Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Vw Touareg

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Vw Touareg

    Здравейте,

    Обмислям закупуването на Vw Touаreg. Поставил съм си следните критерии:

    - двигател 3.0 ТDI

    Какво друго да гледам , внимавам, имам предвид и е специфично за този модел?


    Мерси,

    Петър

  • #2
    От: Vw Touareg

    Здравей,
    Едно от нещата което е проблемно при 3.0 TDI мотора на VAG са клапите с моторчета(пеперуди) в колекторите които с времето и километрите блокират в едно положение. Не е проблем да се кара с блокирали клапи, но светва "check engine" и като следствие малко се забавя вървежа за сметка на разхода. За съжаление същите клапи с моторчета се сменят с целите колектори(2бр) и цената по памет беше около 2к. лв. Последно, един приятел смени колекторите заради проблема на около 120к км. Та да знаеш, че ако на някой екземляр му свети "check engine" 90% от случаите е това.
    Друго на което трябва да обърнеш внимание са дюзите. Закарай въпросния екземпляр на диагностика да ги проверят.
    Относно силовото предаване: мисля че с 3.0 няма да имаш проблем. Мой приятел от 1 година насам се опитва, безуспешно за сега, да убие един Туарег V10 тунингован на около 1000НМ. Раздатка, кардани и дифове за сега издържат, така че си мисля, че няма да имаш проблеми с 3.0
    M57D30T1
    W450

    Коментар


    • #3
      От: Vw Touareg

      Туарега е с много скъпа поддръжка имай предвид, направо си е като на Кайен....Вземи Тойота 120 и не се занимавай с глупости...Като на приятел ти казвам
      Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински....

      Коментар


      • #4
        От: Vw Touareg

        Първоначално публикуван от drjanton Преглед на мнение
        Туарега е с много скъпа поддръжка имай предвид, направо си е като на Кайен....Вземи Тойота 120 и не се занимавай с глупости...Като на приятел ти казвам
        Айде почна се...като стана дума виж и Субару.
        Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

        Коментар


        • #5
          От: Vw Touareg

          Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
          Айде почна се...като стана дума виж и Субару.
          Винаги така става...Човека пита за Товарег...И се почва фенщината...
          По темата-приятна за каране кола , със съответстваща поддръжка .Който си има брада ,си купува и гребенче .
          Виден столичен ихтиолог

          Коментар


          • #6
            От: Vw Touareg

            Първоначално публикуван от drjanton Преглед на мнение
            Туарега е с много скъпа поддръжка имай предвид, направо си е като на Кайен....Вземи Тойота 120 и не се занимавай с глупости...Като на приятел ти казвам
            Голяма грешка е този съвет!
            Трябваше да си взема туарег за да се убедя, че продажбата на 120-ката ми е едно много правилно решение.
            За! Туарега при всички полужения.
            Аз кола с по-недомислена от 120-ката не знам. Голяма кола, не върви, не стои и само нервни ситуации. А и тоя касетфон ме фрустрира нон стоп, както и навигацията, както и двата акумолатора.
            Туарега е кола с висока проходимост без претенции да се нарича джипи си заслужава името. 120 е колоса със глинените колене.
            ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

            Коментар


            • #7
              От: Vw Touareg

              Vw Touаreg, 3.0 ТDI
              Като цяло само хубави неща, но дано не се лъжа, май имаше някаква драма с ангренажните вериги (4бр.) и обтегачи след около 200хил. км. Цифрите за смяна са от порядъка на 2500-3000лв.
              Имай едно наум за всеки случай.
              Успех!

              Коментар


              • #8
                От: Vw Touareg

                Предполагам, че при R5 двигателя(174 к.с) поддръжката е същата , както и разхода на гориво , но е по спънат ?
                Всички 3.0 TDI ли имат въздушно окачване ? Колко е важно това ?

                Мерси :-)

                Коментар


                • #9
                  От: Vw Touareg

                  Взимай смело...само виж там да не е с два акумулатора, че гледай тия Тойоти как им се троши всичко от тях..дамм...здрава 80-ка не остана вече, ама това ще е от касетофона!
                  0899 шест5313нула
                  За всекиго по нещо

                  Коментар


                  • #10
                    От: Vw Touareg

                    Първоначално публикуван от peterasap Преглед на мнение
                    Предполагам, че при R5 двигателя(174 к.с) поддръжката е същата , както и разхода на гориво , но е по спънат ?
                    Всички 3.0 TDI ли имат въздушно окачване ? Колко е важно това ?

                    Мерси :-)
                    Мисля че всичко Touareg е с въздушно окачване, за важно не знам колко е важно за теб, вози комфортно, по скъпо е от амове и пружини обаче
                    I'm not Lost, I'm Discovering !

                    088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                    Коментар


                    • #11
                      От: Vw Touareg

                      Не всички са с въздушно окачване. Пружинните возят също доста комфортно и стабилно
                      ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                      Коментар


                      • #12
                        От: Vw Touareg

                        Първоначално публикуван от Georgi_G Преглед на мнение
                        Vw Touаreg, 3.0 ТDI
                        Като цяло само хубави неща, но дано не се лъжа, май имаше някаква драма с ангренажните вериги (4бр.) и обтегачи след около 200хил. км. Цифрите за смяна са от порядъка на 2500-3000лв.
                        Имай едно наум за всеки случай.
                        Успех!
                        Има я драмата в една подобна тема заснета и чудесно видима, но като цяло са доста читави машинки. Нямаше да предпочитам Х5 ако туарег и мл не бяха така грозни за моя вкус... Такава кола обаче е добре да се прегледа в доверен сервиз, та на въпроса, какво да гледаш, така бих ти отговорил...

                        Коментар


                        • #13
                          От: Vw Touareg

                          Като човека иска Туарег, Туарег да е! Само не намесвайте ЛК, защото от доста време насам чета негативни мнения за 120 и т.н.
                          В фирмата имаме стотици хиляди километри с ЛК95 и съм сигурен, че всеки един СУВ изминал толкова километри по нивя и черни пътища щеше да се е разпаднал. Това може и да няма как да се докаже, но така или иначе Вашите мнения за ЛК ми се струват нелепи.

                          Не е лошо туарега да е без въздушно окачване и евентуално да е след фейса. При скъп автомобил втора ръка трябва винаги да се внимава. Ремонтите след това са в хиляди и могат да надхвърлят стойността ма покупка. Нервите обаче са ни още по-скъпи, така че внимавай!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Vw Touareg

                            Първоначално публикуван от noname12 Преглед на мнение
                            Само не намесвайте ЛК, защото от доста време насам чета негативни мнения за 120 и т.н.
                            В фирмата имаме стотици хиляди километри с ЛК95 и съм сигурен, че всеки един СУВ изминал толкова километри по нивя и черни пътища щеше да се е разпаднал.
                            Какво е заключението, което трябва да последва от тези две изречения, несвързани логически?
                            0899 шест5313нула
                            За всекиго по нещо

                            Коментар


                            • #15
                              От: Vw Touareg

                              И аз не разбрах.
                              Колкото до здравината, моята кола-джип за нивята, едно оранДжево Г, само след 200 км е готово за ремонт на окачването и това ако имаме късмет.
                              Ясно е, че козата си сака пръч.
                              Така е и за употребяваните автомобили, или е нареден или е читав. има и такива.
                              Моето мнение за 120-ката е лично и категорично.
                              А не се сб;ъсках с проблема с дюзите.
                              И каква е фрапиращата разлика между фейсовете и другите?
                              ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X