Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кой джип е най-подходящ за черен път и лек offroad?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Кой джип е най-подходящ за черен път и лек offroad?

    Удобна ли ти е Тойотата?

    Коментар


    • #32
      От: Кой джип е най-подходящ за черен път и лек offroad?

      Първоначално публикуван от krasi-mir Преглед на мнение
      Предполагам, "английският" ти приятел знае, но все пак да спомена.

      Такива големи машини, с големи багажници, в Англия се купуват обикновено за да се возят големи, мръсни, миризливи, космати кучета. И много често в резервоара се сипва олио от фритюрника.

      Ако Паджерото и Хайлукса са като тези на снимките по-горе, то това означава, че са внесени от Япония. Километражът брои в километри, а не в мили, и тези 120000 на Тойотата са реални. Повечето са автоматици, и със Супер Селект.

      п.п. Къде в Англия са машините?!
      Регистрирана ли е в Англия всяка кола километража мери в мили задължително.Километрите на Тойтата са 202213,но по-вероятно да са повече -много е вероятно донякъде да е мерило в километри и после в Англия в мили..И за олиото е малко веротно..
      [SIGPIC][/SIGPIC]0877368068 Зарие Дестанофф
      Всеки ден гледам "Отечествен фронт"...макар,че не го дават всеки ден...хъ-хъ.:|

      Коментар


      • #33
        От: Кой джип е най-подходящ за черен път и лек offroad?

        Да, прав си, но ... така трябва да бъде! Най-вече за скороста.
        Обаче и англичанските чиновници понякога гледат в друга посока, когато подписват нещо.

        Дали за осем г. правене на МОТ не съм се нагледал на JDM километражи (включая 2 мои, и 3 на колегите)?!
        Масова практика е (говорим за коли преди '00-та) върху оригиналния циферблат да се лепи нов (най-често хартиен) с две скали за скоростта - мили и км. Малко са хората, които ще сменят целия километраж, щото е свързано с още бумащина, ако спазваме закона. Обърни внимание на цвета и шрифта на километража и оборотомера на Хайлукса. Никой не го интересува брояча в какво отчита. По-бюджетния вариант е просто да се заличи буквичката К в надписа Кm/h. На моя в момента дори и това не е направено. На двете Митсубишита на колегата (RVR и EVO II) върху надписа Km/h е залепено MPH, и имат само по една скала, която показва 180, както и моята. Много бих искал да покарам CRV-то си със 180 MPH
        Mежду другото, в Япония скоростта е ограничена (май само на хартия) до 190 Km/h, и затова на всички километражи пише 180, и имат още една чертичка след това, т.е.190 Km/h.

        п.п. От ноември 2012-а в сертификата за МОТ се вписват километража в момента плюс 3 години назад! Това за превъртащите километражи "другари"!
        Последно редактирано от krasi-mir; 14-02-13, 13:31.
        Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
        Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
        Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

        Коментар


        • #34
          От: Кой джип е най-подходящ за черен път и лек offroad?

          Важното е показват правилно-няма значение ,че е лепен.И на моя е премахната буква к и е до 180 ,но е пренастроен на тези цифри да показва мили,а не километри.Не съм виждал кола с английски номера да отчита в километри.
          [SIGPIC][/SIGPIC]0877368068 Зарие Дестанофф
          Всеки ден гледам "Отечествен фронт"...макар,че не го дават всеки ден...хъ-хъ.:|

          Коментар


          • #35
            От: Кой джип е най-подходящ за черен път и лек offroad?

            Нещо не мога да разбера за Мицубишитата, в някои тема чета противоречиви мнения. Горе посоченто Мицубиши какви блокажи има - междуосев и междуколесни ли и колко са междуколесните? Твърно или от 0-100% е блокирането?
            If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

            Коментар


            • #36
              От: Кой джип е най-подходящ за черен път и лек offroad?

              Кое горе посочено? Има и междуосев (това зависи от раздатката) Супер Селект е с повече позиции, тя позволява каране в режим 4х4 и на асфалт
              някои имат и междуколесен на задния диференциал твърд ако не се лъжа 100%
              I'm not Lost, I'm Discovering !

              088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

              Коментар


              • #37
                От: Кой джип е най-подходящ за черен път и лек offroad?

                Имах пред 2.8. Да разбирам ли, че на включено 4х4 суперселекта при включване на двата блокажа (между осев и на задния диф) и при хлъзгав терен, ако тръгне да буксува ще въртят само 3 колела? Две задни и едно предно?
                If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

                Коментар


                • #38
                  От: Кой джип е най-подходящ за черен път и лек offroad?

                  По-голяма част от Митсубиши-тата имат междуосеф диференциал и твърд блокаж на него.Горното е такова,с раздатка супер селект.По малка част имат раздатка изи селект без междуосеф диференциал.По-голяма част са с отворен междуколесен заден,по-малка част са с ЛСД и твърд блокаж.С твърд блокаж са по-често 2.5 ТД.На преден диф.заводски блокаж май няма.

