Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ВЪПРОС ОТНОСНО ХЪБОВЕ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: ВЪПРОС ОТНОСНО ХЪБОВЕ

    Ами защото производителят е предписал моторно масло в скоростите на Фронтера. Той си е имал причини за това, ама нормалният майсторец такива неща ги отписва като грешка в каталога (ако изобщо погледне) и налива каквото си знае. После има мамата, ефектът е описан на много места из Форума.

    Фронтера не е единствената такава кола, лично съм си патил от съвсем същото на Лада Самара.

    Коментар


    • #17
      От: ВЪПРОС ОТНОСНО ХЪБОВЕ

      Първоначално публикуван от apostola Преглед на мнение
      ....
      относно задния мост на Фруктиерата какво да гледам там? то май само тр да няма течове на масло. как да го видя дали е старо и дали има въобще?....
      Кога да гледаш това ? Всекидневно , откакто си я купил вече , или при оглед за закупуването ?
      Ако е второто , то наличното маслото е само индикатор от тип " Внимание!" . И то не винаги . Гледай дали има шум в диференциала , ако е от тип LSD - колко му е остатъчния ресурс ... и понеже сигурно ще попиташ какво е пък LSD , най добре е да посетиш раздела за 4х4 , озаглавен ОPEL . Там ще намериш доста подробен отговор на терзанията ти. Ама иска четене .

      След това , ако продължаваш да настояваш да си купиш Фронтера и напишеш откъде си , сигурен съм че в който и регион на България да си , все ще се намерят колеги от Форума , които ще ти съдействат поне със съвет при огледа .
      Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

      Коментар


      • #18
        От: ВЪПРОС ОТНОСНО ХЪБОВЕ

        Аз не бях останал с впечатление, че задният диференциал на Фронтерата е слабо място. По-скоро има едни приказки че предният диференциал бил от кашкавалий. За предния не мога да кажа. Но задният си е достатъчно здрав и безпроблемен.
        При оглед за закупуване относно задния диференциал слушаш дали вие в движение. След закупуване просто сменяш всички масла - нещо, което трябва да направиш, независимо дали си купуваш Фронтера или друга кола.
        Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение

          След това , ако продължаваш да настояваш да си купиш Фронтера и напишеш откъде си , сигурен съм че в който и регион на България да си , все ще се намерят колеги от Форума , които ще ти съдействат поне със съвет при огледа .
          да си кажа по-навит съм на мицубиши паджеро ,още пове4е на паджеро спорт,ама... толкова са ми възможностите
          иначе ,когато наистина вече ги "надипля"паричките,задължително ще се възползвам от съвета ти.

          иначе за маслата знам,че тр да се сменят.както и всички филтри ремъци и тн. то си е в графата консумативи все си мисля ,че нашия пазар за каквото и да е ,все още е недоразвит, и все още някои "търговци" си живеят с едни 15г. назад. те все още са на принципа "аз да му взема паричките, пък е... съм го!"
          жалко е ,защото не можеш да имаш доверие на никой, и така дори наистина да е сменено това или онова,ти пак набиваш пари.

          Коментар


          • #20
            От: ВЪПРОС ОТНОСНО ХЪБОВЕ

            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
            но скоростните кутии обикновено ги убиват точно със смяна на маслото.
            може и да е вярно. аз си карам една вектра и никога не съм сменал масло на скоростите. предишната ми кола пак беше вектра, и на нея не съм сменал маслото.
            дори и майстора ми каза ,че не е желателно да се пипат тези масла,понеже трябва да е мн зле работата ,за да се наложи смяната им. отделно от това мн трудно се намират и са скъпи(когато са истински).
            знам за коли -опели със ядове породени от смяна на масло на скоростите.

            Коментар


            • #21
              От: ВЪПРОС ОТНОСНО ХЪБОВЕ

              Първоначално публикуван от apostola Преглед на мнение
              може и да е вярно. аз си карам една вектра и никога не съм сменал масло на скоростите. предишната ми кола пак беше вектра, и на нея не съм сменал маслото.
              дори и майстора ми каза ,че не е желателно да се пипат тези масла,понеже трябва да е мн зле работата ,за да се наложи смяната им. отделно от това мн трудно се намират и са скъпи(когато са истински).
              знам за коли -опели със ядове породени от смяна на масло на скоростите.
              Смени си майстора и маслото! Сериозно.
              https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

              Коментар


              • #22
                От: ВЪПРОС ОТНОСНО ХЪБОВЕ

                Ааа, ти си Опел-човек. Много такива си вземат Фронтера, само за да установят че освен емблемата (и на някои - двигателя) малко неща в този автомобил са Опел.

