Обява

Свий
Няма добавени обяви.

БМВ Х5 Е53 или МЛ 163

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: БМВ Х5 Е53 или МЛ 163

    Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
    ...
    Мога най-простичко да обясня този вид "блокаж" така:
    Колелото започва да буксува, компютъра отчита това и започва да натиска спирачката на това колело многократно и на кратки импулси в секунда. Това е общо казано.
    Да, горе - долу е така.
    Обаче, ако продължиш с "буксуването", тоест крив терен и няма кой да те бута (не е задължително да е в гората), има вероятност да се случи следното:
    От непрекъснатото биене на спирачка на буксуващото колело/колела, двойката накладка - спирачен диск прегрява, феродото се отлепя, буталото на спирачния апарат излиза и спирачната течност изтича. В резултат нямаме вече 4x4, но по лошото е че нямаме и спирачки, което пък значи че нямаме вече и кола.
    Това лично съм го гледал, има и свидетели тук във Форума.

    Коментар


    • #32
      От: БМВ Х5 Е53 или МЛ 163

      Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
      Да, горе - долу е така.
      Обаче, ако продължиш с "буксуването", тоест крив терен и няма кой да те бута (не е задължително да е в гората), има вероятност да се случи следното:
      От непрекъснатото биене на спирачка на буксуващото колело/колела, двойката накладка - спирачен диск прегрява, феродото се отлепя, буталото на спирачния апарат излиза и спирачната течност изтича. В резултат нямаме вече 4x4, но по лошото е че нямаме и спирачки, което пък значи че нямаме вече и кола.
      Това лично съм го гледал, има и свидетели тук във Форума.
      Ако спреш 4 пъти подред от 160 или 200км/ч тогава кажете какво се отлепя? Или говорите за корейци или японци? Пак започнаха фантазиите.
      Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

      Коментар


      • #33
        От: БМВ Х5 Е53 или МЛ 163

        Ами то не се знае буксуващото колело дали не е със "160". Там знаеш дифа играе и редуктор. Става въпрос за многократно биене на спирачка, а не за 4 пъти, през период от
        време.
        Сигурно има значение и изпълненеието на конкретния възел и качеството. Безпорно БМВ и МБ са лидери в качеството. Това не пречи обаче да не са с оригиналния възел, а с алтернативен.
        Няма да споменавам марки засега. Въпросния сценарий съм го гледал тук в София и тази зима. Лично съм ревизирал възела. Накладките, вярно бяха алтернативни.

        Коментар


        • #34
          От: БМВ Х5 Е53 или МЛ 163

          Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
          Ако спреш 4 пъти подред от 160 или 200км/ч тогава кажете какво се отлепя? Или говорите за корейци или японци? Пак започнаха фантазиите.
          Колега андро е прав при 160 или 200 км когато спираш дисковете се охлаждат от вятъра, затова точно ги правят и вентилирани а на място къде това охлаждане.

          Коментар


          • #35
            От: БМВ Х5 Е53 или МЛ 163

            Разбира се такъв сценарий е възможен. Както всякаква повреда е възможна. Все пак собственика ще си знае възможностите на джипа (според мен) , а когато прежалим и някоя Х 5 - тогава ще знаем наистина кое как е.
            За сега само предполагаме.
            То някога казваха, че и пиота на самолета не може да бъде заместен от компютър... ама гледай ги сега гадовете. Макар да са в самолета - разчитат на електрониката да ги дигне или кацне (вертикалното излитане).
            Та и тук - технология и толкова. Дали ще ни върши работа в гората - дай Боже всеки му да опита със собствена Х-5 или МЛка.
            Е - и ТЛК - 120 дай Боже всеки му !
            Нали няма обидени отново?

            http://vbox7.com/play:57cc38de - за малко емоции. Изглежда НЕ Е анимация?
            http://vbox7.com/play:28fdc9e7 - за да се види и резила.
            И както става ясно - всичко зависи от задкормилното устройство.
            От избор на джип до доказването на марка и способности.
            Забравих и другата марка ТЛКто: http://vbox7.com/play:0b9f7354
            За МЛката - който знае да казва и показва .
            Така ще помогнем на колегата в избора.
            http://vbox7.com/play:e94de97d
            Последно редактирано от bgbul; 04-03-12, 15:24.

