Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Nissan Navara D40 плюсове и минуси...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Nissan Navara D40 плюсове и минуси...

    Здравеите колеги! Следя сериозно цените на дадения автомобил харесва ми дизаин карал съм (от приятели лично мой все още нямам).Замислил сам се да се сдобия с това чудовище .Моля хора които са имали или имат все още такъв пикап да споделят проблеми по автомобила,разход,цените как са на консулмативите и като цяло надежден пикап ли е?!
    П.С.
    Закупуването на този пикап не е сас индустриална цел, а чисто и просто удоволствие от карането по неравен терен.

  • #2
    От: Nissan Navara D40 плюсове и минуси...

    Карам Навара д22 2.5тди 76кв.Избрах го най-вече че е по опростен от д40 и по евтин.Сондирах мнения всеки си хвали своето.Частите за японците са скъпи но има и втора ръка.Имах проблем с гнп и това което ме впечатли че никъде не искаха даго разглобят дори и във фирмен сервиз--нямада го казвам кои е.Вкрайна сметка аз си го разглобих и сглобих.Като разход на гориво сега зимата 15л на 100км.За д40 това което чета из форумите е около10.За два месеца от както го имам това са ми впечатленията.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:01012013(001).jpg
Прегледи:4
Размер:165.3 КБ
ID:5441950Натиснете снимката за да я уголемите

Име:01012013.jpg
Прегледи:3
Размер:176.9 КБ
ID:5441951

    Коментар


    • #3
      От: Nissan Navara D40 плюсове и минуси...

      Първоначално публикуван от Navara_Fan_89 Преглед на мнение
      Здравеите колеги! Следя сериозно цените на дадения автомобил харесва ми дизаин карал съм (от приятели лично мой все още нямам).Замислил сам се да се сдобия с това чудовище .Моля хора които са имали или имат все още такъв пикап да споделят проблеми по автомобила,разход,цените как са на консулмативите и като цяло надежден пикап ли е?!
      П.С.
      Закупуването на този пикап не е сас индустриална цел, а чисто и просто удоволствие от карането по неравен терен.
      Здрасти,колега.Аз си купих такъв през януари 2010-чисто нов от Нисан-Варна.Какво да ти кажа-не е лош автомобилът.Още преди да го купя имах дилема между Тойота Хилукс,Митсубиши Л 200 и Нисан Навара.Разбирачи ми казаха-ако ще караш повече оф-роуд-вземи си Тойота,ако ще караш пвоече по асфалт-вземи си Мицубиши,ако ще караш 50%-50% офроду-асфалт-вземи си навара.Аз си взех наварата и не съжалявам.На асфалт(сухо,мокро,сняг) се държи отлично с подходящата гума.За офроуд е малко нисък и в снега не ти препоръчвам да газиш в дълбокото.Аз лично съм го правил много пъти,но 2-3 пъти съм закъсвал)))Ако е сухо или кално-няма проблеми-минаваш отвсякъде-за кал все пак трябват и подходящи гуми.За 3 години -80 000 км изминати-не съм имал проблеми с колата-веднъж сменях накладки и амортресьори и веднъж някакъв датчик се обади и от сервиза ми го смениха,тъй като е гаранционен.За разхода-моят е автоматик и ако го карам до 110-харчи 10/100,настъпя ли го 140-160-отивам ан 13.В града харчи 15/100,а зимата понякога и по 18/100,ако има много сняг.Отзад можеш да товариш до 1 тон.най-стабилна е ,когато е натоварена с около 300-400 кг.Заните седалки са по-тесни,но това за мен не е проблем.Функционален джип е.Но за тежък офроуд аз лично си купих Ланд Ровтр Дефендър-наварата не е подходяща за тежък офроуд,а и ми се свиди да я троша още.Ако имаш още нещо да питаш-давай.

      Коментар


      • #4
        От: Nissan Navara D40 плюсове и минуси...

