Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какъв малък джип става за пресечен терен и да вози гладко по асфалта?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Какъв малък джип става за пресечен терен и да вози гладко по асвалта?

    Пич, Субару са добри коли, ама... "уникална,страхотна, страшен двигател, харчи малко, страхотна возия, страшен боксер, малко вибрации, високо КПД, несравнима, рядко здрава, страшно много части на нормални цени..." айде недей, че звучи като реклама на перилен препарат. А и не отговаря на истината. Поздрави.
    Животът е харизан кон според мен...

    Теди

    Коментар


    • #62
      От: Какъв малък джип става за пресечен терен и да вози гладко по асвалта?

      Ако въпросът е за Субаруто - 19см. Вече два месеца и половина Форестъра ми се катери по един страшен баир с коловози и качва до вилата всевъзможни строителни материали без абсолютно никакъкъв проблем. Като казвам баир, наистина си е баир. Вярно малко ми е гадно за количката, защото все пак си е кола, а не джип и затова като намеря време ще ходя при дядо Владо да ми разкаже туй-онуй за Жийп, но....
      Форестъра може да се повдигне с фланци - от 3 до 5 см. В Субару форума има конкретни теми по въпроса с повдигането.
      Аутбекът на Субару е 21см. висок, но за мен лично - той си е още повече кола, но си струва да го погледнете и него.
      Поздрави!

      Коментар


      • #63
        От: Какъв малък джип става за пресечен терен и да вози гладко по асвалта?

        Още един глас за Субару. От началото на годината търкаляме един Outback и един Forester в семейството и много ме радват и двете возила. И с двете скоростта от 140 км/ч по магистралата е напълно комфортна, по планински завои са изключително стабилни. За по-пресечен терен Форестерът е за предпочитане - Аутбекът е по-дълъг, с по-лоши свесове отпред и отзад. За сметка на това возията му е една идея по-комфортна: и двете возят много добре, но големият параход е по-"мазен". Форестерът е по-утилитарно изпълнен отвътре, което мен ме урежда, понеже не го мисля толкова - а коженият салон на Аутбека е идеален за разплуване. Автоматичната скоростна кутия от това поколение - до и около 2000 г. - е малко мудна, на планински път не е много прецизна и ме дразни леко. Ръчната СК с бавни за мене е идеалният вариант - вярно, че бавните не са толкова бавни, като на истински джип, но вършат добра работа. Системите за traction control - VTC, VDC май се казваха - са много добри на сняг, пробвал съм ги на едно Legacy на баир с изтрити летни галоши.

        За проходимост - проблем са единствено големите дупки, камъни и коловози (все още не казвате колко е тежък "офроудът" към вилата). С Форестера с правилно спуснати гуми наскоро си изкарах караваната от плажа безметежно, докато едни съседи с два джипа (и гуми напомпани за асфалт) упорито се окопаваха наоколо в опити просто да направят маневра на пясъка. Снегът не е проблем също, докато не натрупа твърде много - през 100 метра навявания от 70-90 см. все пак ходих да пробивам път на Субарките с джипа... Накратко - бърза и комфортна лека кола, с която без проблем се минава през повечето терени и условия на софт-офроуда.

        С малко търсене, предвидените 7000 лева са напълно достатъчни за покупка, основно първоначално сервизиране и газифициране на Outback или Forester около 2000 г. или малко след нея. Успех!
        Право казват докторите, че калта е целебна. Колкото по-дълбоко се бухнеш, толкова по-нахилен излизаш...

        TLC 100 1HD-FTE manual '02 | Forester '98 | Моntesa 315 '99

        Коментар


        • #64
          От: Какъв малък джип става за пресечен терен и да вози гладко по асвалта?

          Първоначално публикуван от avzdrav Преглед на мнение
          Пич, Субару са добри коли, ама... "уникална,страхотна, страшен двигател, харчи малко, страхотна возия, страшен боксер, малко вибрации, високо КПД, несравнима, рядко здрава, страшно много части на нормални цени..." айде недей, че звучи като реклама на перилен препарат. А и не отговаря на истината. Поздрави.
          Пич, кое от изброените от мен неща не са верни? Нека изключим епитети (уникална, страхотна, страшен), които изполвам и са плод на моята лична преценка и емоция.
          Двигателят не е ле страшен?
          Не харчи ли малко за кола с постоянно 4х4 и 170 коня с турбо или за теб разход над 8/100 е висок?
          Имаш ли конктретни забележки или лични оплаквания от боксера?
          След доста км мога да твърдя, че возията е доста добра за толкова висока кола, а и със сигурност е по-добра от ЦРВ-то, което се коментираше по-горе в темата.
          Здрава е. Имаш ли конкретни доводи за противното?
          Цените за мен са нормални след 1 мерцедес, фолксваген и БМВ.
          Съжалявам, ако съм прозвучал като рекламен агент, но всичко написано от мен е от личен опит и от личната ми емоция и досег със Субаруто.
          Поздрави!
          Ако модераторът прецени, че постът ми се разминава с темата или пък е по някакъв начин негативен, то нека го изтрие.

