Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Териос срещу Паджеро Пинин и Сузуки Джимни ... кое е по-проходимо и надеждно?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Териос срещу Паджеро Пинин и Сузуки Джимни ... кое е по-проходимо и надеждно?

    Киата служебната, чисто нова на 3тата година беше с изгоряла боя, ръжди навсякъде та даже и покрива, беше изгнила както само Лада може да изгние, масло течеше отвсякъде, това на 3г. кола. Шегувахме се че 20г сиера изглежда по-нова

    Коментар


    • #47
      От: Териос срещу Паджеро Пинин и Сузуки Джимни ... кое е по-проходимо и надеждно?

      След като витарата е вариант аз бих подкрепил идеята за една дълга база...Която всъщност е много по-къса от много коли
      Има си място отзад за пасажерите ,че даже и малко багажник...Само да се намери да не е избутяла...
      Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

      Коментар


      • #48
        От: Териос срещу Паджеро Пинин и Сузуки Джимни ... кое е по-проходимо и надеждно?

        Първоначално публикуван от Rady1st Преглед на мнение
        Киата служебната, чисто нова на 3тата година беше с изгоряла боя, ръжди навсякъде та даже и покрива, беше изгнила както само Лада може да изгние, масло течеше отвсякъде, това на 3г. кола. Шегувахме се че 20г сиера изглежда по-нова
        Не знам за каква Кия става въпрос, но това ти мнение е много тенденциозно.

        Аз имам съсед с Кия Рио. Карал съм я няколко пъти - няма да си взема никога такава. Защото вътре ми е неудобна, тропа и хлопа, вози отвратително. Двигателят въобще не ми харесва как върви за 90 коня. Пожълтели фарове и матиран лак.

        Но пък отидох и покарах Кията на Пенчо. Еми съвсем друг автомобил. Отвън не е голям, но отвътре е доста удобен. Доста по-удобен от Чероки - нали ти имаш такова. Аз съм 180 см 90 кила и се чувствах определено удобно. Карах я по доста павета, новия асфалт на околовръстното - никакви забележки като возия, никакво тропане в интериора, кара се като лек автомобил. Учудих се, че ускорява напълно прилично в предвид, че е само 83 коня дизел. Бензинки има по 95 коня - за нисък данък и по 128 коня - за искащите повечко мощност. Парттайм с бавни, някои са с ЛСД, имат възможност за лифт. За 4500-5000 лв се намира запазен екземпляр 2000-2003 г. Лично на мен не ми трябва повече.

        А като влезнеш в магазина и попиташ за частите - оставаш приятно изненадан от цените. Освен Витара и Нива, не се сещам за друг джип с толкова евтини части.

        П.П. Vangelis84, щом ще ти трябва багажник, има и Спортидж Гранд - същия като нормалния Спортидж, но багажникът му е по-голям. Резервната гума е във пода, а не отзад на стойка. Идеално местенце за бутилка.

        Това е с нормалниябагажник: Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2001_kia_sportage_ex_4wd-pic-21953.jpeg
Прегледи:1
Размер:59.4 КБ
ID:5375209, а това е Гранд Натиснете снимката за да я уголемите

Име:800px-20110821_kia_sportage_grand_2.jpg
Прегледи:1
Размер:62.5 КБ
ID:5375210
        Nissan Terrano 2,7 TDI

        Коментар


        • #49
          От: Териос срещу Паджеро Пинин и Сузуки Джимни ... кое е по-проходимо и надеждно?

          Е такава като на снимката Киа Спортидж, края на 90те беше, 2,0 бензин, ако не се лъжа. Да не беше тесна определено, но всичко беше ужасно евтино, пластмаси всичко беше ужасно, са по-широка от Черока може и да си прав, не си спомням много добре това беше преди 10г сигурно, но са по-удобно не мисля че с нещо съм я запомнил. Евтини части може човек да остане доволен и за Черока.

          Коментар


          • #50
            От: Териос срещу Паджеро Пинин и Сузуки Джимни ... кое е по-проходимо и надеждно?