        Имал съм версията със 174к.с., и тази със 190к.с. Нищо лошо не мога да кажа за модела, само проблема със съединителя, който си плаче за нов на около 120 000км с цена в официалните представителства от над 1500лв., иначе нищо друго като проблеми не се сещам. Модела със 174к.с. съм го карал с всякаква нафта, доста ниско качествена също, като за 140 000км не е правил проблеми. Консумативи - ? - какви, за тези 140 000км не съм сменял нищо освен накладките и маслото, за цени не се сещам изобщо, но не е нещо непоносимо. По-новата версия със 190к.с. е с по-голяма предна броня, която стърчи повече напред, следователно е по-зле за извън пътя, като разлики почти няма, но динамиката е леко подобрена. Съвета ми е да се търси модел със заден блокаж, понеже си е доста полезна екстра - копчето се напира до врътката за сменяне на режимите за 4х4. Като цяло това е много, много безпроблемен модел, стига да не е каран душмански от предишните собственици. Аз бих търсил екземпляр с до 150 000км, ръчна кутия - много по-добра е, със сменян съединител, или ако не е сменян бих се пазарил за отстъпка.

        Коментар


        • #5
          От: Nissan Navara D40 плюсове и минуси...

          Благодаря за мнението колега.Голяма красавица е Д22-ката ти!

          Коментар


          • #6
            От: Nissan Navara D40 плюсове и минуси...

            Не ми трябва за тежък офроуд,а за нещо както колегата по горе спомена 50%/50% харесва ми просто.А отностно вариантите на двигателите няма достатъчно кеш за 190 к.с.
            Точа зъби за 174 к.с. но засега има време а и ще купувам колата втора употреба затова питах цените на консулмативите как са...под консулмативи имам в предвит ремък пистов, ролки , филтри,накладки,спирачни дискове.Главно нещата на които задължително трябва да обърна внимание като купувам колата.Благодаря за споделените мнения!

            Коментар


            • #7
              От: Nissan Navara D40 плюсове и минуси...

              Благодаря за комплимента.Относно консумативите незнам новите модели да ли са с;ангренажен ремък или вериги или ангренажни колелета.При моят модел от фирменият сервиз който умишлено не споменах при разговора за гнп ми казаха да си опъна веригите след като сваля помпата----оказа се че той е с ангренажни колелета.Така че ако си вземеш навара помисли и къд е ще ти я обслужват.

              Коментар


              • #8
                От: Nissan Navara D40 плюсове и минуси...

                Здрасти Навара фен!
                Аз преди не много време бях в същия процес и Наварата беше една от възможностите - имал съм два нисан-а (леки), карал съм и други (double cab в пустощта) и всичките са ми само сладки спомени.. Да, така тръгнах да ги гледам, но аз обичайно возя и хора и така стигнах до рповерка за пасивната сигурност. И тука се натъкнах на едни неща - мани-мани... Виж тука:
                http://www.euroncap.com/Content-Web-...ar-rating.aspx
                Погледни и тестовете преди 2008 (ако това е рейнджа ти) - те са най-гнили, уви..
                Сори ако малко студена вода,а и може аз да имам известна черногледост, а и както е известно - само Бог истински може да ни пази, ама все пак - за едно наум.
                Успех и мъдрост!

                Коментар


                • #9
                  От: Nissan Navara D40 плюсове и минуси...

                  Първоначално публикуван от slavchovt Преглед на мнение
                  Благодаря за комплимента.Относно консумативите незнам новите модели да ли са с;ангренажен ремък или вериги или ангренажни колелета.При моят модел от фирменият сервиз който умишлено не споменах при разговора за гнп ми казаха да си опъна веригите след като сваля помпата----оказа се че той е с ангренажни колелета.Така че ако си вземеш навара помисли и къд е ще ти я обслужват.
                  Абе те в този сервиз добре,че не са ти свалили помпата да ти я оправат...то с малко са сгрешили,верига и колела....те отваряли ли са такъв мотор,май си късметлия..

                  Коментар


                  • #10
                    От: Nissan Navara D40 плюсове и минуси...

                    Първоначално публикуван от slavchovt Преглед на мнение
                    Благодаря за комплимента.Относно консумативите незнам новите модели да ли са с;ангренажен ремък или вериги или ангренажни колелета.При моят модел от фирменият сервиз който умишлено не споменах при разговора за гнп ми казаха да си опъна веригите след като сваля помпата----оказа се че той е с ангренажни колелета.Така че ако си вземеш навара помисли и къд е ще ти я обслужват.
                    Tая Навара е с някакво подобие на двигателя на Терано - долен РВ и зъбни колела.
                    Тая от заглавието няма нищо общо - два горни РВ, привод - верига, ГНП - привод верига.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X