От: Jeep Wrangler
Ами аз съм ги карал и двата.Късия последния път на пожара на Витоша ми трябваше още място и тогава се замислих за дългия.Ако мислиш че вдигнат къс е по добър на страничен наклон и вътре да ти е детето добре.Останах с впечетлението че не ти трябва джип за екстремни състезания.При дълго возене на късата база отзад пасажерите почват да плачат след тридесет минути и то на обикновенна разходка.При окачване и гуми 35"дългия ако не е за траялно състезание на места е дори по проходим.30 см. при повдигнат джип са гаранция за по добро пътно поведение и контрол при занасяне на хлъзгав терен.При по бързо каране по неравности представа нямаш за какво предимство става въпрос.Това го казвам от опит а не да си бърбориме.Не продавам дългия и не знам дали въобще се продава за да не се обърка някои в писаното от този пост.При добро желание може и да се намерят мостове 44"
Първоначално публикуван от danvan_
Преглед на мнение
Ами аз съм ги карал и двата.Късия последния път на пожара на Витоша ми трябваше още място и тогава се замислих за дългия.Ако мислиш че вдигнат къс е по добър на страничен наклон и вътре да ти е детето добре.Останах с впечетлението че не ти трябва джип за екстремни състезания.При дълго возене на късата база отзад пасажерите почват да плачат след тридесет минути и то на обикновенна разходка.При окачване и гуми 35"дългия ако не е за траялно състезание на места е дори по проходим.30 см. при повдигнат джип са гаранция за по добро пътно поведение и контрол при занасяне на хлъзгав терен.При по бързо каране по неравности представа нямаш за какво предимство става въпрос.Това го казвам от опит а не да си бърбориме.Не продавам дългия и не знам дали въобще се продава за да не се обърка някои в писаното от този пост.При добро желание може и да се намерят мостове 44"
Коментар