Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Наумил съм да си купя Toyota Land Cruiser 80 4.2 diesel

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Наумил съм да си купя Toyota Land Cruiser 80 4.2 diesel

    Първоначално публикуван от Гробаря Преглед на мнение
    4200 дизел ,Парт тайм ,Хейви дюти мостове без блокажи....отзад с две врати някакво военно чудо
    Хеви дюти е понятие при 7-ма серия на Ленд Крузър. При 80тките мостовете са еднакви, както е писал Руси. Двете врати отзад са просто базовото изпълнение (най-често GS), което погрешно се бърка с военно.

    Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
    Колега, като ще даваш пари купи си хубава 80тка.
    Дизел с турбо, 24 клапана, автомат, фултайм, след 96-7 с новото табло. Това е задължителното. А аз бих потърсил към предишното да има и два блокажа, автоматичен блокаж на раздатката, кожа и климатроник поне един.
    И какво е по-доброто на 24в автомат пред тази кола, освен, че 24 клапановия дизел има повече сила? Ако гоним екстрите в този автомобил, категорично е по-добре да се гледа серия 100. А и ако разхода на големия бензин+автомат не ти харесваше преди, с дизел и автомат ще си на крачка от отчаянието... Откъде ли го знам... С два климатроника никога не съм виждал, но това не значи че няма такава. На Мишо бензиновия 4.5 (с чугунена глава) беше с два климатика и два резервоара от завода, но нямаше блокажи, а само LSD отзад...

    Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
    Не мисля, че е трудно да се намери такава Тойота. Ааа и от бензина бягай!!!
    В заблуда си. Хубавите 80тки гонят статуса на хубавите Патрули с големите мотори то от преди 2-3г., т.е. съвсем ги няма. Ти склонен ли си да дадеш 20+К евро за хубава 80тка? Като хубава стотица вече е 20+К лева... Защото и малкото хубави из Европа са на +/- такива цени. Следя пазара на тези коли от 2006г., от тогава досега смених 4. В момента всичко дизел под 15К евро са ръждиви австрийки или разни други на много над 400.000 км със салони почти като кучкарници. При бензина шансовете са по-големи но не и под 10К евро. Няма какво да говоря повече, погледнете цените в forum.buschtaxi.org, един от най-сериозните портали за ТЛК в Европа и ще се убедите лично. Единствения шанс за успешна покупка е да се купи хубава 80тка от България и то от някой чичо, който не знае какво продава. И така имаш реален шанс за под 20К лв. Англичанки и т.н. не ги обсъждам.

    Първоначално публикуван от goshko-loshko Преглед на мнение
    Баце, всичко е въпрос на вкус! Карах тази дето беше твоя от Пловдив до София.Не е мойто возило Екстрите и таблата само съсипват идеята на 80-ката. Та както казах си е въпрос на вкус А, и останах изумен колко нЕма пауър...
    Това е конкретния автомобил. Карал съм на 4.5 карбуратор, парт тайм, ръчка и 4.5 автомата на Дончо. Напилен 24в дизел може би върви толкова.

    Коментар


    • #32
      От: Наумил съм да си купя Toyota Land Cruiser 80 4.2 diesel

      а какво ли се случва с атмосферен 1HZ 4.2 DIESEL с монтиран турбо кит на
      driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

      Коментар


      • #33
        От: Наумил съм да си купя Toyota Land Cruiser 80 4.2 diesel

        Най-добрите кит-ове са на Сафари, но и най-скъпи. Веско (супер модератор) има 4.2 1HZ с кит на Сафари. Драсни му едно лично да ти каже впечатления. Иначе, ако искаш да си караш колата по-дълго време, добре е да провериш и състоянието на мотора преди инсталация на кит-а.

