От: Джип за фермер в планината?
За планината, до 98-ма... после е диско 2... инак ръжда може да има по пода на цялото купе, подкалници, шаси... всичко метално. Може и да няма. Моето е от Австрия и е як гнилоч, а от Италия са без грам ръжда. Инак всичките са ок, това не е джийп или дори рейндж, двигателите са читави сите. И аз препоръчвам нещо по-ефтино, да кажем до 4-5 000 и 2-3 000 за ремонти и тунинг. Ако ви се разхожда до след Своге, минете да ви покажа и разкажа всичко в планината директно
...
ПП Колкото и да ги плюят, че не са здрави, аз каквото съм оправил не съм повтарял. Карал съм го и на 3 цилиндърчета цяла зима. Понася нечовешка гавра, можеш и като негър в африка никога да не смениш маслото. Случвало се е да го карам и с над 1 литър по-малко. Или с М10Д. Е можеш и да му се втеляваш и да го правиш ли правиш, да си го пазиш и прочее... Но можеш и обратното. Мен никога не ме е оставял по пътя, ако се чупи е пред дОма...
За планината, до 98-ма... после е диско 2... инак ръжда може да има по пода на цялото купе, подкалници, шаси... всичко метално. Може и да няма. Моето е от Австрия и е як гнилоч, а от Италия са без грам ръжда. Инак всичките са ок, това не е джийп или дори рейндж, двигателите са читави сите. И аз препоръчвам нещо по-ефтино, да кажем до 4-5 000 и 2-3 000 за ремонти и тунинг. Ако ви се разхожда до след Своге, минете да ви покажа и разкажа всичко в планината директно

ПП Колкото и да ги плюят, че не са здрави, аз каквото съм оправил не съм повтарял. Карал съм го и на 3 цилиндърчета цяла зима. Понася нечовешка гавра, можеш и като негър в африка никога да не смениш маслото. Случвало се е да го карам и с над 1 литър по-малко. Или с М10Д. Е можеш и да му се втеляваш и да го правиш ли правиш, да си го пазиш и прочее... Но можеш и обратното. Мен никога не ме е оставял по пътя, ако се чупи е пред дОма...
Коментар