Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Автомобил за Геолог

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Автомобил за Геолог

    Не знам дали съм само аз, но съм малко разочарован от избора ти. Имаше и по-добри варианти . Не казвам, че Нисана не е добър ! Но все пак избора си е твой . Честито и много безаварийни километри !
    ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
    0878 23 58 34- Радо

    Коментар


    • От: Автомобил за Геолог

      Щом колегата ще успява да му насмага на разходите за подръжка и гориво що пък да не го кара и товари из горите.
      Иначе,погледнато реално това е не е кола,разчетена да се блъска ежедневно по чукарите.
      Не,че марката Нисан не разполага с такъв модел,но това определено не е Терано 2.......,не че нещо ама с 30-ки носачите ти да стоят на 20см. от земята е малко тъпо...

      Коментар


      • От: Автомобил за Геолог

        Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнение
        Щом колегата ще успява да му насмага на разходите за подръжка и гориво що пък да не го кара и товари из горите.
        Иначе,погледнато реално това е не е кола,разчетена да се блъска ежедневно по чукарите.
        Не,че марката Нисан не разполага с такъв модел,но това определено не е Терано 2.......,не че нещо ама с 30-ки носачите ти да стоят на 20см. от земята е малко тъпо...
        + 1,подържам същата теза,в Патрула е истината за Геолога,имам приятел на който част от бизнеса му е да разкарва геолози по разни кариери да правят проби,и си замени късата Тойота за дълъг Патрул....,това в случай че не стигат парите за дълга Тойота .
        LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
        Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

        Коментар


        • От: Автомобил за Геолог

          Спокойно пичове,живота е да се живее и да се учим от него.В гората са малко машините които дьржат с минимална подрьжка та и от там питах защо е толкова евтин изпитания Дифендьр.
          Аз бих трьгнал от машини които се ползват в армията или машини които се рьчкат по военни зони,после слагаш на кантара дьлгата база и избираш модел с евтини части и вьзможно най-прост.Е на магистрала не бил красавец ма то пьк едни магистралиииии и една красота като го разчекнеш в гората ммммммм не си е работа.

          Терано не сьм карал,карал сьм 2 Патрула и като ще е Нисан поне да е рошав.Работна кола е,разликата в цената ще я изравни след пьрвите 2 месеца и 3 ремонта.
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • От: Автомобил за Геолог

            Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
            Спокойно пичове,живота е да се живее и да се учим от него.В гората са малко машините които дьржат с минимална подрьжка та и от там питах защо е толкова евтин изпитания Дифендьр.
            Аз бих трьгнал от машини които се ползват в армията или машини които се рьчкат по военни зони,после слагаш на кантара дьлгата база и избираш модел с евтини части и вьзможно най-прост.Е на магистрала не бил красавец ма то пьк едни магистралиииии и една красота като го разчекнеш в гората ммммммм не си е работа.
            Терано не сьм карал,карал сьм 2 Патрула и като ще е Нисан поне да е рошав.Работна кола е,разликата в цената ще я изравни след пьрвите 2 месеца и 3 ремонта.
            Именно,ремонтно пригоден автомобил,при това здрав и дълга база,за да отговаря на изискванията,Геолозите товарят много екипировка,да не забравяме че и трябва да е бюджетно решението,инак с две ръце за ТЛК8О.
            Дефендъра не е лош,стана добро решение след като Британците станаха Европейци,но не влиза в бюджета определен от колегата,а не смятам че е по добър от другите варианти,има си своите проблемни места,но това е друга тема.Ако трябва да се дава лев бих избрал Г-класата,а защо не и Унимог
            Тераното,след като му се насладих за известно време,не бих го препоръчал.
            LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
            Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

            Коментар


            • От: Автомобил за Геолог

              Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнение
              Щом колегата ще успява да му насмага на разходите за подръжка и гориво що пък да не го кара и товари из горите.
              Иначе,погледнато реално това е не е кола,разчетена да се блъска ежедневно по чукарите.
              Не,че марката Нисан не разполага с такъв модел,но това определено не е Терано 2.......,не че нещо ама с 30-ки носачите ти да стоят на 20см. от земята е малко тъпо...
              Поддръжката се състои в едни горни шарнири и предни биалетки веднъж на 20000км. Говоря за нормална експлоатация, а не зорлем трошене.

              Колкото до 20-те сантиметра - на толкова виси и прасето на патрола в стандартна комплектация, но за сметка на това като се нахендриш в коловози е първото, дето опира, за разлика от "носачите на 20см". И кво?
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • От: Автомобил за Геолог

                Първоначално публикуван от belata Преглед на мнение
                ...а защо не и Унимог
                Мда. 500км пътуване с Унимог. Ще е интересно и като разход, и като преживяване.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • От: Автомобил за Геолог

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  Колкото до 20-те сантиметра - на толкова виси и прасето на патрола в стандартна комплектация, но за сметка на това като се нахендриш в коловози е първото, дето опира, за разлика от "носачите на 20см". И кво?
                  Спарки, то това е верно ама контактната площ е друга, второ като пропадне колелокто в коловоза тия 20 стават 10 и т.н.
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • От: Автомобил за Геолог

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    Поддръжката се състои в едни горни шарнири и предни биалетки веднъж на 20000км. Говоря за нормална експлоатация, а не зорлем трошене.