            Черокито няма нищо общо като разход според мен...И гражданска ,и данък ...
            Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

            Коментар


            • #51
              От: Териос срещу Паджеро Пинин и Сузуки Джимни ... кое е по-проходимо и надеждно?

              Аз малко се чудя... Коментират се: 3-4ма рибари... лабрадор в багажника...
              Моят съвет е за някаква голяма джипка дълга база: Диско (както вече стана дума), Фронтера или Черок.
              На моята Фронтера, след кадърно разместване на рез. гума и г. бутилка се освободи бая багажник.
              Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

              Коментар


              • #52
                От: Териос срещу Паджеро Пинин и Сузуки Джимни ... кое е по-проходимо и надеждно?

                Разход на черока 20+ газ градско, Гражданска 230лв данък 180 това за 4,0. Всяко нещо има цена все пак, но не мисля че е голяма. Алекс как са гуминетките нищо не казваш

                Коментар


                • #53
                  От: Териос срещу Паджеро Пинин и Сузуки Джимни ... кое е по-проходимо и надеждно?

                  Щом всяко нещо има цена и говорим за дълги бази , включвам и 80-серия Ленд Круйзер . Вярно , че не струват малко , но си струват .
                  ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
                  0878 23 58 34- Радо

                  Коментар


                  • #54
                    От: Териос срещу Паджеро Пинин и Сузуки Джимни ... кое е по-проходимо и надеждно?

                    Първоначално публикуван от Rady1st Преглед на мнение
                    Е такава като на снимката Киа Спортидж, края на 90те беше, 2,0 бензин, ако не се лъжа. Да не беше тесна определено, но всичко беше ужасно евтино, пластмаси всичко беше ужасно, са по-широка от Черока може и да си прав, не си спомням много добре това беше преди 10г сигурно, но са по-удобно не мисля че с нещо съм я запомнил. Евтини части може човек да остане доволен и за Черока.
                    На Чероки тясното му идва от тунела за скоростите и кардана, който ти заема мястото от дясно. Също и от по-високия под. Това пък дава доста добър фабричен клиренс.

                    За мен Кията е по-добра за единствен семеен автомобил с достатъчно място, с по-евтина поддръжка и нелоши възможности за Офроуд.

                    Просто темата тръгна от малки джипки. Оказа се, че най-подходящия за офроуд (Джимни) е прекалено малък. А другите два си имат други недостатъци. Следващото стъпало са Спортидж, Витара, ЦРВ, РАВ4, че и Чероки. Всяко със совите предимства и недостатъци. Важното е Vangelis84 да прочете и да се ориентира какво би го устроило максимално
                    Nissan Terrano 2,7 TDI

                    Коментар


                    • #55
                      От: Териос срещу Паджеро Пинин и Сузуки Джимни ... кое е по-проходимо и надеждно?

                      При мен най-кофтито като комфорт на Черока е ел седалките, които заради машинките са по-високи сигурно с 10см от другите и на мен ми идва малко ниско тавана, а на дебел човек не му стига колана. НА черок без ел седалки са много по-добре нещата. Липсата на шаси отдолу доста вдига клиренса, е вярно малко пука като го чекнеш ама какво от това, като цяло е много стегнато, същата система е и на кабриото.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Териос срещу Паджеро Пинин и Сузуки Джимни ... кое е по-проходимо и надеждно?

                        Имам и Витара, ама къса - перфектна работа ми върши за мястото където живея, а за градско си е супер. И Кия, ама е от по-дъгите, вече е газ /на място на рез гума в багажн/, набира се добре и се кара много лесно /жена ми веднага смени витарата /. Кията ми семейния автомобил, вози добре на дълго. А и зимата се представи много добре! Та, въпросът според мен за какво ще се ползва една кола/джипка, оттам вече избор на марки, модели... Поздрави
                        Николай
                        VITARA 1.6, 93 къса кабр
                        КИА СПОРТИДЖ 2.0 бен, 2002

                        Коментар


                        • #57
                          От: Териос срещу Паджеро Пинин и Сузуки Джимни ... кое е по-проходимо и надеждно?