          Коментар


          • #65
            От: Какъв малък джип става за пресечен терен и да вози гладко по асвалта?

            Съседът ми след дълго и старателно писане и анализиране по форумите си взе форестър за да открие, че неговият пък съсед на вилата си минава спокойно (спокойно - буквално) с жигулито до съседния парцел. Често проблемът не е пред волана, а зад него.
            Субаруто няма забележимо по-високо КПД на някое от нещата, при въпросното се смята за важно. Иначе като кола може да е икономично. Аз ако го настъпя така, че да си вади и половината от 170-те си конски сили, разходът ще отвхръкне далече от споменатите 8/100.
            Аз в случай на нужда от каране по черно си изхвърлям изморените пружини на окачването и си слагам свежи. Чак кола не сменям.

            Коментар


            • #66
              От: Какъв малък джип става за пресечен терен и да вози гладко по асвалта?

              При нас денивелацията е 150 м според Google Earth(долу показва надморската височина) на тези два километра между мястото и асфалтовия път, някъде е по-равно, някъде е по-стръмно. Снимки ще мога да сложа най-рано в четвъртък. Във вторник и сряда ще бъдем там, и чак после мога да го покажа.
              Явно ще е Форестър.

              Коментар


              • #67
                От: Какъв малък джип става за пресечен терен и да вози гладко по асвалта?

                Дамата иска съвет за избор на кола. Хубаво е човек да си харесва и обича колата, но темата не е за това. Имам колега с Кашкай 4х2, за него това е най-якия джип, правен някога. По темата: за тия пари-РАВ 4, Дайхацу Териос-и двете са фултайм с блокаж на междуосевия диф, нямат понижаващи предавки. Но на вас няма и да ви трябват. Успех.
                Животът е харизан кон според мен...

                Теди

                Коментар


                • #68
                  От: Какъв малък джип става за пресечен терен и да вози гладко по асвалта?

                  Дайте точен разход градски-извънградки на Subaru-to и CRV-то



                  Коментар


                  • #69
                    От: Какъв малък джип става за пресечен терен и да вози гладко по асвалта?

                    Ако Форестъра изглежда голям, Субаро имат заводски повдигнат модел на Импреза до 95г. Просвета е 19см с гуми 185/70/14. С газов инжекцион гори 10/100. С нови гуми Дебика Навигатор 2 не ме е оставяла никъде, а с Патрола с гуми галоши в сняг станах за смях. Но, гледайте за ръжди по задните калници и задният мост. Цената е 2-3к. Още толкова за газ, гуми и обслужване и току виж, за 5 работата станала.
                    Nisan Patrol`92, GR, RD28T дълга база

                    Коментар


                    • #70
                      От: Какъв малък джип става за пресечен терен и да вози гладко по асвалта?

                      Първоначално публикуван от avzdrav Преглед на мнение
                      Дамата иска съвет за избор на кола. Хубаво е човек да си харесва и обича колата, но темата не е за това. Имам колега с Кашкай 4х2, за него това е най-якия джип, правен някога. По темата: за тия пари-РАВ 4, Дайхацу Териос-и двете са фултайм с блокаж на междуосевия диф, нямат понижаващи предавки. Но на вас няма и да ви трябват. Успех.
                      Карал съм ги за кратко и двата - първите версии и на двата модела, следващите са извън бюджета. Късата равка ме радваше много и като пъргавина, и като поведение на магистрала и в завои - но багажник на практика няма, а дългата май че е малко по-тромава. Териосът е по-икономичен, по-слабосилен и отвратително нестабилен на скорост заради по "горската" си геометрия - на мен поне над 110 ми беше доста некомфортно в него. Резервната гума и на двата е отвън - така че газовата бутилка задължително влиза в багажника, и от него не остава много. При субарките имаш винаги варианта за тороидална бутилка на мястото на гумата, и основният обем остава свободен - само дето трябва да си премяташ резервната гума из него по вкус. За виладжийска кола мисля, че е от значение.

                      За блокажа на диференциала си прав, но и от бавните не е като да няма полза. Използвам ги често и на джипката, и на форестера в не-екстремни ситуации, за да не натоварвам излишно двигател и трансмисия или за по-прецизен избор на предавките на пресечен терен или наклон - въпрос на вкус и навик.

                      Слава богу, не съм вманиачен субарист или тойотист, и горе-долу знам възможностите и лимитите и на двете МПС-та от подписа. Идеалното за мен возило, което да ме урежда като стабилност, сигурност, проходимост и товароносимост, също го знам кое е - но възможните варианти започват от 20-25 хиляди, затова засега си търкалям наличните според ситуацията.
                      Право казват докторите, че калта е целебна. Колкото по-дълбоко се бухнеш, толкова по-нахилен излизаш...