        Коментар


        • #34
          От: Наумил съм да си купя Toyota Land Cruiser 80 4.2 diesel

          мой познат има 100-ца с 4.2Д 131кс... Действително няма ряз, но иначе поддържа доста добри скорости за джип... От 10-ина години е при него, вече на 390+ хиляди км е и е сменяван само съединител...
          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

          Коментар


          • #35
            От: Наумил съм да си купя Toyota Land Cruiser 80 4.2 diesel

            Турбиниран този двигател става над 200 коня...!Но дали си струва,и дали би издържал такива натоварвания не се знае,главен фактор е състоянието на двигателя и не на последно место и на другите възли!
            driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

            Коментар


            • #36
              От: Наумил съм да си купя Toyota Land Cruiser 80 4.2 diesel

              Става 200 коня, ама като си направиш сметката след това... Дали ще го искаш? Трябва да си милионер или най-добре милионер със собствен автосервиз...

              Който иска бърз офроуд автомобил, по-добре Паджеро Еволюшън или Боулър...



              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

              Коментар


              • #37
                От: Наумил съм да си купя Toyota Land Cruiser 80 4.2 diesel

                Първоначално публикуван от Гробаря Преглед на мнение
                Турбиниран този двигател става над 200 коня...!Но дали си струва,и дали би издържал такива натоварвания не се знае,главен фактор е състоянието на двигателя и не на последно место и на другите възли!
                Преди години, благодарение на Венци и Пламен Петрови лично разговарях с шефа на Инженеринговия отдел на Safari/APS. Според човека и по спомен, съкращаването на живота на двигателя с турбо/интеркулер кит-а е ~15%, това е статистика на база хиляди инсталирани и обслужвани китове.
                Но Тедо е прав - като теглиш чертата за това кой, как и къде ще го направи, кога и за колко и с какъв резултат, категорично по-добре е да тръгнеш със заводски турбиниран двигател (1HD-T/1HD-FT) от старта, ако непременно се гони по-голяма мощ. Например имам наблюдения за инсталация на Safari интеркулер на два Ленд Крузера, инсталацията е направена от голям майстор на Тойоти... Ефект от интеркулера йок, автомобила върви абсолютно еднакво с и без кулера.

                Още нещо, комплекта от Сафари например идва с инструкция за инсталация, която освен стъпки за кое къде да се завие, съдържа една графика от дино тест, с резултата, който трябва да се постигне при правилна инсталация. Не съм навътре за тези неща, но помисли къде в България и кой може да направи това по този начин а не просто да ти отвърти горивото на помпата "на слух"...

                Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                мой познат има 100-ца с 4.2Д 131кс... Действително няма ряз, но иначе поддържа доста добри скорости за джип... От 10-ина години е при него, вече на 390+ хиляди км е и е сменяван само съединител...
                Ама разбира се... Тези коли са толкова здрави, че за 10г. е сменил "само" еди какво си. Затова следващия който я вземе от него ще мине и деветте кръга на ада, но на бавни...

                Коментар


                • #38
                  От: Наумил съм да си купя Toyota Land Cruiser 80 4.2 diesel

                  Добре де ако не е куц нетурбиниран дизел а примерно като тази
                  Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 11-12-12, 13:53. Причина: mobile.bg
                  driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                  Коментар


                  • #39
                    От: Наумил съм да си купя Toyota Land Cruiser 80 4.2 diesel

                    Първоначално публикуван от Гробаря Преглед на мнение
                    Добре де ако не е куц нетурбиниран дизел а примерно като тази
                    ?????
                    Малииии... Снимката на втората обява не отговаря на описанието. За мен категорично по-добре дизела (аз имах такава бензинова). Тук ще намериш само един привърженик на тази модификация (с 3F-E) и това е Венци Петров... ;-) Двигателя е много интересен, с много добра тяга в ниските (малко дизели са така), нагоре... абе няма го много. Автомата е направо муден, особено с по-големи гуми. Харчи колкото 4.5 но не върви толкова (според мен). Колата иска доста доработки за да стане (тунинг на автомата и т.н.).
                    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 11-12-12, 13:53. Причина: mobile.bg

