Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Много въпроси за 4х4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Аз не мисля, че са с виско муфа, а с многодисков електромагнитен съединител, (нещо от типа на този в санта фе-т.е сух) а не със силикон.

    Той и санта фе е он-деманд, но няма нищо общо със силикона.
    Последно редактирано от CarTest™; 24-04-12, 13:07.

    Коментар


    • #17
      От: Много въпроси за 4х4

      Ема колега ти си противоречиш, искаш джип който да е 4х4 и да има блокаж, с тоя критерии отпаднаха всичките паркетници и останаха 120ка, чероки, пАджеро и т.н. Да минаваш през коловози заснежени планински пътища... отидохме на джипа на Илиян с тунинг за 100+ бона. Така както обясняваш, може би 3 знаците митсУбУшита аутлендър, 4х4 с блокаж на среден деф и приемлив клиренс.

      Коментар


      • #18
        От: Много въпроси за 4х4

        Вкарай едно Санта Фе в заснежени планински коловози и ще разбереш, че липсата на виско муфа, а наличието на някаква алтернатива без силикон няма да ти помогне. Многодисков съединител вместо виско муфа е от трън та на глог, че и по-висок.
        От линка който съм ти дал 1-ва и 4-та група стават за планински заснежени коловози. 1-ва (part-time) е евтина, но 4х4 е неизполваемо на асфалт, 4-та (fulltime + diff lock) става за всякакъв терен, но и цената е по-зла. 2-ра (on demand) и 3-та (4х4 с 3 отворени диференциала) групи стават за асфалт, но ако ги вкараш в заснешен планински коловоз си до там.

        П.П. Разбира се "заснежен планински коловоз" е едно широко понятие и всеки си представя различни неща. В такива тежки условия може да затъне и джип с 3 блокажа съответно на 3-те диференциала. Също така може да се окаже, че коловозите са минимални и се минават с лека кола 4х2.

        Още П.П. Ти се целиш в доста нови машини, а там за съжаление преобладават 2-ра и 3-та група.
        Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

        Коментар


        • #19
          От: Много въпроси за 4х4

          Кашкай е хубава кола за юпита, но не знам сериозен офроудър да я кара, така че ми е трудно да си го представя затънал в коловози. За мен това е градски автомобил и като такъв 4х4 възможностите му са адекватни. Всъщност не съм виждал Кашкай на нещо повече от риболов до язовира, което е само едно прекосяване на поляна с избягване на бабуните. Колелата им са с по-слаба теглителна сила, едно Йети има по-мощен захват. При една и съща цена на най-мощните вариянти на Кашкай и "обикновен" Х-Трейл, не виждам смисъл да се предпочита Кашкай ако ще излизаш из "заснежени коловози".

          Ако те интересуват специално техническите характеристики на отделните модели, просто тръгваш по официалните представителства където ги продават. Правиш се че искаш да купуваш като наблягаш че се интересуваш специално от техническите детайли, и искаш да си поговориш с някой по механичната част. Така е най-лесно, ако си в София.

          Коментар


          • #20
            От: Много въпроси за 4х4

            Дано да знаят, че на въпроса: Автомата на Субару как заключва 50/50 при 1-ва скорост - ами не знам точно, ще питам някой от сервиза....

            Иначе по темата Халдексите и други механични изпълнения са скъпи и все по-малко се влагат в новите модели.
            ВАЗ 2102 СС пакет проект 4х4
            Е250 1998-продаден
            Субару Пустош

            Коментар


            • #21
              От: Много въпроси за 4х4

              Първоначално публикуван от krismarg Преглед на мнение
              Дано да знаят...
              Да знаят, да знаят, колко да знаят
              Онзи ден от нездраво любопитство влязох в Аутомакс (официален дилър на Опел) да питам за амортисьори за Фронтера. Знаеха, че ги нямат на склад и че струват 216 лв бройката. На въпроса ми: "Газови или маслени?" отговориха с "Програмата не показва такива подробности."
              Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

              Коментар


              • #22
                От: Много въпроси за 4х4

                благодаря за отговорите, но даже и в представителствата незнаят как точно работи задвижването на нито един от сув-вете им.в това се убедих след като вече ходих в няколко и никой незнае какво става под колата-препращат ме от диларите в сервиза и обратно. още по зле е ,че и продавачите на употребявани модели също са в абсолютно неведение за продаваните си модели. извода е решиш ли да купиш надежна техника от клас SUV се разчита единствено на късмета.

                Коментар


                • #23
                  От: Много въпроси за 4х4

                  Аз не знам да има надеждна техника в клас СУВ

                  Коментар


                  • #24
                    От: Много въпроси за 4х4

                    Надеждни като здравина или проходимост? За здравината си има статистика - Хюндай и японци са на челните места, за проходимостта - С100
                    ВАЗ 2102 СС пакет проект 4х4
                    Е250 1998-продаден
                    Субару Пустош

                    Коментар


                    • #25
                      От: Много въпроси за 4х4

                      добре, посочете модели сраздатка -нода има и такива впо ниския ценови клас!
                      какво точно представлява раздатката- заменя ли някоя от електронните системи?

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X