Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Джип за фермер в планината?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Джип за фермер в планината?

    офтопик... Кози има ли - пращам чифт гумени ботуши подарък
    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

    Коментар


    • #17
      От: Джип за фермер в планината?

      Погледнете и това:
      http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=135275
      Цената е променена.
      Места за сядане:7/седем/бр.
      ...0889 200 930
      Иван Иванов-Конов
      На бой отиват само старците!

      Коментар


      • #18
        От: Джип за фермер в планината?

        За сега не се търси десен волан, а и не му трябва подготвен джип, най обикновен си голям джип. ТЕДО Мисля че има едни много космати Кози от тия с дългата козина. Тои възстановява изчезващи породи от Ст.Планина. Завърши си някакви такива неща и той и жена му и участва по разни програми и т.н. Имат едни говеда странни полу диви прасета магулици или нещо такова. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:524392_10150769803727557_2102612226_n.jpg
Прегледи:1
Размер:14.1 КБ
ID:5451992 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:524392_10150769803697557_1633495753_n.jpg
Прегледи:1
Размер:76.0 КБ
ID:5451993 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:240849_2427019411390_149493956_o.jpg
Прегледи:1
Размер:180.1 КБ
ID:5451994 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:544720_10150769789227557_1402828909_n.jpg
Прегледи:1
Размер:105.6 КБ
ID:5451995

        Коментар


        • #19
          От: Джип за фермер в планината?

          Привет,
          имам Форд Рейнджър 2.5 (чист дизел) за продаване. 1999г.
          Карам го от 2002г. Предният собственик (шофьор) го познавам добре.
          оборудване (интересно според мен):
          нард топ, теглич, два чифта гуми на джанти (едните за мъгла ,другите А/Т), ролбар (ако свалиш нард топа).
          разни незначителни неща, като климатик, централно заключване, CD.
          само да кажа колата не се продава по финансови причини, просто два пикапа не мога да ползвам едновременно.
          Условия за продажба:
          цена в тази комплектация - 6 900 лв. - все пак историческата роля в семейството ми е изиграна.
          Корекция на цената при сваляне на теглича и единият комплект джанти (гуми) 6 200 лв. Без коментари
          има забележки по интериора и екстериора, но според мен не са критични.
          Километри, 290 000 - нямам желание да лъжа които и да било.
          Промоцията е за първият сериозен клиент - технически преглед в посочен от мен сервиз (защото е единственият, в които отказват преглед ако не могат да вдигнат колат на подемник) за моя сметка с цел пълна информация за състоянието отдолу.
          За съжаление нямам снимки в момента.
          Контакт 0 8 8 7 937695 Виктор
          п.п. Колата е в София
          п.п.п. двойна кабина
          Последно редактирано от jozi; 06-02-13, 21:10.

          Коментар


          • #20
            От: Джип за фермер в планината?

            Проявявам интерес, дай снимки ми прати на мейла rady1st@mailточкабеге за да го покажа на брачеда.

            Коментар


            • #21
              От: Джип за фермер в планината?

              Брачеда се е навил на Диско, въпреки че повечето знаят мнението ми за тях Че имат ръжда всичките имат, въпроса е къде да се гледа за ръжда и къде е смъртоносна? Друг толкова голям проблем, според мен нерешим, като ръжата имат ли?

              Коментар


              • #22
                От: Джип за фермер в планината?

                Не знам някой да е имал повече ръжда от мен на диското... ами не е смъртоносна се оказва... гледай предните подкалници, под капака. И при задните може да има. Шасито си личи ако е гнило, може да има повърхностна, но не е страшно. Гние и пода на багажника, вдигнете мокета и микропорестата гъба...На познат му изпадна слънце тд5 за 5 000... Най-вероятно окачване ще му трябва, повечкото са уморени.

                Коментар


                • #23
                  От: Джип за фермер в планината?

                  Честито на братовчеда, да му върши работа без проблеми!
                  Ще направя снимки и ще побликувам обява по правилата,
                  проблема е че продажбата не ми е спешна и се моткам вече пет месеца.
                  Поздрави!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Джип за фермер в планината?

                    Не е купил още нищо, търсиме все още. Оня ден е идвал и е обиколил Дупница ,Горубляне и нищо не е харесал. Кое Диско трябва да се търси с кой двигател е най-добро?

                    Коментар


                    • #25
                      От: Джип за фермер в планината?

