Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Land Rover Discovery Vs Nissan terrano 2.7

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Land Rover Discovery Vs Nissan teranno 2.7

    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    За цена на придобиване 6000, с малко обикаляне и малко късмет, може и да се сдобиеш с прилично (не перфектно) терано. 2-та бона след това никой не ги отменя. Заради ръждите - търси италианско. Случват се екземпляри без точица ръжда. Малко ръжда тук-там по шасито не е проблем. Но не и гнилоч. Видима ръжда по купето (арки на калници, прагове и подобни части), макар ималко, значи доста ръжда при разкостване. Тераното е с фабрична защита от ръжда, която на критичните места е от няколко слоя, още преди боядисването. Наличието на видима ръжда по посочените части значи че това покритие отдавна си е заминало и какво ще откриеш отдолу като тръгнеш да го правиш си е като фиш от тотото - може да е само това ръждата, а може и под пластмасите изобщо да няма ламарина. Намирането на нови калници и вежди е проблематично от страна на цена (700 и кусур кинта за оригинален преден калник, оригинални вежди изобщо не се произвеждат - произвежда се цялата задна външна ламарина, която предполагам е на още по-зловеща цена). Тоест - отива се на вариант търсене по моргите, а и там тия части са дефицит. От друга страна, ако намериш читаво, без ръжди, и му направиш една хубава антикорозионна обработка, състояща се в пръскане на всички гредички, кухини, и целия под и шаси обилно с "парафин", и я подновяваш преди всяка зима (лесно и бързо е - не се подновява цялата - предимно само около гумите) - дълго време няма да имаш проблеми с ръжди и гнилочи.
    Мерси за инфото.

    Коментар


    • #17
      От: Land Rover Discovery Vs Nissan teranno 2.7

      Първоначално публикуван от PinMaster Преглед на мнение
      Намирането на нищо по ЛР не е проблем. Когато купуваш гледай само едно - да е гледано. Ще познаеш по продавача. Всичко останало лесно се оправя, но изморената база - никога!
      Че ги купуват, юркат 3 години, запознавайки се само с дуБката за тунджа и после продават.
      А 300 ТДИ издържа на кански мъчения.
      Точно това,че има и от пиле мляко за Диското ме насочи към него въпреки,че е дъртичко вече.

      Коментар


      • #18
        От: Land Rover Discovery Vs Nissan teranno 2.7

        Първоначално публикуван от andrew Преглед на мнение
        Точно това,че има и от пиле мляко за Диското ме насочи към него въпреки,че е дъртичко вече.
        Какво значи за теб "дърто" - аз карам Диско 1 300 ТДИ 99-а - от последните, произвеждат се 95-98-а?
        Последната механична (каквато търсиш) - после всичко е ток и жици!
        Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

        Коментар


        • #19
          От: Land Rover Discovery Vs Nissan teranno 2.7

          Първоначално публикуван от PinMaster Преглед на мнение
          Какво значи за теб "дърто" - аз карам Диско 1 300 ТДИ 99-а - от последните, произвеждат се 95-98-а?
          Последната механична (каквато търсиш) - после всичко е ток и жици!
          Повечето предлагани са 95-96г.Това имах предвид.

          Коментар


          • #20
            От: Land Rover Discovery Vs Nissan teranno 2.7

            Първоначално публикуван от andrew Преглед на мнение
            Повечето предлагани са 95-96г.Това имах предвид.
            Късмет тогава. Да търсиш и да намериш последните бройки от който и да е модел си е трудничко.
            Може утре да изкочи - може и след 1 година. Според мен си заслужава чакането, че съм купувал и гробници за 2000...
            Иначе няма разлика в окомплетацията на последните и първите - всичко е проиграно и изпробвано още в предишният модел (200 тди).
            Всичките години имат и бройки с ... електроника ... в ГНП-то
            Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

            Коментар


            • #21
              От: Land Rover Discovery Vs Nissan teranno 2.7

              А аз не разбрах какво толкова страшно има в тока и жиците?!
              Колкото повече ги има, толкова повече е уствършенстван един автомобил. Факт е че колкото повече има, толкова повече е шанса нещо да се развали с времето, но.от това страда само надеждността в недостъпни гори и поля. Пък и Тераното не е от новите конфекции, напротив всичко електронно в него е сложено с цел подобряване на крайния продукт. Ти да не ходиш на сред Африка с тая джипка?
              Ако е фулл механика, особено на 20+ години шанса всичко да е у ред е ... Е но ти.няма да го разбереш, тъй като няма да има хилядите датчици ( в Нисана има не повече от 10, барабар с тоя за нивото на течниста за чистачки) да ти кажат какво не е Уред, та да си го направиш.

