Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвет за втори офроуд автомобил

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Съвет за втори офроуд автомобил

    Първоначално публикуван от николайкольо Преглед на мнение
    Благодаря, колеги От София съм, но прекарвам доста от времето си в Банско, където съм обграден от превъзходни за нашата краста кътчета на Рила, Пирин и Родопите. На 28-ми ще гледам една Витара, V6, 136 к.с. дълга база, на газ. Някой има ли мнение за този модел? Може ли да се повдигне достатъчно и ще издържи ли дълго на тежък аматьорски оф роуд? Притеснява ме, че е "италианка". Внесена е у нас от частно лице преди 5 години и е имала двама собственика от тогава.

    Що се отнася до Ленд/Рейндж Роверите, бих си купил само от старите, дето са правени от англичани, а не от работници от бившите колонии. Това е най-сериозната причина да харесвам японски коли - защото почти всички са направени от японци в Япония. От GD 300 също бях доволен, с изключение на "наднорменото" му тегло. Много здрав, но прекалено тежък за мочурливи места
    Здравей и добредошъл , пореда на питанята в този форум има много компетентни хора, но има и от тези който в повечето случеи разбират само когато са пред клавиятурата. Имал си много добри машини, и мисля че имаш поне найобщи впечатления. Аз няма да умувам но ми направиха впечатление някой твой уточнения. Първо витарата нестава за тежак офроуд, поне стандартна (колегата Кольо е компетентен и тие одговорил относно витарата). За японските вече много малка част и от тях се правят в Япония, така че неразчитай че като е японско значи е от Япония (като пример, преди два месеца за работата ни купиха служебна тойота хайлукс чисто нова която се оказа испанска).И третото за мерцедеса не е чак толкова тежак колкото го изкарват (имал сам и работех на такова място че сам го мерил по няколко пъти на ден, доста басове сам спечелил точно заради това че всички викат е Г-класата е много тежка)като пример дългия патрол е на същите кила, сега го карам.Ренч 3.8 също е толкова тежак и патрол 3.3ТД с лебедка, 33-ойки,джанти 10 на -44, джек, задна седалка и пълен резервоар тежи 2200кг. Толкова е и Г-то и всички изброени назад +,- 100-тина кила. Тези сам имал и сам ги мерил. Пожелавам ти успех и дано се срещнем по баирите.
    0898532785-КИКО

    Коментар


    • #17
      От: Съвет за втори офроуд автомобил

      Щом държиш да е правена от японци, Пинин отпада...испански са и добро за тях не съм чувал. Капризни, трошливи, не понасят газ. Витара В6-имам такава, в заводски вид, детевоз. Моята е 2 литра, ръчна ск. кутия- става и за нормален път, и за леки офф- разходки. Достатъчно мощна, задължително ГИ. Трудно се намира запазена-немските са ръждиви, италианските-с издухани двигатели, внимавай много при избора. Относно наджипването-става, виж тая на Иван Попов.
      Животът е харизан кон според мен...

      Теди

      Коментар


      • #18
        От: Съвет за втори офроуд автомобил

        Първоначално публикуван от николайкольо Преглед на мнение
        Притежавал съм TЛК 4.2D HZJ75.
        Е добре де...бива ли да я продадеш??? Айде сега потърси същата, за да я купиш....е да ама нема.
        0899 шест5313нула
        За всекиго по нещо

        Коментар


        • #19
          От: Съвет за втори офроуд автомобил

          Първоначално публикуван от николайкольо Преглед на мнение
          [ATTACH=CONFIG]585640[/ATTACH]



          Всъщност обмислям и този вариант, но специално за извън пътя бих предпочел да намеря автоматик. Иначе 10-12000 е бюджета ми за напълно оборудвана за тежък любителски оф роуд машина, която има сравнително евтина поддръжка и резервни части. Колко би струвало пълното оборудване на една Витара - повдигане, усилени амортисьори, шнорхел, лебедка и т.н?



          За съжаление разчитам главно на монтьори, сам не мога да поправям. Като пример за условията мога да дам прехода с. Места - Филипово - Медени поляни - яз. Доспат, в лошо време. В Пирин бих искал безпроблемно до стигам до х. Демяница, например.
          За тоя „тежък оффроуд“ може да минеш и с Москвич-412 . Я се огледай за някой читав ЛР Дисковери - става както за път до х.Демяница, така и за пред кафенетата на площада в Банско . И както пише г-н Петракиев: „и да закъсаш някъде - ще чакаш помощта комфортно“. А и пари да почерпиш може да ти останат.
          ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

          Коментар


          • #20
            От: Съвет за втори офроуд автомобил

            Витара В6 е добра но на асфалт , предния мост и е консуматив , поради тежкия и силен мотор ,разположен върху кашкаваления преден мост , като и дадеш малко повече зор и го цепи като диня .
            Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

            Коментар


            • #21
              От: Съвет за втори офроуд автомобил

              Благодаря, момчета. Повечето от отговорите ви съдържат много ценни за мен съвети.

              Преди 6 години продадох ТЛК 4.2D и взех луксозното Паджеро, защото ми се налагаше години наред да бия път с джип до Резово и ми беше нужен повече комфорт. В това отношение сегашната ми Американска мечта е несравнима, но извън пътя ТЛК несъмнено е по-добър. Е, пълно щастие няма.

              Явно е, че Витарата няма да ме устрои, затова все повече клоня към преработка на моето Паджеро за по-сериозен оф роуд. Бихте ли ми дали идея колко ще струва повдигане + усилено окачване + лебедка и други необходими неща, за които не се сещам. В същото време бих искал колата да става и за инцидентни пътувания по магистрала без чувствително намаляване на комфорта.

              За съжаление звярът на Борко от Русе е прекалено състезателен вариант и не става за асфалт.

