Обява

Свий
Няма добавени обяви.

РАВ4 или Субару Аутбек/Легаси

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: РАВ4 или Субару Аутбек/Легаси

    Bobeck, карал съм и с двата мотора, разликата е осезаема и в полза на 3.0 а и няма как да не е при тази разлика в параметрите на двата двигателя. 3.0 има само един недостатък - разхода на гориво в градски условия , е може би и липсата на аутбек 3.0 с ръчна кутия. Като цяло автомата превключва много добре и определено си пази двигателя, така че шанса за по-запазен мотор е на страната на автоматика.
    Facy , ти отиде ли да видиш , пипнеш и караш някоя от колите за които пишеш? Иди направи едно тестово каране на някоя от тях, след което пробвай и някоя друга , в ценовия диапазон от 20 хил нагоре и се замисли какво ще си купиш. Да не забравяме , че 3.0 навремето е бил на върха на моделната гама и е струвал с около 30% повече от 2.5.
    Това което не знам е имат ли субарутата с 2.5 мотора с ръчни скорости блокаж на централния диф при включване на бавни, моят е автомат и не съм се интересувал. Ако няма не виждам никаква пречка да се кара на бавни в града. Ако има , то субаруто е много кораво, щото тука масово си дърпат огромни ремаркета на бавни...

    Коментар


    • #17
      От: РАВ4 или Субару Аутбек/Легаси

      Аз също. Преди да взема 6-така 3.5г карах 2.5 с МТ. Но усещането за динамика си е чисто субективно и може и да кажем , че съм в грешка. А карането на бавни натоварва силовото предаване на макс. За това си е добре да се ползва, когато има нужда - теглене на огромни ремаркета , както казваш или спускане по хлъзгав терен , дълбок сняг, кални пътища и т.н.
      Subaru Outback H6 MY 05 продаден :(
      Opel Frontera V6

      Коментар


      • #18
        От: РАВ4 или Субару Аутбек/Легаси

        Най-добре ще разбера дали ми е тромава 2.5, като покарам такава. То ще си покаже. Просто трябва да покарам различни коли и да видя. Засега единствения ми опит е от Аутбек с H6 2002ра.
        Интересно е че 95% от колите които се предлагат на нашия пазар са под 20 000лв. А повечето са и под 15 хиляди. Това значи ли че всичките са тотално зле? В немското мобиле ги гледам почват от 6000 евра (малко под и малко над 200 000км).

        Коментар


        • #19
          От: РАВ4 или Субару Аутбек/Легаси

          Ако ти се наожи да слагаш газ мога да ти кажа, че за WJ V8 най-добрата оферта с OBD беше 1800лв. За боксеров двигател може и повече, но според зависи...
          Читавите коли на нашия пазар са малко, ако имаш таван гледай да оставиш хилядарка - две за непредвидени.
          Иначе до колкото знам 3.0 са доста читави, но си има тънкости и не всеки може да пипа.

          Коментар


          • #20
            От: РАВ4 или Субару Аутбек/Легаси

            Абсолютно безсмислено при Субару е търсенето на ръчни скорости! Защо? За да сменяваш съединител за една шапка пари или пък да се лишиш от удобствата на автомата? Автоматите са много здрави и при адекватна поддръжка рядко боледуват! 2.5 е по-бърз и пъргав от 3.0 само в турбиниран вариант, но с по-нисък ресурс и по-скъпо обслужване /2.5 ХТ/ . Н6 е задоволително мощен и най-вече плътна тяга в голям диапазон от обороти /ок.300 Нм въртящ момент/., като относно разхода на гориво е и най- икономичен! Непрепоръчително е газифицирането /упражнението с титаниевите легла излиза солено/ и нерядко се появяват проблеми с гарнитури както на капаците на клапаните, така и на главите. Доста горещ мотор и изисква перфектна поддръжка на охладителната система и качествени масла, както и хубаво гориво! Цената за първоначално обслужване варира в зависимост от това, какво е състоянието на конкретния екземпляр, с какви консумативи се прави и какво превантивно се сменя!
            0899 шест5313нула
            За всекиго по нещо

            Коментар


            • #21
              От: РАВ4 или Субару Аутбек/Легаси

              Е какво чак толкос ще му се натовари на силовото предаване , те бавните са с 30% по бавни от бързите и какъв толкова проблем ще му е да се движи без товар, т.е без натоварено ремарке?
              Те братята японци трябва да са си сметнали какъв въртящ момент ще поема всичко, защото не съм чул някой да се оплаква от фабричен проблем със с.к и дифове специално при субару.

