Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какъв малък джип става за пресечен терен и да вози гладко по асфалта?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Какъв малък джип става за пресечен терен и да вози гладко по асвалта?

    Първоначално публикуван от Glow Преглед на мнение
    Ами покажи ми СУВ с по-нисък разход? Все пак това е доста голяма/тежка кола, в сравнение с леката....
    май не схвана иронията... аз имам личен опит само с една бензинова КОЛА, която харчи 7/100 - фиат пунто 55 (55кс от 1100сс)... за СУВ с такъв разход само мога да мечтая
    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

    Коментар


    • #47
      От: Какъв малък джип става за пресечен терен и да вози гладко по асвалта?

      Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
      май не схвана иронията... аз имам личен опит само с една бензинова КОЛА, която харчи 7/100 - фиат пунто 55 (55кс от 1100сс)... за СУВ с такъв разход само мога да мечтая
      Тедо твърдят, че новия СУВ на Мазда харчел около 5 л. средно, ама не им вярвам!! Дизел де!
      יעבור
      «И това ще мине»

      Коментар


      • #48
        От: Какъв малък джип става за пресечен терен и да вози гладко по асвалта?

        Първоначално публикуван от O.K Преглед на мнение
        Обсъдихте ли Форестъра, той се газифицира, даже май имаше и с фабрична газова. Той е точно малко по-високо 4х4 комби, което е доста проходимо, а може да замени и изцяло семейния ви автомобил.
        И аз Субару-то предложих! Всичко в едно- семеен автомобил, проходим,просторен-, 4х4, и т.н. За мен е най-добрият вариант тук!
        ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
        0878 23 58 34- Радо

        Коментар


        • #49
          От: Какъв малък джип става за пресечен терен и да вози гладко по асвалта?

          Първоначално публикуван от Skorpion_BG Преглед на мнение
          Абе има ли още на пазара Голф Синхро или Пасат такъв за тия пари?! Може и да свърши работа?!!

          Май Соти купи последния.....
          Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
          Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

          Коментар


          • #50
            От: Какъв малък джип става за пресечен терен и да вози гладко по асвалта?

            За 7000 лева може и да не е малък. Митсубиши Паджеро 2, дълга база ще ви вози хем сравнително комфортно, хем може и да заобиколите асфалта . Ще побере и сумати багаж...

            Коментар


            • #51
              От: Какъв малък джип става за пресечен терен и да вози гладко по асвалта?

              Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
              май не схвана иронията... аз имам личен опит само с една бензинова КОЛА, която харчи 7/100 - фиат пунто 55 (55кс от 1100сс)... за СУВ с такъв разход само мога да мечтая
              Естествено говорим за извънградско и нормално каране - http://www.carinf.com/bg/37d0611522.html
              С газов изжекцион доколкото знам разхода извън града е около 10-11

              Коментар


              • #52
                От: Какъв малък джип става за пресечен терен и да вози гладко по асвалта?

                Първоначално публикуван от O.K Преглед на мнение
                Обсъдихте ли Форестъра, той се газифицира, даже май имаше и с фабрична газова. Той е точно малко по-високо 4х4 комби, което е доста проходимо, а може да замени и изцяло семейния ви автомобил.
                Обсъждаме всичко, каквото е предложено и придобиваме по още едно висше образование, обаче всичко си иска време. Снощи като гледахме Туарега, мъжа ми каза, че е много лъскав и при самата мисъл, че може да го откраднат, даже ритна мишката на компютъра и се отказахме. А сега ни хрумна, че ако не харчи много, евентуално може да се състари изкуствено и само отвътре да е здрав, а отвън да изглежда с остарял лак и с драскотини. Може ли някой да каже какъв му е разхода на този змей, понеже мъжа ми харесва немските коли и смята, че всичко, което е направено от немска ръка, е добре направено и няма да има нужда от ремонти. Затова преди години купихме Опела./той го купи, без да ме пита/.
                Сега ще проучваме Форестера.

                Коментар


                • #53
                  От: Какъв малък джип става за пресечен терен и да вози гладко по асвалта?

                  Мисля,че колегите са прави. Малък джип и комфорт на шосе е трудно достижимо, та и по повод на твърдението ви,че е въпрос само за два километра черен път. Никога ли не ходите в планина и по друго време освен до вилата. Ако обичате да се разхождате в природата потърсете нещо по-голямо и комфортно. има много добри варианти. Някои от тях ,като ги измиеш и лъснеш може и на сватба да отидеш. Поздрави.
                  Ланд Ровър-Дискавъри,ТД5-1999 год.,готин е.
                  "Мъжко е да обещаеш,човешко да не го изпълниш."
                  "Правото на глас,не винаги означава да имаш право на избор."

                  Коментар


                  • #54
                    От: Какъв малък джип става за пресечен терен и да вози гладко по асвалта?