              Абе с 2 думи, не се плаши от електрическо /eлектронните джаджи, все пак и компютъра от който пишеш е такава, а не използваш фулл механика тип пишеща.машина

              Коментар


              • #22
                От: Land Rover Discovery Vs Nissan teranno 2.7

                Първоначално публикуван от PinMaster Преглед на мнение
                Късмет тогава. Да търсиш и да намериш последните бройки от който и да е модел си е трудничко.
                Може утре да изкочи - може и след 1 година. Според мен си заслужава чакането, че съм купувал и гробници за 2000...
                Иначе няма разлика в окомплетацията на последните и първите - всичко е проиграно и изпробвано още в предишният модел (200 тди).
                Всичките години имат и бройки с ... електроника ... в ГНП-то
                Търсене му е майката. Мерси за отговорите и ще се похваля като взема нещо.

                Коментар


                • #23
                  От: Land Rover Discovery Vs Nissan teranno 2.7

                  Така е - няма страшно - ще свикнеш да даваш пари за да ти загасят някоя лампа - кво толку
                  Па и те повечето майстори като видят жицЪ, различна от червена или черна и започват да заекват и забакват кат енергийният министър
                  Удобство в старите коли тип "кон за работа, ма за селяните" няма да откриеш! Щот Диското е кон, ма за раята, Рейнджа е за бароФците!
                  Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Land Rover Discovery Vs Nissan teranno 2.7

                    Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
                    А аз не разбрах какво толкова страшно има в тока и жиците?!
                    Колкото повече ги има, толкова повече е уствършенстван един автомобил. Факт е че колкото повече има, толкова повече е шанса нещо да се развали с времето, но.от това страда само надеждността в недостъпни гори и поля. Пък и Тераното не е от новите конфекции, напротив всичко електронно в него е сложено с цел подобряване на крайния продукт. Ти да не ходиш на сред Африка с тая джипка?
                    Ако е фулл механика, особено на 20+ години шанса всичко да е у ред е ... Е но ти.няма да го разбереш, тъй като няма да има хилядите датчици ( в Нисана има не повече от 10, барабар с тоя за нивото на течниста за чистачки) да ти кажат какво не е Уред, та да си го направиш.

                    Абе с 2 думи, не се плаши от електрическо /eлектронните джаджи, все пак и компютъра от който пишеш е такава, а не използваш фулл механика тип пишеща.машина
                    По принцип няма страшно в тока и жиците,НО досега съм карал само италиянски коли-2фиата и 1 ланча и от там съм наплашен.Беше ми писнало да ми светят всевъзможни лампи,чекове и тем подобни изгъзици залудо.Затова искам нещо по-просто.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Land Rover Discovery Vs Nissan teranno 2.7

                      Първоначално публикуван от andrew Преглед на мнение
                      По принцип няма страшно в тока и жиците,НО досега съм карал само италиянски коли-2фиата и 1 ланча и от там съм наплашен.Беше ми писнало да ми светят всевъзможни лампи,чекове и тем подобни изгъзици залудо.Затова искам нещо по-просто.
                      Пак ти казвам с Тераното ще разбереш че нещо не е наред и тогава ще светне чека. Няма 50 ламБички за както каза - всевъзможни изгъзици...

