От: Териос срещу Паджеро Пинин и Сузуки Джимни ... кое е по-проходимо и надеждно?
Всички подобни теми се развиват по един и същи начин - някой пита много субективен въпрос, започват още по-субективни отговори от типа "от мойто по убаво нема".......
За толкова години не открихте ли простата истина - превозно средство се купува да ни "е по сърце" и на късмет. Колкото и да се чете и слуша винаги ще има "легендарни, неубиваеми машини" които не могат да излязат от бокса от ремонти и "пълни боклуци" които си вървят безпроблемно въпреки набедената им слава...
За мен най-правилно е да се направи тест драйв и според чувството, комфорта и поведението на машината според собствения стил на шофиране да се избира. За едни друснато до земята бмв със заварен диф е върха на сладоледа, за други въздушно окачване за трети натопорчена машина със незнайно къде център на тежестта е граала....
И винаги има едно " да я почувствам ,че е мойта".
Успех и късмет с избора.
Всички подобни теми се развиват по един и същи начин - някой пита много субективен въпрос, започват още по-субективни отговори от типа "от мойто по убаво нема".......
За толкова години не открихте ли простата истина - превозно средство се купува да ни "е по сърце" и на късмет. Колкото и да се чете и слуша винаги ще има "легендарни, неубиваеми машини" които не могат да излязат от бокса от ремонти и "пълни боклуци" които си вървят безпроблемно въпреки набедената им слава...
За мен най-правилно е да се направи тест драйв и според чувството, комфорта и поведението на машината според собствения стил на шофиране да се избира. За едни друснато до земята бмв със заварен диф е върха на сладоледа, за други въздушно окачване за трети натопорчена машина със незнайно къде център на тежестта е граала....
И винаги има едно " да я почувствам ,че е мойта".
Успех и късмет с избора.
Коментар