Предполагам, "английският" ти приятел знае, но все пак да спомена.
Такива големи машини, с големи багажници, в Англия се купуват обикновено за да се возят големи, мръсни, миризливи, космати кучета. И много често в резервоара се сипва олио от фритюрника.
Ако Паджерото и Хайлукса са като тези на снимките по-горе, то това означава, че са внесени от Япония. Километражът брои в километри, а не в мили, и тези 120000 на Тойотата са реални. Повечето са автоматици, и със Супер Селект.
п.п. Къде в Англия са машините?!
Регистрирана ли е в Англия всяка кола километража мери в мили задължително.Километрите на Тойтата са 202213,но по-вероятно да са повече -много е вероятно донякъде да е мерило в километри и после в Англия в мили..И за олиото е малко веротно..
[SIGPIC][/SIGPIC]0877368068 Зарие Дестанофф
Всеки ден гледам "Отечествен фронт"...макар,че не го дават всеки ден...хъ-хъ.:|
От: Кой джип е най-подходящ за черен път и лек offroad?
Да, прав си, но ... така трябва да бъде! Най-вече за скороста.
Обаче и англичанските чиновници понякога гледат в друга посока, когато подписват нещо.
Дали за осем г. правене на МОТ не съм се нагледал на JDM километражи (включая 2 мои, и 3 на колегите)?!
Масова практика е (говорим за коли преди '00-та) върху оригиналния циферблат да се лепи нов (най-често хартиен) с две скали за скоростта - мили и км. Малко са хората, които ще сменят целия километраж, щото е свързано с още бумащина, ако спазваме закона. Обърни внимание на цвета и шрифта на километража и оборотомера на Хайлукса. Никой не го интересува брояча в какво отчита. По-бюджетния вариант е просто да се заличи буквичката К в надписа Кm/h. На моя в момента дори и това не е направено. На двете Митсубишита на колегата (RVR и EVO II) върху надписа Km/h е залепено MPH, и имат само по една скала, която показва 180, както и моята. Много бих искал да покарам CRV-то си със 180 MPH
Mежду другото, в Япония скоростта е ограничена (май само на хартия) до 190 Km/h, и затова на всички километражи пише 180, и имат още една чертичка след това, т.е.190 Km/h.
п.п. От ноември 2012-а в сертификата за МОТ се вписват километража в момента плюс 3 години назад! Това за превъртащите километражи "другари"!
Последно редактирано от krasi-mir; 14-02-13, 13:31.
От: Кой джип е най-подходящ за черен път и лек offroad?
Важното е показват правилно-няма значение ,че е лепен.И на моя е премахната буква к и е до 180 ,но е пренастроен на тези цифри да показва мили,а не километри.Не съм виждал кола с английски номера да отчита в километри.
[SIGPIC][/SIGPIC]0877368068 Зарие Дестанофф
Всеки ден гледам "Отечествен фронт"...макар,че не го дават всеки ден...хъ-хъ.:|
От: Кой джип е най-подходящ за черен път и лек offroad?
Нещо не мога да разбера за Мицубишитата, в някои тема чета противоречиви мнения. Горе посоченто Мицубиши какви блокажи има - междуосев и междуколесни ли и колко са междуколесните? Твърно или от 0-100% е блокирането?
If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!
От: Кой джип е най-подходящ за черен път и лек offroad?
Кое горе посочено? Има и междуосев (това зависи от раздатката) Супер Селект е с повече позиции, тя позволява каране в режим 4х4 и на асфалт
някои имат и междуколесен на задния диференциал твърд ако не се лъжа 100%
От: Кой джип е най-подходящ за черен път и лек offroad?
Имах пред 2.8. Да разбирам ли, че на включено 4х4 суперселекта при включване на двата блокажа (между осев и на задния диф) и при хлъзгав терен, ако тръгне да буксува ще въртят само 3 колела? Две задни и едно предно?
If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!
От: Кой джип е най-подходящ за черен път и лек offroad?
По-голяма част от Митсубиши-тата имат междуосеф диференциал и твърд блокаж на него.Горното е такова,с раздатка супер селект.По малка част имат раздатка изи селект без междуосеф диференциал.По-голяма част са с отворен междуколесен заден,по-малка част са с ЛСД и твърд блокаж.С твърд блокаж са по-често 2.5 ТД.На преден диф.заводски блокаж май няма.
