Обява

Свий
Няма добавени обяви.

РАВ4 или Субару Аутбек/Легаси

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: РАВ4 или Субару Аутбек/Легаси

    Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
    Колега! Вземи си четирицилиндров! Няма да чуеш това, което ти се иска, а именно, че притежаването на Н6 е по-евтино занимание, особено след подчертано изразения елемент "икономия" в горната ти реч! Би ли ми дал дефиниция на "реални плюсове" !
    Колега, не си ме разбрал. Няма как да искам да чуя нещо което пределно добре ми е ясно. Точно защото ми е ясно, че притежаването на H6 ще ми струва повечко пари искам да знам дали освен разликата във вървежа на двете коли има и други плюсове. Главно в здравината и издръжливостта на колата. Да кажем както колегата locksmith е сравнил скоростните кутии, двигателите. Такива неща. Няма начин да е по-евтино. Не се заблуждавам изобщо.

    Коментар


    • #32
      От: РАВ4 или Субару Аутбек/Легаси

      Ако толкова плашещо ти звучи " Субару", взимай бензинов РАВ ! Нали това е другия избор..там нещата са по-прости, но нямаш тази мощност!
      0899 шест5313нула
      За всекиго по нещо

      Коментар


      • #33
        От: РАВ4 или Субару Аутбек/Легаси

        Колеги, не знам защо когато се сравняват коли и се дават акъли всеки пише в повечето случаи не това , КОЕТО САМ Е УСЕТИЛ , а само каквото е чул , чел и т.н. Имам Легаси-Аутбек 98г. 2.5 МТ или H4 както е известен. Демултипликаторът е САМО ЗА ТЕГЛЕНЕ , ЛЕД , КАЛ ИЛИ ЕКСТРЕМНИ НАТОВАРВАНИЯ(пише ми го в книжката, а и съм пробвал да карам с дръпнат лост. Колата СТАВА МНОГО ТРОМАВА И ИЗОБЩО НЕ ВЪРВИ,а и в книжката пише , че е за скорости до 60км/ч. Карал съм бензинова Равка(дълга база 2008г, един колега има и заедно я купувахме- за доста пари-). МЕЖДУ ДВАТА СУВ-а НЯМА НИЩО ОБЩО. Субару-то го взех април месец да си дърпам ремарке и моторите с него и на 15-тата минута след като го регистрирах и .......му издухах гарнитура на едната глава, защото на магистралата го прегрях, та се наложи колата да се оскъпи с още около 1600лв. Правихме глави, сменяхме феродов диск,че беше свършил(не е толкова скъп, ама забравих вече колко, че сменяхме и лагери-опорния и вътре малкия). Имам и Корола 1,6 хетчбек 110к.с 2007г(последната корола хетчбек купувана от магазин в Бг, след нея е вече аурис).Перфектна за асфалт, поддръжка-изобщо колата мечта за средностатистическия българин. НО:СКУЧНА, защото освен да върви с нея никога нищо не може да се случи. С РАВ в кал бих влязал САМО В ИЗКЛЮЧИТЕЛНА СИТУАЦИЯ,а със Субаруто- се хващам , че НАРОЧНО ТЪРСЯ КАЛ И ОФФРОУД. Не искам да се правя на всезнайко и да давам акъл , но според мен двете коли са за СЪВСЕМ РАЗЛИЧЕН ТИП ХОРА. Равката е за гъзария(според мен) и за дупките по пътищата и в града(перфектния скучен и здрав СУВ) , а Субару - ЗА ВСИЧКО ОСТАНАЛО. На много хора в Бг Субару НЯМА ДА ХАРЕСА ИЗОБЩО, а за себе си установих, че ТРУДНО ЩЕ МИНА НА НЕЩО ДРУГО. Истинския 4х4 на Тойота е ТЛК или 80-то(по-скоро това). Извинявайте за дългия пост.

        Коментар


        • #34
          От: РАВ4 или Субару Аутбек/Легаси

          Първоначално публикуван от egerchev Преглед на мнение
          Истинския 4х4 на Тойота е ТЛК или 80-то(по-скоро това).
          Колега с това "80-то" може би имаш предвид ТЛК 80-та серия. Това е съвсем друг вид и тип автомобил, нямащ място в обсъжданите тук изначално дадени цели от автора на темата! А повечето, които пишем тук сме именно собственици на Субару, така че споделеното е преди всичко от непосредствени впечатления и личен опит!
          0899 шест5313нула
          За всекиго по нещо

          Коментар


          • #35
            От: РАВ4 или Субару Аутбек/Легаси

            Аз също се оглеждам за кола, но тук в Германия - и за мен темата е интересна и полезна. Един от вариантите, които гледам е именно Н6, та...
            В Германия за посочените цени в България, умножете км. Х 3.
            За посочените км. в България, в Германия умножете цената Х 2 в евра... та така...

