след 2001 г. в ценови диапазон 8000 - 13-000 лв. - да си струва пар

                  Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                  Стига бре! През зимата и пролетта на 2007 г. си търсих джип. Тогава попаднах на добра 95-а за 19 000. После като си купих джипа ми предложиха много лачена, с много доработки като хладилник, допълнителен резервоар за нафта, с ARB на задния мост, кожа и вградена навигация за 21 000.
                  Учудвам се, че 6 год. след 2007 държат същата цена.
                  Едно бегло търсене в европейските сайтове ми показа, че за 5-7000 евро има много запазени автомобили, но на доста километри, като се намират и с бензинови двигатели.
                  Значи преди три месеца гледах около 10 броя 95-ци по около 12к. Боклуци та дрънкат...а тая на момчето от тук е доста лачена, правил е изолации някакви вътре и т.н, но не ми беше според бюджета. Ленд Крузерите не "олабват" цена ..погледни 70-ките с 3.0 тд...качват се даже, а и с 22 R преди 4 години се намираха Швейцарки за по 6к...яд ме е, че не взех, виж ги сега! Свършват вече ли, какво ли .. Аз съм откачен на тема 80-ка , ама там па ептем тегава работата..
                  Последно редактирано от sonda; 24-07-13, 20:36.
                  0899 шест5313нула
                  За всекиго по нещо

                  Коментар


                  • #10
                    От: Надежден джип след 2001 г. в ценови диапазон 8000 - 13-000 лв. - да си струва пар

                    Не ми влиза в концепцията Пикапа мерси.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Надежден джип след 2001 г. в ценови диапазон 8000 - 13-000 лв. - да си струва пар

                      Здравей,в тоз дипазон се съмнявам да намериш читава Тойота, но помисли за Патрол или Терано.Успех.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Надежден джип след 2001 г. в ценови диапазон 8000 - 13-000 лв. - да си струва пар

                        Колега, аз бих гледал също и Г-клас и Паджеро + моделите, които си изброил + съветите на колегите. След което направи списък (white list) има много изписано, кои ДВГ-та и скорости са препоръчителни за различните модели/марки, после ходи ги виж и на живо по автокъщите например и предполагам ще отпаднат някои кандидати. От останалите почни да търсиш сериозно и не бързай като изпадне читав екземпляр веднага ще го познаеш, че е твоя Иначе, ако под "да си струва парите" имаш в предвид да държи цена, то от моите наблюдения Г-класата е непоклатим в това отношение, може би и тойотите до някъде.
                        Успех.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Надежден джип след 2001 г. в ценови диапазон 8000 - 13-000 лв. - да си струва пар

                          http://prikachi.com/images.php?images/88/6598088t.png
                          Ето това доста ме заинтригува. Въпросите са ми :
                          Опасен ли е чип тунинга на 174к.с.?
                          Как ви се струва обявата?
                          И дали си струва да се вземе направена кола - чип, лифт, лебедка или аз да си ги правя тези неща?

                          Коментар


                          • #14
                            От: Надежден джип след 2001 г. в ценови диапазон 8000 - 13-000 лв. - да си струва пар

                            Изглежда добре и мераклийска. Разгледай я с някой, който познава добре модела, сигурно е нововноска - да няма някоя изненада!
                            По-добре късно, отколкото по-късно.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Надежден джип след 2001 г. в ценови диапазон 8000 - 13-000 лв. - да си струва пар

                              Немска е колата, познатото оправдание - жена му не го харесала и затова си купили крузер. Но може и да е така, може и читав да излезе.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X