Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Джип къса база за приблизително 5-7000 лв.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Джип къса база за приблизително 5-7000 лв.

    Джип с 2.5ТД да гори 8/100 не съм виждал... 10/100 е по-реалистично...
    Газта излиза по-евтино, но общо взето трябва да не си цениш времето и да си предразположен към (по-)често посещение на сервизи...
    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

    Коментар


    • #47
      От: Джип къса база за приблизително 5-7000 лв.

      Ами моето преди 32ките гореше толкоз, 8-10... е Лазар вече не е тук, но би потвърдил, че и при него е така. А може и 12 да прави. Все пак хондата май е бая по-лека, нова и не с 2 цели моста... щом ти върши работа, не виждам проблем.

      Коментар


      • #48
        От: Джип къса база за приблизително 5-7000 лв.

        Привет,
        случайно попаднах на тази тема и да допълния , че на тази бюджетна категория, може да се погледне и DAEWOO KORANDO. Карам и такъв бензинов, и 180.000 км само консумативи и преди две години амортисьори, генератор и стартер.

        Коментар


        • #49
          От: Джип къса база за приблизително 5-7000 лв.

          Първоначално публикуван от ngen4ev Преглед на мнение
          Привет колеги,

          До момента джип не съм карал, не съм се и спирал на такъв до момента, понеже карах все по-дребни автомобили (ауди а3, тойота ярис, пежа и прочие).

          За разход ми е ясно че няма смисъл да говоря. Не искам и да е дълъг, понеже не съм и голям (1.7м келеш, не съм и широк, затова и малки коли съм карал) понеже ми писна от леки автомобили да влизам и излизам по 5-6 пъти от колата на час и ми писна да сядам по земята. Може да е и дълга база, но по-къс - не искам камион да карам.

          Та колата ще се кара почти постоянно в градски условия (става дума за Разград, където разстоянията са малки и докато го запаля, ще трябва да го гася). Ще нося и части за товарни автомобили (дискове, накладки и всякакви такива неща, като изключим дълги и прекалено тежки неща - имам си бус за това). Средно на ден ще се изминават може би по-малко от 40-50км.

          Четох ляво-дясно и ме стреснаха за Пипин-а и Ленд Ровъра. Хондите са ми доста грозни. За екстри освен климатик сякаш друго не ми трябва за момента. Идеята ми е да дам към 5000лв. понеже е ясно, че в последствие ще има ремонт. Не искам и да е много стар - приблизително 99-01 година (няма пари за повече). Макар и да работя в магазин за части, не искам нещо с невероятна поддръжка понеже не вземам хиледарки. Откъм масла, филтри и гуми няма да правя компромис.

          Ако ви е удобно предложете някой и друг вариант... Сякаш предпочитам да е с газ, макар че съм бил винаги доволен от дизеловите коли които съм карал. Отворен съм към всякакви предложения.

          Поздрави,
          Генчев
          Колега,цитирам ти поста защото много хора не четът, какви са ти изискванията и за какво ще използваш бъдещата си покупка!
          Конкретно на въпроса, щом ще се кара "почти само" в градски условия ,забрави за истинските джипове с истинско 4х4 /те са за гората/ и се ориентирай към по-елементарните тип СУВ , със системи който сами преценяват кога да се включва 4х4-то и кога не.
          За бюджета/5-7 х.лв./ и години /1999-2001/ който си определил,може да намериш, що годе запазени: Хонда СРВ-1ва генерация,Хонда-ХРВ, Киа-Спортидж и Хюндай-Санта Фе пак 1-ва ген. - това са моите 4 предложения, които смятам за най-удачни в твоя случай.
          Не се заплесвай по така наречените истински /20+г. гнилочи/ джипове, за около 5 х.лв., харчещи 15+... защото,спрямо работата за която ти трябва колата, ти гониш икономия и печалба, а не за да си правиш кеф на душата с разходки в гората!
          Не знам ,дори и да газифицираш някоя от горните ,дали ще има ефект за разхода, защото ще караш на къси разстояния,демек докато загрее и прехвърли на газ вече ще си стигнал, та помисли и за това, също и колко место ще ти заема бутилката за газ в багажника и дали ще ти остане място за частите които ще разкарваш.
          При СРВ-1ва ген.има и удобно място в багажника под масата /предвидено като за резервна гума/ която обаче е изнесена на задната врата и там оставя място за 25-30л.-ва кръгла бутилка, която няма да виждаш и да ти пречи.
          Гледай разхода на бензин / в градско/ да е по-нисък,евтина подръжка, части и консумативи , пък вече след това избирай външния вид и цвят- това ще ти е работна кола нали!
          Успех в избора!
          / HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/

          Коментар


          • #50
            От: Джип къса база за приблизително 5-7000 лв.

            Първоначално публикуван от emicha1 Преглед на мнение
            Колега,цитирам ти поста защото много хора не четът, какви са ти изискванията и за какво ще използваш бъдещата си покупка!.......
            Иначе казано на колегата Генчев въобще, ама хич и никак не му трябва джип. Той просто иска джип.
            Тая дъъъълга лакардия в темата е най-паче за информация.
            В тази връзка искам да споделя:
            Купих си и аз една мУдерна 'жипка БМВ Х3. Преди да стане на 120 000км беше лапнала повече пари за ремонт и поддръжка от всичите Нисани които съм имал през живота си. Те общо имат над 600 000км. и не дават признаци на повреди.
            Нямам Джип който харчи повече от 11 при нормално каране. Разход от 15-20 се постига с мерак или с кофти сервиз. Някои от старите Индианци го постигат и при нормално каране, но това е от модела.
            Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
            Вальо. О888 557Ч7Ч
            Silverado 1.3 i

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X