            P.S. Но за мен определящия избор е сервиза и човека, който ти поддържа колата + газаджията (доколко си разбира от работата - професионализъм + почтенност + глава на раменете)
            Имах късмет с по-предишна кола, майстора да се окаже фен на същата марка и да изпипва нещата... та така...
            Последно редактирано от ivied; 05-07-13, 23:55. Причина: P.S.

            Коментар


            • #36
              От: РАВ4 или Субару Аутбек/Легаси

              Първоначално публикуван от facy Преглед на мнение
              Добре нека направим една съпоставка на плюсовете и минусите на 2та двигателя. Аз ще напиша това което разбрах до момента, а вие допълнете или ме поправете ако съм сбъркал някъде:

              Мощност - H6 превъзхожда H4 тотално! (въпрос обаче на лична нужда).
              Икономичност - H4 печели с около 2-3 литра на 100км в града.
              Газифициране - H4 печели, понеже е по-подходящ за поставяне на газ. (до колкото разбрах, но ако някой може да ми каже точно защо?)
              Скорости - По този параграф за МЕН лично H4 печели с ръчните (но пък един ремонт на съединител може да обърне резултата).
              Обслужване - До колкото разбрах H6 е с верига, но плюсовете свършват до там. Всичко друго би трябвало да е по-скъпо. Мисля, че и тук H4 печели.
              Достъпност за работа под капака - тук ми се струва, че H6 е доста по-сложен и пипкав. За мен това има значение. При H4 ми се вижда че има достатъчно пространство да бръкнеш тук и там.
              Цена на автомобила + последващи разходи - Тук H4 печели и то с немалко. Първоначалната цена е поне с 2 хиляди надолу, после данъка е с над 100лв по-малко, после разхода, после газта (а аз ще слагам) и тя ще е по-евтина......сигурно има и други неща.
              Здравина на мотора - тук вие кажете, аз нямам идея, но с аргументи. А не "H6 е 100 пъти по-здрав". Тук може да се вземе в предвид, че ще се сложи газ.

              Друго не се сещам. Моля добавете всичко за което се сетите.
              С две думи страшно много ми се кара такъв звяр с 240 к.с. но въпроса е има ли други реални плюсове. Все пак на мен конете не са ми приоритет в случая. И да речем, че се кача в 2.5 и ми хареса как върви. От там нататък с какво би ме спечелил по-големия звяр.

              Разликата в ускорението до 100км е около 1 секунда в полза на H6 и доускорява по бързо, но не пропорционално на разликата в мощността. Големия е по-удачен за теглене на каравана например.
              Икономичността е според крака. Аз го докарвам от 8,2 до 9,6 извън града на Н4. Звука на боксера и доускоряването предразполагат настъпване.
              Газ - около 1200-1300лв. е свястна уредба за Н4. По лесно се регулират клапаните на определен пробег. На Н4 става на място.
              Скорости - 4 на Н4 е по дълга от 5 та на Н6.
              Обслужване - маслото е повече на Н6, свещи са с 2 повече, кабелите....На Н4 има ангренажен комплект.
              Първоначалното обслужване е според екземпляра и сервизната история и оглед в доверен сервиз.
              Здравината е според поддръжката. Н6 е по топъл и при заигравки по-лесно може да прегрее.

              Направо захапвай раздела Аутбак в специализирания форум и по-лесно ще вземеш решение.
              ВАЗ 2102 СС пакет проект 4х4
              Е250 1998-продаден
              Субару Пустош

              Коментар


              • #37
                От: РАВ4 или Субару Аутбек/Легаси

                Няма кабели на свещите при Н6! Коя 4-та скорост е по-дълга от коя 5-та? 2.5 мотора е известен с т. нар piston slap или разтракване на буталата, което е доста по-често явление от прегряването на изправен Н6 мотор! Ангренажен комплект има и при Н6, но вместо ремък има верига, която се сменя на доста по-голям интервал!
                0899 шест5313нула
                За всекиго по нещо

                Коментар


                • #38
                  От: РАВ4 или Субару Аутбек/Легаси

                  Azdrav, въртящият момент се променя, ама не на мотора-там няма как да стане , а този отдаван на колелетата.

                  Коментар


                  • #39
                    От: РАВ4 или Субару Аутбек/Легаси

                    Да де с 6 бобини. 5-та е 0,834 на Н6, 4-та е 0,694 на Н4.
                    ВАЗ 2102 СС пакет проект 4х4
                    Е250 1998-продаден
                    Субару Пустош

                    Коментар


                    • #40
                      От: РАВ4 или Субару Аутбек/Легаси

                      Първоначално публикуван от krismarg Преглед на мнение
                      Да де с 6 бобини. 5-та е 0,834 на Н6, 4-та е 0,694 на Н4.
                      При мене 5-та нема..
                      0899 шест5313нула
                      За всекиго по нещо

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X