            Коментар


            • #36
              От: БМВ Х5 Е53 или МЛ 163

              Какво има да и прежалваш. Х5 има много по петнайсетина хиляди, ама нестават и за чеп за зеле. Даваш му газ и му се молиш да тръгне. Тръгваш за София и ако е минала седмица от последното посещение в сервиза му се молиш да стигнеш без да се е осветкало или потрошило нещо. Компютрите вътре немеца ги хвърлял с лопатата, никаква логика кой защо къде е. Ако нещо е възможно да се направи със сервомотори и кило електроника, задължително се прави така, за да може да спре скоро да работи. МЛа е много по направен, но и двете са много далече дори и от Хюндай, Тойота не могат да я стигнат дори да кара срещу тях. Чернокраките ако знаят колко мед и алуминии има по тях много ще ги гледаме натоварени по каручките.

              http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi
              Последно редактирано от Джамбазов; 04-03-12, 15:08.
              "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

              Коментар


              • #37
                От: БМВ Х5 Е53 или МЛ 163

                Първоначално публикуван от stefan stoev Преглед на мнение
                И защо да не е за гората ?Аз лично Х5 не съм вкарвал в гората , но МЛ -много пъти. Единствено се пазя от храсти и клони. С две думи външния вид.Може би МЛ-а е мако по-добре извън пътя защото има бавни.Х-петицата пък стои по-добре на асвалт. МЛ-а се клатеше ужасно но след монтаж на bilstein B6 offroad sport вече се държи перфектно- като Х5. В една съседна тема за паркетниците и зимна софия съм разказал за възможностите на МЛ-а. Неверниците ме оплюха, но се появи човек който е видял какво правя с МЛ-а и спора приключи .Не може хора които не са пробвали дадена кола да дават мнение за нея само защото са видяли да я тикат.А това за двете колела е ВЯРНО.И аз много пъти съм бил със две противиположни колела във въздуха(заради малките ходове на независимото окачване), но тракшъна им слага спирачка и преминаваш. Която и от двете коли да избереш(към колегата задал въпроса) ако е автомат рано или късно ще береш ядове! И след като тегля закъсали камиони и автобуси и нямам ядове защо де не може да се тормози четворката?
                И моя С420 е сьс спортни амове,керамични накладки,Зимерман спортни дискове и по-твьрди тампони та от всичкото това,а и някои други подобрения сега завива като на релси и от друсане ми се разглоби антирадара и сьм го хванал с болтове,но вьпреки това не е мислен за спортна кола,а за лимузина.Така е и с горепосочените модели - могат ама колко,дьржат аа кьде,минават ама кога...........Чел сьм темата,снимки гледах и МЛа ми се издигна в очите,НО не е мислен за гора и гуми вьв вьздуха.
                За системите му нямам и там какво да кажа,казал го е човек който се занимава с поправката им та се вижда ясно до какво води тормоз над замисленото от производителя.
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • #38
                  Колеги отново благодаря за всичката тази информация, която за съжаление ме обърка вече тотално май ще взема да си купя карта за градския транспорт ( в кръга на шегата). Мен принципно не ме интересува крайно тежкия оффроуд с разни колела във въздуха и т.н. под проходимост ме интересува примерно черен, не изчистен от сняг път по който трябва да спусна или изкача(ходя до една хижа близо до софия където трябва да премина през подобно нещо). Тази зима мястото го качих и спуснах с Опел Фронтера 2001 на слизане с бавните естествено. Та през останалото време ме интересува главно при зимни, при непочистен и стръмен път да мога да се добера до вилата си и когато ходя до дадената хижа и най-вече подръжката. Темата я писах за дадените джипове Х5 и Мл, защото ме удовлетворява интериора и екстериора им, а пък и цената им също най-вече. Тойотата пък е наистина джипа, който има и хубав дизайн и добри проходими качества, но там парите са други пък и както писахме по-горе рядко се намира добър, като се има в предвид, че не са много на пазара в сравнение с Х5 и Мл. Ясно ми е че нито един от автомобилите няма да има евтина подръжка, но поне да не е толкова трошлив, въпреки че с българските пътища и гориво май няма как да стане, но все пак.

                  Вчера проведох разговор с един приятел който имал Х5 преди да го познавам. Та той ми каза, че преди да продаде х5-цата я прострелял 3 пъти с пистолета си в изблик на нерви защото го оставила в рамките на 5 месеца за 3-ти път на пътя. 1-вия път заради скоростна кутия, 2-рия заради някакъв ел. блок останал няколко дни в Търговище, защото не можел да запали, 3-тия път нещо се скапал по време на движение, но след прострелването не е могло да се разбере от какво точно били засегнати доста неща. Та при положение, че ще дам доста пари повече от колкото някои хора са виждали през живота си не ми се иска джипа ми да ме остави на пътя особено ако съм на няколко стотин километра или извън границата на Бг. Принципно няма гаранция това да не се случи, с която и да било кола, но все пак ми се иска да знам с коя има по-малка вероятност да се случи.
                  Последно редактирано от Паджеровод; 04-03-12, 18:56.