                      Коментар


                      • #26
                        От: Land Rover Discovery Vs Nissan teranno 2.7

                        Първоначално публикуван от andrew Преглед на мнение
                        По принцип няма страшно в тока и жиците,НО досега съм карал само италиянски коли-2фиата и 1 ланча и от там съм наплашен.Беше ми писнало да ми светят всевъзможни лампи,чекове и тем подобни изгъзици залудо.Затова искам нещо по-просто.
                        Интересно защо след първата италянка си се качи на друга

                        Спокойно, при повечето коли лампите не светят за глупости и наистина ще разбереш за проблема преди лампата.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Land Rover Discovery Vs Nissan teranno 2.7

                          Първият ми джип беше Диско 300TDI, карах го 30 000км. Сега карам Терано, над 30 000км. Сега едно леко сравнение
                          Движение по асфалт - предимството е за Тераното, много по динамично и удобно.
                          Разход на гориво - тук не съм сигурен кое гори повече, Диското гореше около 10, а Тераното 11-12, но с по-големи гуми (265/70 16) и доста по-високи скорости (Диското трудно качва 120, изкачванията на магистралата макс 100, Тераното си поддържа 140 на магистрала)
                          Комфорт - предимство за Тераното, на Диското на задната седалка е наказание да се пътува, при изтеглена назад предна седалка, отзад не остава място за краката. На Диското предимството е огромния подлакътник, като масичка е.
                          Движение извън пътя - тук също е спорно, Диското е с цели мостове, по голям ход на окачването, Тераното има LSD отзад и също се представя добре.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Land Rover Discovery Vs Nissan teranno 2.7

                            Първоначално публикуван от momo76 Преглед на мнение
                            Първият ми джип беше Диско 300TDI, карах го 30 000км. Сега карам Терано, над 30 000км. Сега едно леко сравнение
                            Движение по асфалт - предимството е за Тераното, много по динамично и удобно.
                            Разход на гориво - тук не съм сигурен кое гори повече, Диското гореше около 10, а Тераното 11-12, но с по-големи гуми (265/70 16) и доста по-високи скорости (Диското трудно качва 120, изкачванията на магистралата макс 100, Тераното си поддържа 140 на магистрала)
                            Комфорт - предимство за Тераното, на Диското на задната седалка е наказание да се пътува, при изтеглена назад предна седалка, отзад не остава място за краката. На Диското предимството е огромния подлакътник, като масичка е.
                            Движение извън пътя - тук също е спорно, Диското е с цели мостове, по голям ход на окачването, Тераното има LSD отзад и също се представя добре.
                            Мерси за инфомарцията колега.Гледах вчера и Диско и Террано.Определено като седна Диското ми е по удобно за каране,подлакътника му е удобен както казваш,но някак си не е много за асфалта.Може би ще се насоча към Тераното.Гледах ето това:Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:1
Размер:91.6 КБ
ID:5601196,но е австрийско и е почнало да гние отвътре по ботушите.Рамата е обработвана но пак са избили съвсем леки ръжди.Също ми направи впечатление,че педала на съединителя има доста свободен ход,незнам дали е нормално за модела.Градушката го е очукала леко но се личи.Пали от четвърт но при гасене на мотора се разтриса цялото,някъде по форума бях чел,че е нормално.
                            Продължавам с търсенето.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Land Rover Discovery Vs Nissan teranno 2.7

                              Горе ти обясних къде да гледаш щателно за ръжди. Погледни и около болтовете на пластмасите на веждите, отдолу. Обработваното шаси е съмнителна работа по принцип. Ако е мазано с асфалти и подобни мизерии, бъди крайно подозрителен. Шасито гледай от задните клела назад - там гние най-много. Номера на шасито е от едната страна, под праговете. Гледай и там да не е омазано, че ще имаш неприятности в KAT, ако не се вижда и ще трябва да го чегърташ.

                              Паленето от четвърт е нормално за 2.7TDI. Разтрисането при гасене - също - все пак е дърт дизел без никакви балансиращи истории по него. Гледай при даване на контакт чек енджина да свети, и да изгасва след палене. Ако не светне, значи или е махната лампата, или е изгоряла. И в двата случая - отново бъди крайно подозрителен.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #30
                                От: Land Rover Discovery Vs Nissan teranno 2.7

                                А има и разни хитреци,дето чека го вързват към лампата за маслото,и визуално всичко е ОК,ама само визуално!
                                0884 987 137
                                В българския език НЯМА дума, която в множествено число да завършва с "Й"

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X