От: ML 320 CDI (224), Touareg 3.0 TDI (224), Pajero IV - 3.2 Di-DC (165) AT
Да я видя ? Ми не, не съм я видял, някак си олекнах! Разбира се, че, когато човек си взима кола гледа какво е дал накуп! Значи с печката това нещо е 116, туарегът е бил 106, хаайде, близо 107. Понеже нали без да смятаме накуп. Ето я простата сметка! Защото пък, ако гледаме по твоя пример с нафтата и другите неща, ми то тойотката сигурно е минала 200 , от цялата работа разбрах, че ще трябва да я разкостя цялата да й измия цедката, защото проблеми с дюзите е имала... Което пак е някаква градация в темата, поне разбрах, че се сменя маслото на 60, не на 30 по препоръки. Няма нужда да ми снимаш гаранционната карта, знам я наизуст, явно, или ни се разминават интервалите, или да е препоръка, или 200-цата да е още по-голяма мания, че вместо на 60 000 да й се сменят маслата на 30 000 Страшна градация....Ако пък влезна в излишна полемика, то екстрите, които липсват в тойотата, а са в цената на туарега, ще бъдат поне още 20 000. Опцията печка я има тук- в България, защото тойота са страшни мании и фабрично не я предлагат! Ма кво да предлагат, те с магнетофон я продават, печка ще предлагат...
Първоначално публикуван от niki p
Преглед на мнение
Коментар