                    Колкото до 20-те сантиметра - на толкова виси и прасето на патрола в стандартна комплектация, но за сметка на това като се нахендриш в коловози е първото, дето опира, за разлика от "носачите на 20см". И кво?
                    Коя е "нормалната експлоатация"?

                    А независимото окачване е супер за бързо каране, но когато играта (теренът) загрубее ...
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • От: Автомобил за Геолог

                      Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                      Коя е "нормалната експлоатация"?
                      Мисля че и сам знаеш какво имам в предвид. Със сигурност не е зорлем навиране в най-големите дупки или най-голЕмата кал, когато си излязъл да си начешеш крастата. В 90% от случаите има наличен по-лек маршрут на 10 метра встрани, а когато не е за кеф, а с това си изкарваш хляба, не са много хората дето ще изберат трудното пред лесното.

                      Да, тераното не е джипка от "най-мъдестите", и по това не може да има кой-знае какви разногласия, но масово ползваните за същото пикапи например (за които не липсват предложения и в тая тема) го превъзхождат най-много с по някой блокаж, и то евентуално. Ама същото се слага безгрижно и на терано, ако потрябва.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • От: Автомобил за Геолог

                        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                        Спарки, то това е верно ама контактната площ е друга, второ като пропадне колелокто в коловоза тия 20 стават 10 и т.н.
                        +1.

                        Коментар


                        • От: Автомобил за Геолог

                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                          ... В 90% от случаите има наличен по-лек маршрут на 10 метра встрани ...
                          Дори и да приемем, че е така, когато става въпрос за работа, 10% несвършена поради невъзможност да се премине ми звучи като твърде много.

                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                          ... Да, тераното не е джипка от "най-мъдестите", и по това не може да има кой-знае какви разногласия, но масово ползваните за същото пикапи например (за които не липсват предложения и в тая тема) го превъзхождат най-много с по някой блокаж, и то евентуално. Ама същото се слага безгрижно и на терано, ако потрябва.
                          Пикапите се предлагат не за това, че са по-проходими, а от гледна точка товароносимост. То блокаж хубаво, че се слага, но може и да не е толкова безгрижно, защото струва едни пари.
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • От: Автомобил за Геолог

                            Първоначално публикуван от belata Преглед на мнение
                            Именно,ремонтно пригоден автомобил,при това здрав и дълга база,за да отговаря на изискванията,Геолозите товарят много екипировка,да не забравяме че и трябва да е бюджетно решението,инак с две ръце за ТЛК8О.
                            Дефендъра не е лош,стана добро решение след като Британците станаха Европейци,но не влиза в бюджета определен от колегата,а не смятам че е по добър от другите варианти,има си своите проблемни места,но това е друга тема.Ако трябва да се дава лев бих избрал Г-класата,а защо не и Унимог
                            Тераното,след като му се насладих за известно време,не бих го препоръчал.
                            Е няма такова за 8 бона на 10-12 години.
                            Аз едно време нали пуснах тема-дьльг здрав и прост дизелов детевоз за около 7-8000.А тоя дарак,а ония и все греди и на финала мойта си игра.Това при положение,че гора и товар няма да види,бях се спрял на Диско или Терано.За Мерцедес,Патрул,ТЛК80 не стигат тия 8 до никьде,а и аз не го мислех да влиза в гората кьдето едни гуми с джанти,лебедка и шнорхел са почти половината джипка.
                            Ако се прибавят малко годинки кьм идеята и още някой лев,забрави се за комфорт по магистрала и се огледа каква е крайната задача и сьвсем се отсяват моделите.
                            Всеки един си има слабите страни,но едно е кофти возия на магистрала или по-ниска скорост там,а сьвсем друго слаба предница,кекава раздатка или прегряващ мотор.С едното се свиква,другото ти мамата на бачкането,парите не ги и смятаме.
                            TOYOTA SEQUOIA ‘11
                            W140 S420 '99

                            Коментар


                            • От: Автомобил за Геолог

                              Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                              Дори и да приемем, че е така, когато става въпрос за работа, 10% несвършена поради невъзможност да се премине ми звучи като твърде много.
                              Не съм казал че в 10% от случаите няма да мине, а че едва в 10% от случаите ще се навре задължително в големите лайна, понеже няма да има откъде другаде да мине.

                              Съвсем друг въпрос е че повечето джипки, използвани масово за това изобщо не са оборудвани оптимално за целта дори с прилични гуми, а директно от магазина ги пускат в калта, като евентуално им сложат една лебедка, и толкоз.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X