                      TLC 100 1HD-FTE manual '02 | Forester '98 | Моntesa 315 '99

                      Коментар


                      • #71
                        От: Какъв малък джип става за пресечен терен и да вози гладко по асвалта?

                        Първоначално публикуван от roniko Преглед на мнение
                        Honda CR_V
                        +1
                        ЛАДА НИВА 1.7
                        Карана е само по асфалт, няма грам ръжда

                        Коментар


                        • #72
                          От: Какъв малък джип става за пресечен терен и да вози гладко по асвалта?

                          Първоначално публикуван от n_petrova Преглед на мнение
                          Много благодаря на всички, че се отзовахте. Мястото ни се намира на около 170 км от София. Затова е, че човек се изморява, ако возилото много шуми или много друса. Тия километри искат гладко возене, а двата км черен път искат джип, особено ако е мокро. Другата седмица ще ходим и може да сложа снимки, ако това не се зачита за спам. За Дачия Дъстер какво мислите?
                          И ако не е много нахално /извинявам се за тъпия въпрос/, но кои коли са високи и същевременно са 4 по 4?
                          Досега сме се возили на Опел вектра 1,8, гладко вози, но по черния път има места, които не са за нея и я оставяме почти в началото, а се налага да носим на ръце доста неща и определено ни трябва возило.
                          Страхувам се мъжа ми да не попадне под чуждо влияние и да купи нещо, което не ни върши работа.
                          Така,
                          И аз да си кажа мойте 5 стотинки.
                          Нямам джип, но имам Опел Вектра 1.8 че и комби даже.
                          С гуми 195/65/15 е доста висок сравнен с другите автомобили.
                          Недостатък е че е дълъг но от клиренс го докарва особено ако му се сложат 2-3 санта подложки.
                          Катеря го на бордюри навсякъде - където са с джиповете там и аз без грижи.
                          Леекинко съм го прежалил защото си нямам джип все още и ходя на пикници и палатки по много лоши черни пътища без проблем.
                          Критерий за лош черен път ми е северния (със стръмното слизане до рибарската хижа) плаж на село Близнаци и то не тазгодишния (немного изровен) а от други години.
                          Черния път е около 7-8 километра минава се стръмно изкачване в гора после много стръмно слизане към морето също понякога е доста изровен с коловози.

                          Та съвета ми е да сложите по високи гуми и подложки и да си прежалите Опела (2-3 к лева в момента)
                          Ако не става с опела тогава да мислите друг вариант.
                          Поздрави
                          Land Rover Discovery II, V8 4.0
                          VW Golf VI variant
                          Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

                          Коментар


                          • #73
                            От: Какъв малък джип става за пресечен терен и да вози гладко по асвалта?

                            Първоначално публикуван от Glow Преглед на мнение
                            Дайте точен разход градски-извънградки на Subaru-to и CRV-то
                            Колко точен? На мен CR-V извънградско ми гори 14-15 газ, на баща ми му гори 10. Ти си избирай между тези. В раздела на Хонда има и прецизно измерен разход от 7.2/100 мисля, че беше.
                            Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

                            Коментар


                            • #74
                              От: Какъв малък джип става за пресечен терен и да вози гладко по асвалта?

                              Първоначално публикуван от rosen_offroad Преглед на мнение
                              Така,
                              И аз да си кажа мойте 5 стотинки.
                              Нямам джип, но имам Опел Вектра 1.8 че и комби даже.
                              С гуми 195/65/15 е доста висок сравнен с другите автомобили.
                              Недостатък е че е дълъг но от клиренс го докарва особено ако му се сложат 2-3 санта подложки.
                              Катеря го на бордюри навсякъде - където са с джиповете там и аз без грижи.
                              Леекинко съм го прежалил защото си нямам джип все още и ходя на пикници и палатки по много лоши черни пътища без проблем.
                              Критерий за лош черен път ми е северния (със стръмното слизане до рибарската хижа) плаж на село Близнаци и то не тазгодишния (немного изровен) а от други години.
                              Черния път е около 7-8 километра минава се стръмно изкачване в гора после много стръмно слизане към морето също понякога е доста изровен с коловози.

                              Та съвета ми е да сложите по високи гуми и подложки и да си прежалите Опела (2-3 к лева в момента)
                              Ако не става с опела тогава да мислите друг вариант.
                              Поздрави
                              Просвета е важен, да...но и най-скапаната система 4х4 е далеч по-полезна. Винаги съм сравнявал недоприводите с парализиран от кръста надолу човек.
                              Животът е харизан кон според мен...

                              Теди

                              Коментар


                              • #75
                                От: Какъв малък джип става за пресечен терен и да вози гладко по асвалта?

                                А на Субару-то Форестър разходът на бензин 8 на сто ли е?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X