От: Джип-Паркетник - 2003-2004г.
Като гледам - въпросите - все за пари питаш ...
Едно от най-бюджетните решения е Кия Спортидж първата генерация. Произвежда се до 2003 г. Дизелът е 2,0 на Мазда, само 83 коня, но след като карах такъв, съм учуден как върви за такава малка мощност. Освен че се намира на най-ниска цена, и поддръжката е една най-евтините. Вариянтът "Sportage Grand" има доста приличен по обем багажник.
Друг подобен е Сузуки Гранд Витара 1998-2004 г.- дизели има пак почти същия 2,0 на Мазда 89 коня, но има и такива с 2,0 HDI на Пежо със 110 коня.
Тези двете са с "истинска" система 4х4 Парттайм. Дори и да не ги харесаш - не пречи да ги разгледаш.
Понеже питаш за "Какви други разходи?" Имай в предвид, че на джипките гумите се сменят и 4-те заедно, трябва да са еднакви. И едни чифт нови гуми отиват 1000 и нагоре лева.
Като гледам - въпросите - все за пари питаш ...
Едно от най-бюджетните решения е Кия Спортидж първата генерация. Произвежда се до 2003 г. Дизелът е 2,0 на Мазда, само 83 коня, но след като карах такъв, съм учуден как върви за такава малка мощност. Освен че се намира на най-ниска цена, и поддръжката е една най-евтините. Вариянтът "Sportage Grand" има доста приличен по обем багажник.
Друг подобен е Сузуки Гранд Витара 1998-2004 г.- дизели има пак почти същия 2,0 на Мазда 89 коня, но има и такива с 2,0 HDI на Пежо със 110 коня.
Тези двете са с "истинска" система 4х4 Парттайм. Дори и да не ги харесаш - не пречи да ги разгледаш.
Понеже питаш за "Какви други разходи?" Имай в предвид, че на джипките гумите се сменят и 4-те заедно, трябва да са еднакви. И едни чифт нови гуми отиват 1000 и нагоре лева.
Коментар