              Коментар


              • #22
                От: РАВ4 или Субару Аутбек/Легаси

                Първоначално публикуван от bobeck Преглед на мнение
                А карането на бавни натоварва силовото предаване на макс.
                Поради какво?

                Карането на бавни, когато НЕ Е НЕОБХОДИМО е нищо повече от безсмислено!!
                0899 шест5313нула
                За всекиго по нещо

                Коментар


                • #23
                  От: РАВ4 или Субару Аутбек/Легаси

                  Добре нека направим една съпоставка на плюсовете и минусите на 2та двигателя. Аз ще напиша това което разбрах до момента, а вие допълнете или ме поправете ако съм сбъркал някъде:

                  Мощност - H6 превъзхожда H4 тотално! (въпрос обаче на лична нужда).
                  Икономичност - H4 печели с около 2-3 литра на 100км в града.
                  Газифициране - H4 печели, понеже е по-подходящ за поставяне на газ. (до колкото разбрах, но ако някой може да ми каже точно защо?)
                  Скорости - По този параграф за МЕН лично H4 печели с ръчните (но пък един ремонт на съединител може да обърне резултата).
                  Обслужване - До колкото разбрах H6 е с верига, но плюсовете свършват до там. Всичко друго би трябвало да е по-скъпо. Мисля, че и тук H4 печели.
                  Достъпност за работа под капака - тук ми се струва, че H6 е доста по-сложен и пипкав. За мен това има значение. При H4 ми се вижда че има достатъчно пространство да бръкнеш тук и там.
                  Цена на автомобила + последващи разходи - Тук H4 печели и то с немалко. Първоначалната цена е поне с 2 хиляди надолу, после данъка е с над 100лв по-малко, после разхода, после газта (а аз ще слагам) и тя ще е по-евтина......сигурно има и други неща.
                  Здравина на мотора - тук вие кажете, аз нямам идея, но с аргументи. А не "H6 е 100 пъти по-здрав". Тук може да се вземе в предвид, че ще се сложи газ.

                  Друго не се сещам. Моля добавете всичко за което се сетите.
                  С две думи страшно много ми се кара такъв звяр с 240 к.с. но въпроса е има ли други реални плюсове. Все пак на мен конете не са ми приоритет в случая. И да речем, че се кача в 2.5 и ми хареса как върви. От там нататък с какво би ме спечелил по-големия звяр.

                  Коментар


                  • #24
                    От: РАВ4 или Субару Аутбек/Легаси

                    Точно колегата bobeck сменя диф на предишния си бек.
                    o888 37 63 69

                    Коментар


                    • #25
                      От: РАВ4 или Субару Аутбек/Легаси

                      Sonda, защо пък да е безсмислено? С 30% по бавни=30% по голям въртящ момент, т.е при ниски скорости както в града , мотора ще е доста по пластичен и ще позволява каране в ниски обороти, както дизел. Е висока скорост я забравяме, ама то в града къде и ще караш с повече от 80 км? Примерно старите английски таксита имат такава екстра, те са автомати и дизели , същия като на тераното , ама без турбо , ама няма значение. То не е бавни като на джиповете, разликата е доста малка между бавни и бързи , според мен. Пак според мен на бавни легаси 2.5 с ръчна с.к става.
                      Поздрави!

