привет на всички,които ще видят това питане!
такааааа, малко предистория. онзи ден се регистрирах тук като евентуален бъдещ собственик на "джипка". писах едно запитване,ама сега не мога да се сетя къде. не мога да го намеря,съответно и отговора към него. затова ще повторя въроса си тук. ако някои вече ми е отговорил на другото место ,моля да ме извини,но както казах не мога да го намеря.
към въпроса- ориентирал съм се към Фронтера 2,2 16v. първо питане:всички ли са с екотек мотор, и добър ли е той? евтин или скъп е за поддръжка? по-важният въпрос е какво значи"хъбове"? мисля,че са за включване на задвижването на предния мост. виждал съм ги във вид на едни врътки на предните главини. знам ,че има автоматични и ръчни. ръчни май са тези,които са като врътки на главините. чупят ли се тези неща? кое е по-добрия вариант, ръчни или автоматични? вече на две места видях мнения от едни колеги към други,че автоматичните им хъбове най-вероятно скоро ще бъдат подменени с нови ръчни такива. та евтино ли е това, скъпо ли е,заслужава ли си? дали е по-добре човек да си търси директно кола с ръчни? от друга страна на повечето джипки няма такива въртоци дори и на фронтери рядко съм виждал,да не говоря за нисан,митсубиши и др.
най- важното е,че колата няма да е за як тормоз,а за асфалт и чат-пат черни пътища,но не гори,блата и др. живея на место,което цяла есен и цяла пролет,а дори и лято(ако е дъждовно)е кално.сега с лека кола, е леко трудно минаването,излезна ли оттук почва нормален път.най-големият тормоз може да дойде от другия шофьор в семейството
.
та така! благодаря предварително за отговорите и съветите!
такааааа, малко предистория. онзи ден се регистрирах тук като евентуален бъдещ собственик на "джипка". писах едно запитване,ама сега не мога да се сетя къде. не мога да го намеря,съответно и отговора към него. затова ще повторя въроса си тук. ако някои вече ми е отговорил на другото место ,моля да ме извини,но както казах не мога да го намеря.
към въпроса- ориентирал съм се към Фронтера 2,2 16v. първо питане:всички ли са с екотек мотор, и добър ли е той? евтин или скъп е за поддръжка? по-важният въпрос е какво значи"хъбове"? мисля,че са за включване на задвижването на предния мост. виждал съм ги във вид на едни врътки на предните главини. знам ,че има автоматични и ръчни. ръчни май са тези,които са като врътки на главините. чупят ли се тези неща? кое е по-добрия вариант, ръчни или автоматични? вече на две места видях мнения от едни колеги към други,че автоматичните им хъбове най-вероятно скоро ще бъдат подменени с нови ръчни такива. та евтино ли е това, скъпо ли е,заслужава ли си? дали е по-добре човек да си търси директно кола с ръчни? от друга страна на повечето джипки няма такива въртоци дори и на фронтери рядко съм виждал,да не говоря за нисан,митсубиши и др.
най- важното е,че колата няма да е за як тормоз,а за асфалт и чат-пат черни пътища,но не гори,блата и др. живея на место,което цяла есен и цяла пролет,а дори и лято(ако е дъждовно)е кално.сега с лека кола, е леко трудно минаването,излезна ли оттук почва нормален път.най-големият тормоз може да дойде от другия шофьор в семейството
та така! благодаря предварително за отговорите и съветите!
а автоматичните от купето с копче ли се включват? благодарение на тях ли започва да задвижва и предният мост? още прочетох,че при автоматични хъбове всички чаркове продължават да си се въртят,което качва разхода. при ръчните как се случват нещата? ох незнам! може би изглежда тъпо,но 5000 лв. не се дават всеки ден. като ще ги вадя,искам да знам,че съм направил най-добрия избор. като ще карам повечето време в града кое е по-удачния вариант? после чета ,че прпи "лашкане" на колата напред -назад авроматичните се скапвали. от друга страна при тах липсва неудобството влез излез да цъкаш някви неща. при автоматичните пък, май трябва да мислиш повечко при изключването им и тн.
тоя форум верно е голяма работа,а учасниците още по-голяма!!!
Коментар