                          Черокито ми допада с ниското си тегло за размерите си ... и грубоватия си вид.Ще ме светнете ли какъв е най-добрия избор при бензиновите мотори?Виждам, че има няколко 4.0 литра от 178 до 192 коня ... и с каква кутия е по-добре да е ... принципно мразя автоматите когато става въпрос за леки автомобили ... но за джипка и оффроад употреба съм чувал, че в някои отношения е по-добре автомат.А и някакво сравнение с Диско 3.9 може ли да се направи?

                          Коментар


                          • #58
                            От: Териос срещу Паджеро Пинин и Сузуки Джимни ... кое е по-проходимо и надеждно?

                            Черок само 4,0 автомат 242 раздатка. Това е най-доброто за малкия Черок, годината няма някакво значение, мощността най-добре е хай-аутпут варианта, но пак общо взето все тая. Автомата е здрав и надежден, има голям спор за ръчни и автомат за офроуд, но феновете на ръчните обикновено карат по-слаби двигатели и там не е проблем съединителя, отделно автомата според мен и не само според мен, е много по-удобен за каране, като аз не виждам никакъв недостатък спрямо ръчните скорости извън пътя. Можеш да караш на "полу съединител" колкото си искаш, може да тръгнеш плавно и от най-стръмния наклон....

                            Коментар


                            • #59
                              От: Териос срещу Паджеро Пинин и Сузуки Джимни ... кое е по-проходимо и надеждно?

                              Може ли да се направи някакво сравнение по надеждност между Чероки 4.0 и Диско 1 3.9 ? За цени на части ... до колкото знам и на 2та модела са евтини частите с превез мало за Дискавърито. При цената за наджипване ... цени на аксесоари разни ... багажници ... перформънс части ... в това отношение американеца по-добре ли е?До колкото съм чувал американците са луди по тази джипка и правят много перформънс части за тях.По отношение на оффроуд качествата им ... предполагам няма съществена разлика ... ще се радвам все пак да сподели някой мнение с впечатление от 2та джипа. Кое е по-издръжливо при каране в стил "крадено балканче"

                              И последно ... искам джип с който след някоя друга година да направя пътуване в Азия и Африка ... не много дълги пътешествия ... с почти липса на тежък оффроуд.Бях се запалил за Диско преди ... но за Бг употреба и стила ми на шофиране си мисля, че Черокито ще ми подхожда повече. Конкретния ми въпрос е ... Черокито познато ли е в Азия и Африка ... ако се наложат някакви ремонти по време на пътуването, ще е добре да има сервизи запознати с Черокито.

                              Ако някой модератор или администратор реши да отдели мнението като нова тема ... ще съм много доволен, мен просто ме беше срам да пускам още една тема.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Териос срещу Паджеро Пинин и Сузуки Джимни ... кое е по-проходимо и надеждно?

                                За Черока части виж в Рокауто има всички части да видиш цените. Аз съм сменявал демфер 20$, кабели 15, свещи 4,7$ броя иридиум, тампони на носачи от БГ 35лв. Лифт китове има прилични за 300-500$ и уникални професионални с лонг армове 1500 +/- . За проходимост м/у Диско и Черок, на пряк тест, Диско с хубави гуми не се качи там където аз с галоши се пробвах 2пъти на фул тайм и от раз на бавни с парт таим, за да не се каже че има разлика в двигателя, Черок 2,5 дизел с същите гуми, проби пътя от там без проблем, сега пак ще ме емнат, но това беше което всички видяха на практика. Най-добре се представи Вранглера според мен. За диското не знам, но черока сам си иска да се кара на уволнявка, говоря за 4ката, и по улиците ми харесва да го натискам да реве. Ако искаш звънни тия дни, да отскокнем до полигона дето си проправихме в СУходол да видиш как седи Черока.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X