Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нива или Фронтера

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Нива или Фронтера

    Първоначално публикуван от мишоци Преглед на мнение
    Колега, незнам от къф зор си се наточил на НИВА. Само заради щото е по-евтина е доста глупав аргумент, не мислиш ли?

    Нека Ясен да ме извини, но с тая тема ми напомняш една друга, в която отявлен авто-мазохист упорито и разгорещено ме убеждаваше, че е много по-на далавера да си купиш КАМАЗ, отколкото някой МБ 6х4 с блокажи, понеже частите на КАМАЗа били къде-къде по-евтини и ги имало по всички селски гаражи!

    Обаче ''колегата'' все така упорито избягваше да ми отговори не е ли по-добре да си платиш и да караш спокойно, отколкото да висиш през ден в сервиза, да губиш пари, да се разправяш с майстори, да палиш цигарите една от друга, да псуваш и да ти побелява косата. Ти как мислиш? И като са по-скъпи другите джипове, колко са по-скъпи? Милион? Два?

    Навремето ходихме с моя шеф с една НИВА на лов от София до Буйново, малко село в Родопите, почти на гръцката граница. Батка, за теб незнам, аз съм 186 висок и 110 кила дебел. Като слязох от пущината м...те ми се бяха качили в гърлото, гърба ме болеше ужасно, коленете ми бяха подути! Грам комфорт няма тоя курник! Па за багажник да не говорим.
    Брат, виж, с две думи - кеф цена няма. А и живота е доста кратък за да правиш такива геройски саможертви.
    А сега най-важното - да питаш във Форума какво да си купиш е все едно да питаш кои гащи да обуеш. Така, или иначе ще се случи само и единствено това, което ти желаеш. Самия факт, че изобщо пускаш такава тема говори, че ти незнаеш какво искаш - сладко, или солено, бира, или вино.
    Иначе не се коси, не си само ти в дилема - някъде имаше една безумна тема ''Лада Нива с/у Нисан Патрул''. С други думи колегата е имал предвид ''Кокошка, с/у тиранозавър''
    Колега хубаво си го написал но:
    1.Не ми пука за цената (ака е няма жената) не че нещо съм велик но шефа брои част от парата за колата,а ремонтите почти винаги ги плаща той.
    2.За милион два джипне съм карал преди ходихме с една Q7 и един таурег.
    3.И аз съм 186 но съм 86 кила и не ме боли нищо
    4.Да кефа цена няма но аз не съм трагнал на офроуд а на лов.
    5.Питах за впечатления.
    6.Не знам кво искам. (с русо гадже на море)
    7.Е баш ''Кокошка, с/у тиранозавър''не съм съгласен но айде здраве да е.

    Как се качват снимки.

    Коментар


    • #62
      От: Нива или Фронтера

      Aко ти върши работа и те кефи една кола, то всичко е на 6...

      Коментар


      • #63
        От: Нива или Фронтера

        Първоначално публикуван от RUSI12 Преглед на мнение
        .....Колега хубаво си го написал но:

        4.Да кефа цена няма но аз не съм трагнал на офроуд а на лов.
        5.Питах за впечатления.....
        Мишока наистина го е написал хубаво .

        Аргументът ти по т.4 щеше да има тежест , ако до чакалото стигаш по асфалт . Ама подозирам , че до там щеш не щеш си пак "извън пътя" .

        ПС. Всъщност , тук се казаха доста истини . Важни са и гумите и задкормилното устройство , но факт е , че какъвто и джип да е от магазина , трябва "да се пипне" преди да влезе в калта . Не за друго , а за да има по-малко проблеми . ... в крайна сметка - кой което му е на сърце .

        По т.5 впечатления всякакви . Аз съм карал и Нива преди Фронтерата . Затова поддържам мнението на Скрапа . Вярно , че и Фронти н е може без ремонт , ама предпочитам два пъти в годината потягане , вместо всяка седмица търкаляне под колата . Та дори частите да са безплатни .

