Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Vw Touareg

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Vw Touareg

    Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
    Какво е заключението, което трябва да последва от тези две изречения, несвързани логически?
    Извода всеки сам си го прави за себе си. Важното е да не ти набиват грешна информация.

    Коментар


    • #17
      От: Vw Touareg

      Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
      И каква е фрапиращата разлика между фейсовете и другите?
      По-красиви са и са по-нови, това малко ли е?

      Коментар


      • #18
        От: Vw Touareg

        А на колко време/км. се сменят чорбите на АСК, дифове, раздатка и какви пари струва?
        Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

        "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

        Коментар


        • #19
          От: Vw Touareg

          На туарега не се обслужват тези масла, ако вече наистина не са станали на чорба, демек има проблем...

          Относно проблемите с двигателя на туарега - да, и моят на 109к километра му е заминала едната клапа на колектора, това е ужасен минус, както и понякога ми задържа променливата геометрия и светва чекът за овърбууст. За дюзите също е вярно, на около 150к. започват тези ядове, или поне на мой близък. Ако се сменя релето, което управлява компресора на въздушното окачване, животът му се удвоява, иначе нов компресор, сбъркан Г-датчик и разни други поразийки. На моя му тропат вече лагерите на макферсоните, а на 70000 сменях два тампона на стабилизираща щанга. Повечето неща ги отдавам на това, че съм патологичен случай с разни опити и експерименти да строша всичко....

          Малко цени:

          Пеперудите не се сменят, а срещу малка сума се премахват директно от софтуера, както и ЕГР клапата, която дава ядове, като пълни колекторите с лайна от картерната вентилация и ги смесва със сажди. Това поне съм направил аз - ремап на софтуера, игнориране на ЕГР клапана и клапите на "пеперудите", вторите си заминават точно от сажди и маслени пари, които ги блокират. Цялата гимнастика е 650 лева.

          Турбо - въпреки, че е читаво и правят номера само суплата на променливата геометрия - НОВО- 1440 лева.

          Реле за компресор на нивомата -10 лева, като не го смениш идваш на моето дередже - Г-сензор 450 лева, ремонтен комплект на компресора - по спомени към 200 лева и една седмица нерви...

          Дюзите са по 540 лева, ако имаш излишни пари си купуваш скъпи по 1200 лева броя. Хубавото е, че ВАГ ком ги хваща преди да имаме пробито бутало, просто при проверка от читав диагностик си показват как софтуерът се мъчи да ги вкара в параметри и това е запаметено. Също така започва да пуши бяло, а не като прочутата 120-ка, която мре като мангасар без предупреждение. Пак се почна и тука със 120-ките, но аз няма да участвам, участвах вече в един цирк, стига толкова....

          За амортесьорите още незнам кое колко пари е, но при всички положения ще му намеря тънкото...

          Рапорт даден!
          ТКЗС за цял живот

          http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D0%BD%D0%B0_%D0%94%D1%8A%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%9A%D1%80%D1%8E%D0%B3%D0%B5%D1%80

          Коментар


          • #20
            От: Vw Touareg

            Първоначално публикуван от noname12 Преглед на мнение
            По-красиви са и са по-нови, това малко ли е?
            А, да бе. Верно ония с подпухналите торбички под очите...вкусове разни.
            ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

            Коментар


            • #21
              От: Vw Touareg

              Туарезите и майсторите много ги харесват. Много е важно да е късметлийска бройка. Има риск при секънд хенд над средния. Очите на 4!

              Коментар


              • #22
                От: Vw Touareg

                Здравей,
                Карам VW Touareg R5 (2.5TDI - 174hp)
                Първото нещо което направих е да отида до VW и с/у 90лв направиха комп. диагностика + цялостен преглед на колата. Отне около 1 час. Това според мен е най-добре да се направи като се закопува автомобил 2ра ръка. Иначе важно за такъв тип автомобил е маслото което ще смениш след покпуката. Задължително 5w30 (смяна 15-20 хил. км.)

                Успех!

                Коментар


                • #23
                  От: Vw Touareg

                  Аз имам познат с Туарег 3.0 ТДИ Фейсов, миналото лято сменя 6 дюзи от германия си ги поръча нови защото разликата с рециклираните не беше голяма и цената им е 9000 Лева ти си направи сметка от там нататък...... още колко главоболия и пари и нерви можеш да похабиш с такава кола която 100% ще е над 200 000 км. до последно изтезавана в Италия с масло в мотора което като източиш ще е като мармалад на 40 000 км. щото онея всички знаем как карад : ДО последно. После я турбина,я помпа и клапани на колекторите и ще го платиш още веднъж

                  Коментар


                  • #24
                    От: Vw Touareg

                    Аз имах Туарег 5.0; карах го 1 година и около 35000км. Беше 2003г и много запазен... За тези 35000км и 1 година ми струва (без да броим нормалните обслужвания):

                    1. Смяна "мозък" на скоростите - 3500лв
                    2. Смяна на някакво моторче на раздатката - 2000лв
                    3. Смяна на едната дюза - 1200лв
                    4. Смяна на едната въздушна в-ца на окачването (без аморт. вътре) - 1500лв
                    5. Продадох го с крив кардан (или някакъв висящ лагер, но все тая, трябваше да се сменя целия кардан) - 2000лв

                    Наложи се да сменям накладки - комплект предни и задни (неоригинални) - 400лв

                    Цените са по спомен, но за ориентир са точни... +/- 10%

                    Иначе като кола е супер, много комфортна, мощна и въобще доставя огромно удоволствие, но е най-добре да можеш да си я купиш нова иначе може да те наплаши от коли нов внос за дълго време, както стана при мен.
                    Последно редактирано от gubaku; 30-01-14, 12:36.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Vw Touareg

                      Първоначално публикуван от gubaku Преглед на мнение
                      Аз имах Туарег 5.0; карах го 1 година...
                      Страхотно откровено мнение!
                      Надявам се, че освен чисто финансовия облик не си имал и неприятни моменти? При такъв тип повреди?

