Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лек автомобил с Part-time 4x4?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Лек автомобил с Part-time 4x4?

    Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
    Това за Субарото или за Алфата.
    Възможно, не споря. Субарото го крах преди 14 години. Включвах го когато ми скомне. Ама тате плащаше ремонтите...
    За Субаруто естествено. И бусчетата им 4х4 бяха с копче на лоста за скоростите. Не ги знам баш как действат, ама си е парт-тайм, като чрез копчето или го включва ток или вакуум(не се сещам друг вариант).
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • #17
      От: Лек автомобил с Part-time 4x4?

      А на Субару Форестър допълнителният лост до скоростния не е ли точно за това (и аз не съм сигурен, питам )

      Коментар


      • #18
        От: Лек автомобил с Part-time 4x4?

        Не,той е за бавните.
        o888 37 63 69

        Коментар


        • #19
          От: Лек автомобил с Part-time 4x4?

          Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
          А защо да не е?
          Посипвам си главата с пепел,може да е!

          Коментар


          • #20
            От: Лек автомобил с Part-time 4x4?

            Джъсти до 94г. е парт-тайм, после вече е фул-тайм /он деманд/.
            Subaru Outback H6 MY 05 продаден :(
            Opel Frontera V6

            Коментар


            • #21
              От: Лек автомобил с Part-time 4x4?

              Почти по темата:
              Във Варна се мота едно старо Субару, на което са му орязани калниците и са намъкнати джипови гуми - вероятно 15 ки. Просвета отдолу си е с мм разлика от джип. Страхотно решение от което делят фланци, гуми с джанти и леко клъцване.
              Sent from my Nokia s fenerche

              Коментар


              • #22
                От: Лек автомобил с Part-time 4x4?

                Ситроен АХ си е парт тайм. Зависи за какво ви трябва , аз моя си го държа за втора кола и не мисля да се разделям с него. Много икономичен и върши работа от гората до града. Ще се учудите без задна седалка колко дърва събира . Двойното е много просто като схема и се заключва 50/50. Вакуумно включване от копче в купето. Имат чак и централно и ел стъкла (което мен ме дразни лично). Вози в пъти по-комфртно от панда и има много повече място. Преди няколко години дори пътувахме до морето 4 големи човека с багаж . С малко рязане тук там и подходящи гуми става по-висок от доста паркетници и "джипки". Носи на умерени извращения извън пътя. На сняг бие сичките ми джипки . Части евтини, година 96, возия ситроенска, ръжди трудно да тръгнат, почти абсурд, пъргаво двигателче и супер динамика, 130 държи на магистрала без проблем (което и мен ме учуди, с джипиес венъж го засякохме да вдига 172 км , което още не е за вярване де, ама сичко е извадено от него и е пипан тук там, Тегло на кантар с 20 литра бензин, резервна гума, задна седалка и инструменти - 830 кила). Разход от 5 до 8 бензин.
                Само споделям , ако може да помогне моя опит .
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:484561_10150984137855418_377551449_n.jpg
Прегледи:1
Размер:31.9 КБ
ID:5404702Натиснете снимката за да я уголемите

Име:530030_10150984138720418_2014451398_n.jpg
Прегледи:1
Размер:50.3 КБ
ID:5404703
                висете отпуснато

                Коментар


                • #23
                  От: Лек автомобил с Part-time 4x4?

                  Някога доста отдавна имах една Алфа 33-ка, която беше "парт тайм", но още тогава това беше много вехта кола. Изобщо такава конфигурация си е атавизъм в момента. Струва ми се, че най-новото (като производство), което може да намерите са онези Сеат-и, дето са Панда - Марбела май бяха - правиха ги много след като Сеат стана Фолксваген, мисля докъм 2000-та година.
                  Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Лек автомобил с Part-time 4x4?

                    Първоначално публикуван от Tony33 Преглед на мнение
                    Ситроен АХ си е парт тайм. Зависи за какво ви трябва , аз моя си го държа за втора кола и не мисля да се разделям с него. Много икономичен и върши работа от гората до града. Ще се учудите без задна седалка колко дърва събира . Двойното е много просто като схема и се заключва 50/50. Вакуумно включване от копче в купето. Имат чак и централно и ел стъкла (което мен ме дразни лично). Вози в пъти по-комфртно от панда и има много повече място. Преди няколко години дори пътувахме до морето 4 големи човека с багаж . С малко рязане тук там и подходящи гуми става по-висок от доста паркетници и "джипки". Носи на умерени извращения извън пътя. На сняг бие сичките ми джипки . Части евтини, година 96, возия ситроенска, ръжди трудно да тръгнат, почти абсурд, пъргаво двигателче и супер динамика, 130 държи на магистрала без проблем (което и мен ме учуди, с джипиес венъж го засякохме да вдига 172 км , което още не е за вярване де, ама сичко е извадено от него и е пипан тук там, Тегло на кантар с 20 литра бензин, резервна гума, задна седалка и инструменти - 830 кила). Разход от 5 до 8 бензин.
                    Само споделям , ако може да помогне моя опит .
                    [ATTACH=CONFIG]489158[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]489159[/ATTACH]
                    +1 подкрепям напълно, личен опит! Само дето разлаката е с три врати
                    Николай
                    VITARA 1.6, 93 къса кабр
                    КИА СПОРТИДЖ 2.0 бен, 2002

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X