P.P.Да ,ще въртят 3 от колелетата.
Последно редактирано от peterbg1; 14-02-13, 18:46.
[SIGPIC][/SIGPIC]0877368068 Зарие Дестанофф
Всеки ден гледам "Отечествен фронт"...макар,че не го дават всеки ден...хъ-хъ.:|
От: Кой джип е най-подходящ за черен път и лек offroad?
Т.е. върха на сладоледа при Мицубишии е супер селект (твърд 100% блокаж) и блокаж на задния диференциал (ЛСД или твърд)? Правилно ли съм разбрал? ЛСД-то отзад предполагам е от 0-100 процента? Това Lock предполагам заключва само междуосевия, а ако отзад е ЛСД, то трябва да се включи независимо от положението на раздатъчната кутия? А изиселект като е с отворен междуосев и без междуколесен кое му е предимството? само възможността за 4х4 и бавни? Е в такъв случай кое го отличава от един паркетник при който автоматика може донякъде да компенсира бавните?
Четох, четох за суперселекта в една тема и накра Пламен Кинекса дойде и почна да говори за Грандове и ми обърка тотално представите.
If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!
От: Кой джип е най-подходящ за черен път и лек offroad?
чакай малко, че нещо май се обърка.
Изи селект - имаш позиции 2H - 4H - 4L (поне така мисля де) демек нямаш междуосев диф, включваш 4х4 само извън пътя, не можеш да го караш по асфалт с включени 2 моста
Супер селект имаш позиции 2H- 4H - 4HLc - 4LLc демек имаш междуосев диф, за асфалт можеш да избираш между 2H- 4H, след това вече идва позиция 4HLc което е 4х4 със блокиран междуосев диф, демек тва е само за извън пътя и последната 4LLc са бавните пак с блокиран междуосев диф.
Отделно твърдия блокаж се пуска от една врътка която се намира някъде пред скоросния лост на нея пише "Lock" това ти пуска 100% твърд блокаж на задния мост.
А ЛСД e малко по друг тип "блокаж" който определено не е 100% http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=87567 http://www.offroad-bulgaria.com/show...ED%F6%E8%E0%EB
това са две теми за блокажи.
Супер селект е предпочитан заради позицията в която можеш да го караш на 4х4 в града (на асфалт)
иначе другата би трябвало да е по проста като устройство и по здрава. Но не съм сигурен кое е по здраво.
Последно редактирано от mmtrance; 14-02-13, 19:29.
Причина: допълнение
От: Кой джип е най-подходящ за черен път и лек offroad?
Не съм се объркал, точно това имах редвид, като теб. Само за ЛСД-то не съм съгласен, има си блокажи с ЛСД, които блокират до 100% и са си пълноценни блокажи. Доста се загглеждам по мицубишита напоследък, може и това да е следващата ми джипка. Просто исках да съм сигурен супер селекта в комплекта с диференциалите и блокажите какво представлява. В крайна сметка при включени блокажи на кофти терен в най-лошият случай оставаме на 3 колела, това ме интересуваше.
If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!
От: Кой джип е най-подходящ за черен път и лек offroad?
Има диференциали с LSD и блокаж което е 100% но самото LSD не може да блокира на 100%. Гледал съм устройството на LSD, тествали сме го, готов съм да се обзаложа, че не блокира диференциала на 100%, но нека не навлизаме в спорове. А иначе паджеро и аз искам но с добрия бензинов мотор (3.5)
Супер селект е предпочитан заради позицията в която можеш да го караш на 4х4 в града (на асфалт)
иначе другата би трябвало да е по проста като устройство и по здрава. Но не съм сигурен кое е по здраво.
За мен огромното предимство на Супер Селекта е възможността да избираш от голям брой режими на раздатката и най-вече това, че можеш да ги сменяш в движение при скорост до 100 км/ч (с изключение на бавните).
Относно блокажите - на междуосевия диф и на задния, като на задния в повечето случаи е в комбинация с LSD. На предния фабрично няма, само с автърмаркет китове.
Коментар