                Коментар


                • #23
                  От: ВЪПРОС ОТНОСНО ХЪБОВЕ

                  А и с този начин на разсъждаване "не е желателно да се пипат тези масла,понеже трябва да е мн зле работата ,за да се наложи смяната", няма много да я караш евентуалната "джипка", която ще купиш. Ако нещата стигнат до там "да е мн зле работата", ще сменяш не маслото, а целия агрегат. За тези неща всеки производител е дал едни описания - User Manual им казват, където подробно е описано кое, кога и с какво точно се сменя. Освен, ако не си купиш нова кола, то на всяка една - закупена като втора употреба, се сменят всички консумативи. /То и на новата пак ще сменяш, ама по задължение в оторизирания сервиз, и на едни "други" цени/. Смяната на масла, филтри, ремъци и всички онези неща, за които не се знае кой, кога и с какво е сменял, а са важни за "дълголетието" на колата, са първото нещо, което трябва да направиш след регистрацията.
                  Поздрави!
                  Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                  First impression is not always true. Get inspired.
                  Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                  Reading is sooo boring, unlike writing!

                  Коментар


                  • #24
                    От: ВЪПРОС ОТНОСНО ХЪБОВЕ

                    така е знам .аз за това казвам че всичко това влиза в графа консумативи-сменя се директно. от там започва ново летоброене.
                    по въпроса за емблемата също съм на ясно ,че май само тя е на опел. обаче друго си е!

                    Коментар


                    • #25
                      От: ВЪПРОС ОТНОСНО ХЪБОВЕ

                      така, здравейте пак! Само,за да продължи дискусията, образовах се относно LSD каквое то, и има ли почва у нас. Сега възниква следния въпрос на ,който не видях конкретен отговор:по-добре ли е да имаш LSD или не? И друго -поправя ли се туй нящо, и има ли смисъл?

                      Коментар


                      • #26
                        От: ВЪПРОС ОТНОСНО ХЪБОВЕ

                        Пред обикновен отворен диференциал, разбира се е по-добре да имаш LSD. Не изисква кой знае какви грижи - единствено при смяната на маслото трябва да сложиш качествено такова /според предписанията на производителя/, като внимаваш да има в него съответната добавка за LSD или слагаш отделно такава /Limited Slip Friction Modifier/. Но, ако го имаш може доста да ти помогне да се измъкнеш в определени ситуации.Колкото до поправянето му - ако е "заминал" вече, или караш като с обикновен такъв, или разглобяваш и сменяш всички дискове в пакета вътре, според възможностите и потребностите ти.
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:LSD Crysler 8,25.jpg
Прегледи:1
Размер:78.2 КБ
ID:5456762
                        Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                        First impression is not always true. Get inspired.
                        Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                        Reading is sooo boring, unlike writing!

                        Коментар


                        • #27
                          От: ВЪПРОС ОТНОСНО ХЪБОВЕ

                          Да де,ама оставам с впечатление,че в завой това ЛСД май пречи. Или варианта е да караш бавно, еле пък в завой! Какато и да е! Разбрах как да проверя дали диференциала е ЛСД-или си има табелка или по указаните начини. Как оба4е да му определя дереджето? Ако е зле дали си струва да се "бориш за живота му" (има ли тези части,скъпи ли са),или просто е добър мотив за сваляне на цената?

                          Коментар


                          • #28
                            От: ВЪПРОС ОТНОСНО ХЪБОВЕ

                            Вдигаш една задна гума и на изключена от скорост кола опитваш да завъртиш вдигнатото колело. Ако се върти тежко, почти невъзможно, шанса ЛСД-то да е в ред е голям. Ако се врти свободно значи няма ЛСД или е тотален леш. Ремонтируемо е по принцип но цената е такава, че по-добре да си купиш касета с блокаж. Вярно ще се набуташ някой лев повече, но си заслужава. И пак зависи от цената на джипа и предназначението.
                            Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                            Вальо. О888 557Ч7Ч
                            Silverado 1.3 i

                            Коментар


                            • #29
                              От: ВЪПРОС ОТНОСНО ХЪБОВЕ

                              Първоначално публикуван от apostola Преглед на мнение
                              Да де,ама оставам с впечатление,че в завой това ЛСД май пречи. Или варианта е да караш бавно, еле пък в завой! Какато и да е! Разбрах как да проверя дали диференциала е ЛСД-или си има табелка или по указаните начини. Как оба4е да му определя дереджето? Ако е зле дали си струва да се "бориш за живота му" (има ли тези части,скъпи ли са),или просто е добър мотив за сваляне на цената?
                              Изправно такова и с правилното масло, с добавката в него няма как да пречи. Ако беше така нямаше да ги монтират или всички с LSD щяха да са се изпотрепали в завой на хлъзгав терен. За да сработи на това LSD му трябва време - разлика в оборотите между двете колела, което няма как да стане в нормален завой. Става само при буксуване, когато разликата в оборотите е значителна, като и тогава блокирането не е100% и се увеличава/намалява пропорционално на разликата в оборотите. А, както е писал по-горе колегата, наличието на работещо LSD няма да пречи, а само може да помогне.
                              Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                              First impression is not always true. Get inspired.
                              Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                              Reading is sooo boring, unlike writing!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X