              А какво ще кажете за тези възможности:

              А/ Запазвам Паджерото за асфалта и зимните пътувания София Банско



              Б/ Продавам си Паджерото и преработвам някоя G-класа в "две в едно"
              Последно редактирано от CarTest™; 23-05-13, 08:46.

              Коментар


              • #22
                От: Съвет за втори офроуд автомобил

                Първоначално публикуван от николайкольо Преглед на мнение


                Б/ Продавам си Паджерото и преработвам някоя G-класа в "две в едно"
                Най после нещо добре казано..........
                driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                Коментар


                • #23
                  От: Съвет за втори офроуд автомобил

                  Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение
                  .....с оглед автоматика, аз бих избрал някоя американка, .....
                  ......тъй, тъй, и към пусналия темата, дали да не ми дойдеш на гости
                  0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                  Коментар


                  • #24
                    От: Съвет за втори офроуд автомобил

                    Уважаеми колега,
                    В предишната страница прочетох, че си имал Г-класа и се запитах какво се чудиш и кога ще стигнеш до верният извод. Е, стигнал си.

                    Най-напред, доработката на втори джип + поддържката на два джипа едва ли ще ти излязат по-евтино от поддържката на една Г-класа.
                    След това, Г-класата, ако махнем задължителните разходи по новопридобит автомобил, за твоите цели едва ли ще необходимо нещо по-вече от една лебедка. И едно мачете, брадва, трион и лопата. Мачетето - да си пазиш боята, докато те ядят мухите и кърлежите в резовските гори.

                    Е, ще страдаш от липсата на комфорт и ще караш кола с дъски по арматурното табло (ако си вземеш 463 модела), но понякога човек трябва да прави жертви. Знам кава мъка е, защото от години съм на този хал.

                    И си мисли ако ще вземаш ГД-350, подозрително евтини са!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Съвет за втори офроуд автомобил

                      Май вече реших - започвам да търся Г-класа и си продавам Американската мечта. По разумно е откъм поддръжка и данъци да остана с един джип тип "две в едно". Ако някой ме насочи към читава Г-класа, автоматик, къса база, ще почерпя солидно

                      Коментар


                      • #26
                        От: Съвет за втори офроуд автомобил

                        Първоначално публикуван от Steven Преглед на мнение

                        И си мисли ако ще вземаш ГД-350, подозрително евтини са!
                        защо ли.....но то така или иначе мАторя ще го смени/аз сега гледам тоя филм/
                        Гегата си иска доста заигравки но си струва-мое мнение!
                        driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                        Коментар


                        • #27
                          От: Съвет за втори офроуд автомобил

                          Първоначално публикуван от николайкольо Преглед на мнение
                          ..... без чувствително намаляване на комфорта.
                          Къде е мястото на Г-то в тая схема ?
                          О, ефимерност! О, най-безсилно и позорно време в живота на моя народ — времето от разсъмване до отварянето на магазините за спиртни напитки! Колко излишни бели косми е вплело то във всички нас, в бездомните и страдащи шатени!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Съвет за втори офроуд автомобил

                            Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение
                            Витара В6 е добра но на асфалт , предния мост и е консуматив , поради тежкия и силен мотор ,разположен върху кашкаваления преден мост , като и дадеш малко повече зор и го цепи като диня .
                            Или леко скокче = каренце...
                            Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Съвет за втори офроуд автомобил

                              Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение
                              ако е за Витара, виж тази, ако не друго, пак до продавача й ще опреш за повдигане

                              иначе, с оглед автоматика, аз бих избрал някоя американка, Вранги или Черок, може и Гранд Чероки
                              +1 за тази Витара на Иван Попов
                              Чавдар Владимиров
                              0887/912075
                              Ленд Ровър Диско 1
                              Самуад в проект

                              Коментар


                              • #30
                                От: Съвет за втори офроуд автомобил

                                Първоначално публикуван от николайкольо Преглед на мнение
                                Благодаря, момчета. Повечето от отговорите ви съдържат много ценни за мен съвети.

                                Преди 6 години продадох ТЛК 4.2D и взех луксозното Паджеро, защото ми се налагаше години наред да бия път с джип до Резово и ми беше нужен повече комфорт. В това отношение сегашната ми Американска мечта е несравнима, но извън пътя ТЛК несъмнено е по-добър. Е, пълно щастие няма.

                                Явно е, че Витарата няма да ме устрои, затова все повече клоня към преработка на моето Паджеро за по-сериозен оф роуд. Бихте ли ми дали идея колко ще струва повдигане + усилено окачване + лебедка и други необходими неща, за които не се сещам. В същото време бих искал колата да става и за инцидентни пътувания по магистрала без чувствително намаляване на комфорта.

                                За съжаление звярът на Борко от Русе е прекалено състезателен вариант и не става за асфалт.

                                А какво ще кажете за тези възможности:

                                А/ Запазвам Паджерото за асфалта и зимните пътувания София Банско



                                Б/ Продавам си Паджерото и преработвам някоя G-класа в "две в едно"
                                'Две в едно' е рисковано начинание, защото не ще успееш да опазиш джипа от 'едното' и няма да ти е комфортно на 'другото' място! Щом ти харесва Паджерото, си го остави за 'цивилна' употреба, така, че да си остане лачено! А бюджет от 12к е предостатъчен за офф-изпълнения, гора и т.н! Моя съвет е да потърсиш запазена Тойота , тъй като много добре познаваш качествата и възможностите и! А тия смени на мотор и т.н. дрън-дрън та пляс вярвам, че не те привличат!
                                Последно редактирано от sonda; 23-05-13, 11:39. Причина: допълване
                                0899 шест5313нула
                                За всекиго по нещо

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X