                  P.P.Да ,ще въртят 3 от колелетата.
                  Последно редактирано от peterbg1; 14-02-13, 18:46.
                  [SIGPIC][/SIGPIC]0877368068 Зарие Дестанофф
                  Всеки ден гледам "Отечествен фронт"...макар,че не го дават всеки ден...хъ-хъ.:|

                  Коментар


                  • #39
                    От: Кой джип е най-подходящ за черен път и лек offroad?

                    Т.е. върха на сладоледа при Мицубишии е супер селект (твърд 100% блокаж) и блокаж на задния диференциал (ЛСД или твърд)? Правилно ли съм разбрал? ЛСД-то отзад предполагам е от 0-100 процента? Това Lock предполагам заключва само междуосевия, а ако отзад е ЛСД, то трябва да се включи независимо от положението на раздатъчната кутия? А изиселект като е с отворен междуосев и без междуколесен кое му е предимството? само възможността за 4х4 и бавни? Е в такъв случай кое го отличава от един паркетник при който автоматика може донякъде да компенсира бавните?

                    Четох, четох за суперселекта в една тема и накра Пламен Кинекса дойде и почна да говори за Грандове и ми обърка тотално представите.
                    If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

                    Коментар


                    • #40
                      От: Кой джип е най-подходящ за черен път и лек offroad?

                      чакай малко, че нещо май се обърка.
                      Изи селект - имаш позиции 2H - 4H - 4L (поне така мисля де) демек нямаш междуосев диф, включваш 4х4 само извън пътя, не можеш да го караш по асфалт с включени 2 моста
                      Супер селект имаш позиции 2H- 4H - 4HLc - 4LLc демек имаш междуосев диф, за асфалт можеш да избираш между 2H- 4H, след това вече идва позиция 4HLc което е 4х4 със блокиран междуосев диф, демек тва е само за извън пътя и последната 4LLc са бавните пак с блокиран междуосев диф.
                      Отделно твърдия блокаж се пуска от една врътка която се намира някъде пред скоросния лост на нея пише "Lock" това ти пуска 100% твърд блокаж на задния мост.
                      А ЛСД e малко по друг тип "блокаж" който определено не е 100%
                      http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=87567
                      http://www.offroad-bulgaria.com/show...ED%F6%E8%E0%EB
                      това са две теми за блокажи.
                      Супер селект е предпочитан заради позицията в която можеш да го караш на 4х4 в града (на асфалт)
                      иначе другата би трябвало да е по проста като устройство и по здрава. Но не съм сигурен кое е по здраво.
                      Последно редактирано от mmtrance; 14-02-13, 19:29. Причина: допълнение
                      I'm not Lost, I'm Discovering !

                      088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                      Коментар


                      • #41
                        От: Кой джип е най-подходящ за черен път и лек offroad?

                        Не съм се объркал, точно това имах редвид, като теб. Само за ЛСД-то не съм съгласен, има си блокажи с ЛСД, които блокират до 100% и са си пълноценни блокажи. Доста се загглеждам по мицубишита напоследък, може и това да е следващата ми джипка. Просто исках да съм сигурен супер селекта в комплекта с диференциалите и блокажите какво представлява. В крайна сметка при включени блокажи на кофти терен в най-лошият случай оставаме на 3 колела, това ме интересуваше.
                        If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

                        Коментар


                        • #42
                          От: Кой джип е най-подходящ за черен път и лек offroad?

                          Има диференциали с LSD и блокаж което е 100% но самото LSD не може да блокира на 100%. Гледал съм устройството на LSD, тествали сме го, готов съм да се обзаложа, че не блокира диференциала на 100%, но нека не навлизаме в спорове. А иначе паджеро и аз искам но с добрия бензинов мотор (3.5)
                          I'm not Lost, I'm Discovering !

                          088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                          Коментар


                          • #43
                            От: Кой джип е най-подходящ за черен път и лек offroad?

                            Съгласен.
                            If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

                            Коментар


                            • #44
                              От: Кой джип е най-подходящ за черен път и лек offroad?

                              Като луд фен и собственик на Cherokee 4,0 ти го препоръчвам на първо място, на второ място съм за Тойотата, за другите съм с лоши впечетления.
                              Jeep Cherokee XJ 4,0
                              0878 97 36 19

                              Коментар


                              • #45
                                От: Кой джип е най-подходящ за черен път и лек offroad?

                                Първоначално публикуван от mmtrance Преглед на мнение
                                Супер селект е предпочитан заради позицията в която можеш да го караш на 4х4 в града (на асфалт)
                                иначе другата би трябвало да е по проста като устройство и по здрава. Но не съм сигурен кое е по здраво.
                                За мен огромното предимство на Супер Селекта е възможността да избираш от голям брой режими на раздатката и най-вече това, че можеш да ги сменяш в движение при скорост до 100 км/ч (с изключение на бавните).
                                Относно блокажите - на междуосевия диф и на задния, като на задния в повечето случаи е в комбинация с LSD. На предния фабрично няма, само с автърмаркет китове.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X