        Иначе имам впечатления и от лов и от комшии - ловци с Нива . Тия последните в дружинката си ги смениха до един ! Е , кой Паджеро , кой ТЛК , кой Патрул ... Не че не съм ги теглил и тях де , ама и те мен ...
        Изобщо , в ловните дружинки търкалянето по горите с различни МПС-та има малко по-различно измерение от карането офроуд за кеф или за състезание . Там правилото е да се придвижиш от т.А до т.Б и да си правиш другия кеф . Въпреки това без офроуд не можеш да се разминеш , но при лова от значение е отбора , все някой ще те издърпа като се наложи .

        Иначе , честито и по малко ремонти !
        Последно редактирано от Vlado_Ts; 21-06-12, 15:00.
        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

        Коментар


        • #64
          От: Нива или Фронтера

          Колеги, вече темата е ясна- Нива.
          Защо обаче продължавате с аргументите "против" не знам. Карайте си каквото ви кефи и толкова.
          Вие ходите на лов в събота и понякога в неделя. Ловът е 5 месеца.
          За 20 седмици излизате 30 пъти в гората и то лежерно до чакалото. Да не говоря колко джипа виждам оставени на асфалта и дружинката се събира в УАЗа и Нивата и по черното с тези две отиват всички .
          При това положение (което виждам ) какво да кажа?
          Колко са здрави джиповете оставени на асфалта или до първото препятствие ?
          Поне из Родопите мога да ви кажа и да снимам на 10 места ловните излети с джипове и Ниви.
          Джиповете до някъде, нататък с нивите.
          Освен това всички прехвалени марки дето са много здрави ..... щото ги пазите.
          Тойота - чупи ресьори за седмица. Смазани и поддържани.
          ЛР Диско - чупи пружини (задни) за месец.
          Нива чупи предна стабилизираща щанга.
          И всичко това по едни и същи терени при едно и също магаре зад волана.
          Ремонтите са съизмерими по време за работа, но не по цена и по време за чакане на доставка.
          Освен това - разходите за гориво отново са в полза на Нивата.
          За Нива късаш ремък, влизаш в първия магазин, купуваш за 4.20 лв и сменяш. Просто пример.
          Жалко е да се хвалебстват разни марки и да стоят по 300 дни паркирани на тротоара. Отново пример.

          Коментар


          • #65
            Re: От: Нива или Фронтера

            Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
            Колеги, вече темата е ясна- Нива.
            Защо обаче продължавате с аргументите "против" не знам. Карайте си каквото ви кефи и толкова.
            Вие ходите на лов в събота и понякога в неделя. Ловът е 5 месеца.
            За 20 седмици излизате 30 пъти в гората и то лежерно до чакалото. Да не говоря колко джипа виждам оставени на асфалта и дружинката се събира в УАЗа и Нивата и по черното с тези две отиват всички .
            При това положение (което виждам ) какво да кажа?
            Колко са здрави джиповете оставени на асфалта или до първото препятствие ?
            Поне из Родопите мога да ви кажа и да снимам на 10 места ловните излети с джипове и Ниви.
            Джиповете до някъде, нататък с нивите.
            Освен това всички прехвалени марки дето са много здрави ..... щото ги пазите.
            Тойота - чупи ресьори за седмица. Смазани и поддържани.
            ЛР Диско - чупи пружини (задни) за месец.
            Нива чупи предна стабилизираща щанга.
            И всичко това по едни и същи терени при едно и също магаре зад волана.
            Ремонтите са съизмерими по време за работа, но не по цена и по време за чакане на доставка.
            Освен това - разходите за гориво отново са в полза на Нивата.
            За Нива късаш ремък, влизаш в първия магазин, купуваш за 4.20 лв и сменяш. Просто пример.
            Жалко е да се хвалебстват разни марки и да стоят по 300 дни паркирани на тротоара. Отново пример.
            Понеже ми се е случвало да изкарвам Нива и извън пътя, мога да споря, но е безсмислено.
            Иначе да - по-проходима е от X5 и е по-здрава от ЛУАЗ.
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • #66
              От: Нива или Фронтера

              А стига бе, аз на диското не моа му спраскам пружини от години, па не е като да не го карам поне по месец . За ресьорите на Тойотата ко да кажа, звучи много гот спрямо нивата, която къса само ремък за 4.20 /не е като да е по-скъп и за диското, но ней се, поне съм късал за 7 години 1 ремък, може/. Нещо не мога да си представя къде в родопи ще си оставя диското за да продължа с нива, щото съм спраскал пружина или просто щото тя ще мине, а аз не. Аде Х5 не е за гората, ама па таа нива еее кфа нива леелее, не може да е същата нива, каквато аз съм виждал... /Смърди, троши се, друса и струва, колкото нормално джипче/, явно има и убави ниви. Че Уаз-а е по-ловен от нивата поне съм 100% сигурен.

