От: Гранд Чероки и Лосовият тест !
Тоя тест(за избягване на неочаквано препятствие) май от зор е измислен.
Лоса не е шега работа и хора умират като го шибнат, защото е висок и влиза през предното стъкло на колата да каже здрасти на шофьора. При СУВ/трък проблема е туширан заради височината на превозното средство, ама си остава проблема да се шибнеш в нещо тежащо 200-700 кг. България не е от страните с лосова популация, но по други места си е проблем. Караш си със 100 км/ч по магистралата(права, няма завои) и хоп нещо с размерите на кон се окаже пред теб.
Ето линк към едно изследване на University of New Brunswick по въпроса. Малко е старо но дава някаква идея
http://www.unb.ca/research/transport...l-highways.pdf
По отношение на конкретния тест. Не знам дали е коректен и не ме вълнува, дотолкова доколкото нямам този модел автомобил. Ако го имах бих продължил да си го ползвам, но бих имал едно на ум при управлението му. Познатата слабост е половин слабост.
Първоначално публикуван от Dimitar Nenchev
Преглед на мнение
Тоя тест(за избягване на неочаквано препятствие) май от зор е измислен.
Лоса не е шега работа и хора умират като го шибнат, защото е висок и влиза през предното стъкло на колата да каже здрасти на шофьора. При СУВ/трък проблема е туширан заради височината на превозното средство, ама си остава проблема да се шибнеш в нещо тежащо 200-700 кг. България не е от страните с лосова популация, но по други места си е проблем. Караш си със 100 км/ч по магистралата(права, няма завои) и хоп нещо с размерите на кон се окаже пред теб.
Ето линк към едно изследване на University of New Brunswick по въпроса. Малко е старо но дава някаква идея
http://www.unb.ca/research/transport...l-highways.pdf
По отношение на конкретния тест. Не знам дали е коректен и не ме вълнува, дотолкова доколкото нямам този модел автомобил. Ако го имах бих продължил да си го ползвам, но бих имал едно на ум при управлението му. Познатата слабост е половин слабост.
Коментар