                      Коментар


                      • #26
                        От: РАВ4 или Субару Аутбек/Легаси

                        Първоначално публикуван от kikimora Преглед на мнение
                        Sonda, защо пък да е безсмислено?
                        По-горе употребих условността " когато не е НЕОБХОДИМО" ! Оставям преценката за " необходимост" на всеки по усмотрение!
                        0899 шест5313нула
                        За всекиго по нещо

                        Коментар


                        • #27
                          От: РАВ4 или Субару Аутбек/Легаси

                          Първоначално публикуван от facy Преглед на мнение
                          С две думи страшно много ми се кара такъв звяр с 240 к.с. но въпроса е има ли други реални плюсове.
                          Колега! Вземи си четирицилиндров! Няма да чуеш това, което ти се иска, а именно, че притежаването на Н6 е по-евтино занимание, особено след подчертано изразения елемент "икономия" в горната ти реч! Би ли ми дал дефиниция на "реални плюсове" !
                          0899 шест5313нула
                          За всекиго по нещо

                          Коментар


                          • #28
                            От: РАВ4 или Субару Аутбек/Легаси

                            Когато аз си избирах модела Аутбек, изходих от следните подробности:

                            Н6 - задължително е с най-високото оборудване, автоматика е изключително по-здрав от ръчните скорости /основно сменяш масло и караш/, по-удобен е и наистина предпазва повече мотора от издевателство. Има ЛСД заден диференциал /с много редки изкл./, което при Н4 е точно обратното. Автоматика на Аутбек Н6 е с по-добро разпределение на въртящия момент м/у мостовете, като на 1-ва и задна има блокаж на межд. диф., а и е с по-добри "бавни", доколкото В.М. се променя доста по-плавно и в по-широк диапазон.
                            По ДВГ - ремъка го сменяш 3 пъти, преди да смениш 1 път верига, при Н4 се случва не радко да чука бутало /това, което е най-далеч от водната помпа/ без да е особен проблем принципно, поради недостатък в охладителната уредба и което се отстранява само с осн. рем.
                            Повечето мощност при Н6 предполага по-малко натоварване на мотора и следователно се очаква да е по-запазен, по-непрегряван.
                            Разхода на на гориво при него е по-висок само в града - извън са еднакви. Не виждам причина за твърдението, че Н4 бил по-добър за газ по никой от показателите, дори напротив - поради по-вероятен дефект в охлаждането, дори е по-неудачния избор.

                            За мен всички тези фактори дефинират почти еднакъв експлоатационен разход, при осезаема разлика в двете модификации, откъдето последва и единствения правилен за моя милост избор - Н6, за който горещо не съжалявам!
                            И да вметна - цената/км. за мен е от съществено значение, поради което се водя от максимата, че не съм достатъчно богат, че да си купувам евтното /то, Субару и евтино не си съответстват особено, но имам предвид посочените два мотора/.

                            Това беше моят избор при посочените критерии - ако с нещо съм помогнал на колегата в неговия избор, ще съм доволен!

                            ПП: Ако се регистрираш в Субару-клуба и потърсиш един момък - bat bubi - можеш да се договориш да ти намери отлична бройка, с доказана история и задълбчено проучена от Германия.

                            Поздрави!

                            Коментар


                            • #29
                              От: РАВ4 или Субару Аутбек/Легаси

                              Колега locksmith, благодаря за изчерпателния отговор. Определено ми беше много полезена информацията. Можеби е редно да посъбера някой лев в повече и да се огледам за H6.

                              Коментар


                              • #30
                                От: РАВ4 или Субару Аутбек/Легаси

                                Първоначално публикуван от kikimora Преглед на мнение
                                Sonda, защо пък да е безсмислено? С 30% по бавни=30% по голям въртящ момент, т.е при ниски скорости както в града , мотора ще е доста по пластичен и ще позволява каране в ниски обороти, както дизел. Е висока скорост я забравяме, ама то в града къде и ще караш с повече от 80 км? Примерно старите английски таксита имат такава екстра, те са автомати и дизели , същия като на тераното , ама без турбо , ама няма значение. То не е бавни като на джиповете, разликата е доста малка между бавни и бързи , според мен. Пак според мен на бавни легаси 2.5 с ръчна с.к става.
                                Поздрави!
                                Всъщност на бавни въртящият момент не се променя. Поздрави!
                                Животът е харизан кон според мен...

                                Теди

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X