                    Първоначално публикуван от n_petrova Преглед на мнение
                    Обсъждаме всичко, каквото е предложено и придобиваме по още едно висше образование, обаче всичко си иска време. Снощи като гледахме Туарега, мъжа ми каза, че е много лъскав и при самата мисъл, че може да го откраднат, даже ритна мишката на компютъра и се отказахме. А сега ни хрумна, че ако не харчи много, евентуално може да се състари изкуствено и само отвътре да е здрав, а отвън да изглежда с остарял лак и с драскотини. Може ли някой да каже какъв му е разхода на този змей, понеже мъжа ми харесва немските коли и смята, че всичко, което е направено от немска ръка, е добре направено и няма да има нужда от ремонти. Затова преди години купихме Опела./той го купи, без да ме пита/.
                    Сега ще проучваме Форестера.
                    Немските коли отдавна са "немски" само на хартия
                    Точно тук имаше статия, че най-търсените коли втора ръка са Японските и то не само в България... Туарега незнам колко харчи, ако ако харчи по-малко от хондата обади ми се

                    "Средния разход върви около 12-13. Градско (Софийско) - 15-16." - http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=1&t=91879

                    П.С. Началния бюджет беше 7000, не знам какъв туарег ще намерите за тези пари )
                    Последно редактирано от Glow; 16-09-12, 11:02.

                    Коментар


                    • #55
                      От: Какъв малък джип става за пресечен терен и да вози гладко по асвалта?

                      Аз също бих посъветвал да се обърне внимание на Субаро, Форестъра и Легасито са подходящи според мен и първоначално зададените данни. Ако ви се стори че Легасито е ниско, то това се коригира с настройки на окачването.
                      Колкото по-проходим джип имаш, толкова по-далеч ще ходиш за трактор.....
                      0882 52 00 52 - Жоро

                      Коментар


                      • #56
                        От: Какъв малък джип става за пресечен терен и да вози гладко по асвалта?

                        Туарега е скъпичък, а освен това, колкото по луксозна кола се вземе и разходите по нея са повече. Освен това той е дизел и разбирам, че вие гледате на намалите разходите, а с тази кола няма как да стане, другото е, че хората са много завистливи и като го видят ще кажат ВЪХ... и ще ви се понесе славата. Аз пиша понеже тая драма я имахме скоро, баща ми е така запален както съпругът ви по немските возила и особено VW.
                        Предполагам, че пътя към вилата ви е нещо подобно. Като минус, мога да кажа, че е много грозен Форестъра, но тези впечатления съм добил само, когато съм чел разни мнения из форумите. Нека някой нейн притежател да се изкаже.
                        Лопата - друг солдата!!!

                        Коментар


                        • #57
                          От: Какъв малък джип става за пресечен терен и да вози гладко по асвалта?

                          Първоначално публикуван от zoro-1 Преглед на мнение
                          ...Ако ви се стори че Легасито е ниско, то това се коригира с настройки на окачването.
                          Или направо с Аутбек.

                          Коментар


                          • #58
                            От: Какъв малък джип става за пресечен терен и да вози гладко по асвалта?

                            +1 за Форестър.Даже има и бавни.
                            Jeep Cherokee 4.0l-Звяр
                            Volkswagen Passat 1.9TDI-Шосейка
                            OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                            Коментар


                            • #59
                              Аз карам Форестър 2.0 МТ S-turbo 170к.с. 2000г. и държа да подчертая, че е уникална кола! Мощна, харчи малко (като за постоянно 4х4 и 170 коня с турбо) - 11.5 смесен разход, страхотна возия, висока е 19см., вътре си е като голямо комби (има голям багажник). Както казва един приятел от Субару форума - "Отвън изглежда като ковчег, но отвътре крие много" (абе то и надали има по-гр""" джип от Тераното, но ), вкл. и страшния боксер двигател с нисък център на тежеста и с електро част отгоре върху него, а не под и около него. Двигател с много малко вибрации и с много високо КПД. С този Форестър може да се гази в дълбока вода - почти до горната част на веждите на калниците и няма да загасне. А зимата - като изключим не чак толкова големия просвет, надали има чак толкова много джипове, които могат да се сравнят (поне за градско при пресен сняг, а не на лед или стар сняг) с 4х4-то на Субаруто. При по-малкия двигател (125 к.с.) от тази генерация на Форестър има и бавни, както е написал по-горе колегата и това си е несравнима екстра, а и този двигател се газифицира изключително лесно и успешно. Досега не съм имал джип и не искам да говоря глупости, но надали поддръжката на който и да е по-нов джип ще е по-ниска от поддръжката на Субаруто.

                              Само да добавя, че за Субару вече има страшно много части на нормални цени (оригинални и неоригинални) и един мноооооого добър сервиз за Субару в София (да уточня, за да не стават грешки - в ж.к. Люлин). А и машината е рядко здрава и надали сервизът ще се посещава за нещо повече от масла, накладки и др. дребни и необходими консумативи.
                              Ако се спрете на Субару, ще ви дам координатите на сервиза за преглед на избраното МПС преди покупката и за последващо обслужване.
                              Ако се спрете на Субару, търсете такова от Швейцария, Германия или Австрия. Ще има ръжда, поради използваните зимни смески в тези държави, но двигателят и всички важни агрегати най-вероятно ще са ОК за разлика от италианките, където нещата са наобратно - няма грам ръжда, но всичко останало е
                              Поздрави!
                              Последно редактирано от Чавдар (V93); 16-09-12, 14:14.

                              Коментар


                              • #60
                                Много, много благодаря за отзивите!

                                А какво е разстоянието между земята и шасито на колата?

                                Какви са настройките на окачването, може ли да се повдигне колата, или трябва с други гуми да стане това?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X