От: ML 320 CDI (224), Touareg 3.0 TDI (224), Pajero IV - 3.2 Di-DC (165) AT
Явно всеки има своята истина за тези коли и никой няма да излезне прав!
Аз от изброените бих се доверил на МЛ ако ми трябва кола за дълги пътувания при всякакви условия и да е представителен!
Ако ми трябва за работа - пътуване на далечни разстояния и после да се ползва извин пътя при средно тежки условия категорично бих избрал 120ката (Тойотите са едни от най-използваните джипове за преходи в цял свят)!
Искам само да обърнете внимание, че критериите за купуването на стар автомобил съществено се различават от това на нов (обикновенно за нов човек иска като тегли чертата след четвъртата или петата година и да види колко ще му стува с поддръжка, разход на гориво и т.н.), също състоянието на нов винаги е безупречно и човек знае какво е правил и за колко, докато настаро обикновенно, ако е нов внос нищо не се знае (котка в торба) и избора на запазена кола е доста ограничен. Отделно има и рискови групи (пример - дизелова кола на 8-12 години от Италия), които според мен трябва да се избягват.
Това е моето мнение, което не трябва да ангажира никой!
Явно всеки има своята истина за тези коли и никой няма да излезне прав!
Аз от изброените бих се доверил на МЛ ако ми трябва кола за дълги пътувания при всякакви условия и да е представителен!
Ако ми трябва за работа - пътуване на далечни разстояния и после да се ползва извин пътя при средно тежки условия категорично бих избрал 120ката (Тойотите са едни от най-използваните джипове за преходи в цял свят)!
Искам само да обърнете внимание, че критериите за купуването на стар автомобил съществено се различават от това на нов (обикновенно за нов човек иска като тегли чертата след четвъртата или петата година и да види колко ще му стува с поддръжка, разход на гориво и т.н.), също състоянието на нов винаги е безупречно и човек знае какво е правил и за колко, докато настаро обикновенно, ако е нов внос нищо не се знае (котка в торба) и избора на запазена кола е доста ограничен. Отделно има и рискови групи (пример - дизелова кола на 8-12 години от Италия), които според мен трябва да се избягват.
Това е моето мнение, което не трябва да ангажира никой!
ТА мога да дам кръгче с моята
Ама който както си иска да си прави избора, аз съм го направил своя на базата на доста проучване и тестване, още 2003та баджанака като купи 120ка много ми хареса, после опити с МЛи и кво ли не и за мен ТЛКто е най-доброто. Аз с моята над 130-140 не вдигам, имах си пежо, мерцедес за 200+ и крайслер, висока скорост не ме кефи, камо ли пък с джип да юркам. Ако ще си купувам кола за да ходя на ски по отъпкания път ще си купя Субаро, надеждно много добро пътно поведение, определено е по-добре от Туарега с всичко, ако искам машина която ще ме заведе където си искам, солидна ще е 120ка, ако искам да съм кисел с анцунга пред барчето в Люлин ще си купя Х5ца 
Коментар