                      Aз съм заклет фен на 200тди, няма чип няма чудо, само гнп-то ако не беше ел. щеше и без акумулатор да работи. Старички са вече, но пък ако се потегне върви, не харчи и е супер. Може и 300тди, там има чипец и може да се чипоса до към 140 коня, с по-здравите /уж, мен не ми допада как влизат.../ скорости е, по-ново и прочее, разлика голяма няма, нова маска, мотор и скорости спрямо предишното. Пак не харчи много и върви, ако ще се гази яко дълбока вода, по-добре все пак е 200 тди. Все пак 300 е по-ново и може да се попадне на по-запазена машина, което не е гаранция де. Най-добре сякаш да е от итал'ско, че да няма ръжда, а другото се прави. След 98-ма е тд5, който мисля не ви касае, трябва да се търси с блокаж, ако няма да се сложи, пълен е с електроника и ако ще се кара само у гората няма смисъл. Това за дизелите, но може и бензинов да гледате. Слага се газ, че харчи безумно много и е супер.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Джип за фермер в планината?

                        Къде има електроника на 300TDi ?

                        Ръжда имам навсякъде,без алуминия.Алуминия също корозира,ама по друг начин.Там където са уплътненията на шибедаха на тавана гледам боята е подкожушена.С други думи ръжда има навсякъде.
                        Honda HR-V основно мпс Мухарски клуб "Стримерите" - Русе
                        Disco 1 бекъп
                        Disco 1 (5см.lift) бекъп на бекъпа

                        Коментар


                        • #27
                          От: Джип за фермер в планината?

                          Пак мерси, само дизел задължително.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Джип за фермер в планината?

                            Първоначално публикуван от Markony_RS Преглед на мнение
                            Къде има електроника на 300TDi ?

                            Ръжда имам навсякъде,без алуминия.Алуминия също корозира,ама по друг начин.Там където са уплътненията на шибедаха на тавана гледам боята е подкожушена.С други думи ръжда има навсякъде.
                            Има, колега Секи 300 ТДИ има EDC - в най-старите контролира само клапана на ЕГР, в следващите - и други неща, прочети и ще разбереш.
                            Но си се маха спокойно, след като запушиш ЕГР-а.
                            Но за тва ще му го обясним като го земе
                            Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Джип за фермер в планината?

                              Нещо е зает тия дни, но ще идва. Добре де за дискотеките няма ли нещо като при JEEPовете, Черок 4,0ка автомат 242, гранд до 95та 5,2... няма ли такова правило и тук коя година или се гледа състоянието. За двигателите не ми стана много ясно Гледам има доста симпатични Дискота 2001ва за 6-8 бона няколко обяви, важи ли че като е по-ново е по-добре? Има ли разлики в механиката като Хеви Дюти изпълнения и т.н? Явно процедурата ще е следната, идва брачеда, обикаляме, харесваме 2-3 машини и ще кажете вече кой да погледне преди плащането. М/у другото напролет ще ни организира офроуд из СтараПланина в Сърбия с Сръбския офроуд клуб.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Джип за фермер в планината?

                                Не ти разбрах въпроса, но ето ти малко история и факти.
                                Диското е само една база - 100 инча, независимо с колко врати е. До 97-а е Диско 1, след това - двойка. Ще ги познаеш по дръжките на вратите - старите са правоъгълни, двойката е с дълги.
                                Дизели на единичката има два - 200 тди и 300 тди - и двата са 2,5. Вторият е по-нов. Изключително надежни и ефективни, като единственият им дерт е, че трудно загряват и лесно изтиват (особенно по нанадолнище ). Двойката има ТД5 дизел, петцилиндров редови. Майсторите не му обичат електрониката.
                                Бензина, който си заслужава е 3,5 на по-старите и 3,9 на по-новите, В8 са и двата. Нискооборотни двигатели с голям въртящ момент.
                                Диското е правено за гората и там всичко е "хеви дюти". Което не пречи да има афтърмаркет на какво ли не, допълнително усилено и подобрено. Поръчва се с мишката, плаща се с карта и идват до седмица. Тва е евтиният вариант де.
                                Двойката има и модели с възглавници отзад - не стават за гората. На някои модели не е сложено заключването на средният диф.
                                Задвижването е ... балиго как му казвате, ма е с 3 дифа, като средният може да се заключва.

                                Основният проблем на всички Дискота - карат ги като за последно и като не се предаде за 2-3 години го продават - после като го отвориш - лагерите заварени отдавна, сфери невидели грес с години и т.н.
                                Ръжда основно може да има на 2 места - задни подкалници (поради липса на калобрани) и дъното на багажника. Някой път и на горните прозорци/шибедаси. На други места е някакво изключение.
                                Лифтове - брутално евтини (пружини и амове, не подложки - започват от 500 кинта), джанти - 200-400 кинта.
                                А - късните единици и двойките са със гумено задно каре на задният кардан.
                                По-ново от 97-а - винаги значи повече проблеми (електроника).

                                Препоръчвам да се купува най-евтиното, после влиза за месец в сервиз и излиза пушка.
                                Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X