              Коментар


              • #67
                От: Нива или Фронтера

                E.... нива та нива. Ясно е каква е нивата. Като повечето джипове - нормална.
                Я кажете къде ловувате, та да ви направя по едно фото на ловния излет (фото на джиповете).
                Кажете ?
                Този сезон ще си направя експеримента и ще снимам . Интересно ще бъде, но да дойде ловно време.
                Не искам да споря, не съм маниак на нива. Просто ми е интересно колко помия по нива.
                Живи и здрави !

                Коментар


                • #68
                  От: Нива или Фронтера

                  Аз не ловувам! И нива не карам. Но пружините на диското не се чупят за месец! Бих карал лада, че и нива, но не бих си купил. Просто е абсудрно да се изтъква, колко е велика нивата, при положение, че не е нищо особено, дори и шаси няма. Една вискока колица с бавни и 4х4, но руска и съответно прежалена почти. Това, че маса хора не могат да си карат колите, особено в гората, особено пък западни ЖИПОВЕЕЕ, а са прежалили нивата, щот са си свикнали с нея от време оно... не означава, че на лов не може да се ходи с Диско, тойота или патрул, фронтера или какво ли още не. Без да коментирам, че цените на частите при нива и диско 1 са мноого близки, но бих казал, че на диското са по-ефтини... просто защото изкарват бая повече време в експлоатация. Човека си купи вече кола, що не я заключите тая тема, превърна се в поредното оплюване и мерене...

                  Коментар


                  • #69
                    От: Нива или Фронтера

                    Плюсовете на Нивата ги оцених миналия петък,като откъртих гърнето на Фронтака/Д.Б./на терен дето съм минавал с Нива /яко несечен/мина и Фронтерата ,но с щета.Минусите ги оцених на следващият ден,когато се натоварихме цялото семейство и с пълен до тавана багажник Фронтерата ни качи в дън гори тилилейски като на майтап все едно беше празна .Това за Нивата е немислимо, за мен повечето плюсове са за Фронтерата./държи се добре и на пътя и извън него /
                    Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                    Коментар


                    • #70
                      От: Нива или Фронтера

                      Незнам,той човека отдавна си реши въпроса,но гледам тук участниците продължават да пишат-/лошо няма де/.
                      Моето мнение е,че като ще се дават пари за закупуване и подръжка на по-висок клас джип веднага бих предпочел Паджеро пред Фронтера.
                      Иначе по темата и Фронтерата,и Нивата вървят в гората и то задоволително-/особено за разбиранията на ловци/,но с подходящи гуми,нещатен размер разбира се.
                      Фронтерата с 31" или 32",Нивата с 29".

                      Коментар


                      • #71
                        От: Нива или Фронтера

                        Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнение
                        като ще се дават пари за закупуване и подръжка на по-висок клас джип веднага бих предпочел Паджеро пред Фронтера.
                        С едно малко допълнение-едното гние качественно,а другото е подцинковано,демек по-малко и по-редко.Абе идеална машина просто няма.

                        Коментар


                        • #72
                          От: Нива или Фронтера

                          Първоначално публикуван от gimax Преглед на мнение
                          С едно малко допълнение-едното гние качественно,а другото е подцинковано,демек по-малко и по-редко.Абе идеална машина просто няма.
                          Колега,говоря като цяло за здравина и надеждност.
                          Не че не уважавам и Фронтерите де-до преди година се мъчехме да унищожим една 2.4,около 93г. мисля беше,с ресори отзад.
                          Много здраво желязо излезе,особено мотора,тоя 2.4 литровия е уникално здрав.

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X