                      Аз лично на едно просто Гранд Чероки WJ V8 (личната ми кола) му удвоих стойността за една година, и то без да съм имал кой-зане какви пролеми и без да съм првил някакви подобения (обслужване, гуми, малко по окачването и т.н.). Предполагам за 3-4 години експлоатация ще му утроя стойноста, ако не го карах офф и имайки в превид колко харчи май щеше нов среден SUV да ми излезне по-изгодно.

                      Имам познати в представителсвото на Порше и VW, общо взето мнението за двете марки при покупка на туарег или кайен втора ръка е - $$$. Предполагам са карани до скъсване от предишните собствеици.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Vw Touareg

                        Имах Туарег 2006-та, най-малкия дизел - 2.5 и го чипосах с още 30-тина коня. Купих го на 3 години от човек, когото познавах и знам, че е перфекционист. Беше на 60-тина хиляди километра. Карах го почти 3 години - навъртях му още 70 000 километра. Впечатления - разкошна возия (въздушното прави чудеса), малко слабичък двигател, скъпа поддръжка. Сменени - кардан (на 120 000 км) - 2 бона, ходовата част се разхлопа - 1200 лв, друго не помня... Смяна на масло и филтри около 500 лв.
                        Като заключение - страхотна кола, но недай си боже да влезеш в сервиза, италианските като цяло са леш. Има много купени от тук - със сервизна история - ако са поддържани във VW - стават. Късмет и успех!
                        По-добре здрав и богат, отколкото беден, но болен !!!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Vw Touareg

                          Първоначално публикуван от grand123 Преглед на мнение
                          ...5w30 (смяна 15-20 хил. км.)
                          Твърде много са тези километри !

                          Първоначално публикуван от gubaku Преглед на мнение
                          Аз имах Туарег 5.0; карах го 1 година и около 35000км. Беше 2003г и много запазен... За тези 35000км и 1 година ми струва (без да броим нормалните обслужвания):

                          1. Смяна "мозък" на скоростите - 3500лв
                          2. Смяна на някакво моторче на раздатката - 2000лв
                          3. Смяна на едната дюза - 1200лв
                          4. Смяна на едната въздушна в-ца на окачването (без аморт. вътре) - 1500лв
                          5. Продадох го с крив кардан (или някакъв висящ лагер, но все тая, трябваше да се сменя целия кардан) - 2000лв

                          Наложи се да сменям накладки - комплект предни и задни (неоригинални) - 400лв

                          Цените са по спомен, но за ориентир са точни... +/- 10%
                          Цитираните цифри, и то "инвестирани" за една година, обезсмислят напълно притежаването на този автомобил !
                          0899 шест5313нула
                          За всекиго по нещо

                          Коментар


                          • #28
                            От: Vw Touareg

                            Има и един друг много гаден кусур Туарега - моделите преди 2007-ма даже 2008-ма им се бели брутално покритието по всички копчета - тези на волана, на навигацията, климатроника, ел. стъклата, копчетата около скоростния лост... абе всички копчета, а Туарега има много. Проблем е защото като се обелят се изтрива надписа на самото копче и лъсва подсветката.

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:561915_10152192378369899_997261130_n.jpg
Прегледи:1
Размер:37.8 КБ
ID:5561156

                            Това е някаква брутална фаза, но все пак проблема го има и дразни много. Много е кофти да гледаш как едва ли не интериора на колата ти се разпада пред очите. А и оправия няма - бях питал колко струват копчетата на волана поне тях да сменя, че моите бяха много зле - 200 и няколко лв на страна (има копчета отляво и отдясно - тоест към 500лв за копчетата на волана). В общи линии този проблем си го имат всички аудита и VW от 2002ра до 2007ма, но при Туарега е много кофти защото има много копчета и като се изтрият става отврат - през деня гледаш едни гадни бели петна, а през ноща гадни червени петна За мен лично недопустим дефект за кола от този ценови клас.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Vw Touareg

                              Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
                              ...


                              Цитираните цифри, и то "инвестирани" за една година, обезсмислят напълно притежаването на този автомобил !
                              Всичко е въпрос на късмет. Дори и когато купуваш нов автомобил пак е така.
                              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                              Коментар


                              • #30
                                От: Vw Touareg

                                Първоначално публикуван от gubaku Преглед на мнение
                                За мен лично недопустим дефект за кола от този ценови клас.
                                Така е разбира се !

                                Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                                Всичко е въпрос на късмет. Дори и когато купуваш нов автомобил пак е така.
                                Да, но когато фактите не са единични, а идентичните оплаквания се превърнат в закономерност, би могло да се извади заключение !
                                0899 шест5313нула
                                За всекиго по нещо

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X