                    Коментар


                    • #40
                      От: Наумил съм да си купя Toyota Land Cruiser 80 4.2 diesel

                      Ако няма да ходи много в гората погледни и 100ците.
                      "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Наумил съм да си купя Toyota Land Cruiser 80 4.2 diesel

                        Аз съм си за дизела по принцип а и на ръчната кутия без доработки и 37ци може да се наврът...докато на автомата има доста карантии да се сменят!Но не съм карал такъв и не знам дали като е без турбина как се държи на пътя,все пак си е тежка машина.Какъв въртящ момент има 4.2 1HZ ?
                        driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                        Коментар


                        • #42
                          От: Наумил съм да си купя Toyota Land Cruiser 80 4.2 diesel

                          Това дали на ръчната ще навреш 37 или 44ки, а на автомата по-малко няма никакво значение... Така или иначе предния диференциал носи всичко от 33 нагоре с много уговорки и мисъл при каране и при двете кутии...
                          Въртящия момент на 1HZ по спомен е 260 или там някъде нютона.

                          Нямам пряк опит с 1HZ, карал съм но на приятели. Но имах Патрул 4.2 атмосферен дизел, който с 35ци (така го купих) си вървеше така, както върви и с 31ци. Нямаш динамика, изпреварването се планира, но като го засилиш си караш с 90-100 спокойно, може и малко отгоре...

                          Коментар


                          • #43
                            От: Наумил съм да си купя Toyota Land Cruiser 80 4.2 diesel

                            Моя Патрол е с атмосферен 3300 дизел и има около 220 нютона на 1200 оборота, та едва ли е нещо по различно като динамика!Е малко му "пипах"помпата и други интервенции и сега върви като турбинен но пък гори повече от турбинен
                            driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                            Коментар


                            • #44
                              От: Наумил съм да си купя Toyota Land Cruiser 80 4.2 diesel

                              Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                              Малииии... Снимката на втората обява не отговаря на описанието. За мен категорично по-добре дизела (аз имах такава бензинова). Тук ще намериш само един привърженик на тази модификация (с 3F-E) и това е Венци Петров... ;-) Двигателя е много интересен, с много добра тяга в ниските (малко дизели са така), нагоре... абе няма го много. Автомата е направо муден, особено с по-големи гуми. Харчи колкото 4.5 но не върви толкова (според мен). Колата иска доста доработки за да стане (тунинг на автомата и т.н.).
                              Вярно е, че съм му привърженик... Защото... не че има малко дизели с такава тяга в ниските..., няма такъв дизел... поне не и на Тойота... или поне аз не съм виждал... или пробвал... Колкото до това, че го няма във високите, да то е вярно... Но го няма спрямо 4.5 бензина..., спрямо дизелите... ехе... Точно този пък автомат, с правилната турбина и настройки на управляващият блок, последното, което бих си поммислил за него е, че е муден... Аз бих го определил по-скоро като "уникален"

                              Не искам обаче да давам категорични рецепти никому. Всичко това си е мое мнение, на база на това какво съм карал и какво имам...
                              VPetrov.photography

                              Коментар


                              • #45
                                От: Наумил съм да си купя Toyota Land Cruiser 80 4.2 diesel

                                Венци, и аз съм далеч от това да давам рецепти, просто споделям от опит. За 3F-E говоря за сток вариант. Иначе всеки автомобил, независимо ръчка/автомат и бензин/дизел получава по-добри характеристики с правилните подобрения.

                                С едно нещо не съм съгласен от това което си писал:
                                Колкото до това, че го няма във високите, да то е вярно... Но го няма спрямо 4.5 бензина..., спрямо дизелите... ехе...
                                Категорично не съм съгласен, че спрямо турбо дизелите този двигател може да лъсне с нещо във високите обороти. Говоря за стандартни комплектации. Спрямо атмосферния 4.2 дизел, ок, да.
                                Последно редактирано от Yaro; 27-11-12, 16:57. Причина: Важна добавка.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X