                  Коментар


                  • #39
                    От: БМВ Х5 Е53 или МЛ 163

                    Първоначално публикуван от gri6ko Преглед на мнение
                    ...

                    Вчера проведох разговор с един приятел който имал Х5 преди да го познавам. Та той ми каза, че преди да продаде х5-цата я прострелял 3 пъти с пистолета си в изблик на нерви защото го оставила в рамките на 5 месеца за 3-ти път на пътя. 1-вия път заради скоростна кутия, 2-рия заради някакъв ел. блок останал няколко дни в Търговище, защото не можел да запали, 3-тия път нещо се скапал по време на движение, но след прострелването не е могло да се разбере от какво точно били засегнати доста неща...
                    Под бюрото съм!
                    Човек, тия коли са направени за милионерчета, като им замине ресурса се отървават от тях. Не че нямат пари да ги правят, нямат нерви да ги разкарват насам натам с пътна помощ.

                    Коментар


                    • #40
                      От: БМВ Х5 Е53 или МЛ 163

                      Сега да поясня.
                      Единият ми син се занимава с БМВ във всичките им форми. Компютърна диагностика .
                      Идват доста БМВта . Идват и доста Х-5ици. Има някой тънкости за разкарването насам-натам.
                      Ще ви кажа, макар да не е нужно.
                      Много от по-луксозните возила идват с "дефект" в буксата за диагностика. Причината - да не може да се открадне с друг компютър и т.н.
                      Да не влизам в подробности, че не е тук мястото.
                      Та - когато има такъв "дефект" - трябва наистина ЗНАЕЩ И МОЖЕЩ специалист за да направи правилната диагностика и всякакви изчистване на грешки, отключване на екстри и какво ли не. Да не говорим за километражи и .... а бе лесна работа е компютъра ( за знаещи ).
                      Няма диагностика на голяма част от по-лъскавите коли. Така е умишлено направено. Може да се нарече тарикатлък ... или хитрина, все едно.
                      И когато купите такъв екземпляр - нормално е, ако има проблем някакъв да се отстранява трудно . Не от всеки.
                      Е те такива екземпляри са по-евтини от реалната цена.
                      Предполагам, че в описаните много проблеми, голяма част са именно от такива "умишлено заложени дефекти". Това е.
                      Естествено това си е мое мнение и не трябва да е вярно. Все пак от 5 броя Х -5ици за месеца, 4 бяха с такива елементарни дефекти. Италианки.
                      Това е.

                      Коментар


                      • #41
                        От: БМВ Х5 Е53 или МЛ 163

                        Заложен ДЕФЕКТ в Баварец или някой пести от уреди за диагностика?
                        TOYOTA SEQUOIA ‘11
                        W140 S420 '99

                        Коментар


                        • #42
                          От: БМВ Х5 Е53 или МЛ 163

                          Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                          Заложен ДЕФЕКТ в Баварец или някой пести от уреди за диагностика?
                          Как можа да го предположиш.......искам извинение... (шегувам се). Повярвай - знам какво говоря.

                          Коментар


                          • #43
                            От: БМВ Х5 Е53 или МЛ 163

                            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                            Под бюрото съм!
                            Човек, тия коли са направени за милионерчета, като им замине ресурса се отървават от тях. Не че нямат пари да ги правят, нямат нерви да ги разкарват насам натам с пътна помощ.
                            Именно точно такъв е човека за който писах. Х5-цата я е имал като чисто нова. Била е 2003 той я е карал до 2005 някъде наистина човека не го бъркат парите, а това че го оставя на пътя.

                            Коментар


                            • #44
                              От: БМВ Х5 Е53 или МЛ 163

                              Повярвай - въобще незнаеш какво говориш! От подобни специалисти с нелицензиран софтуер, триещи или отключващи неща по софтуера после нещото умира и се чуди "...аз отде да го взема да го включа това подгряване на задните седалки при положение че го нямам заводски, ама онова кадърното момче ми сложи отметка че имам....ааа, и километрите ми станали по малко на таблото, ама боди модула, и компа на кутията ми приказват друго, нека си приказват..."

                              Няма компания която да е толкова глупава да си прави сама сечено. Проблема при тази е, че е толкова глупава да прави нещата сложни, дори когато може да са прости поради криворазбрана философия да са на гребена на вълната.
                              "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                              Коментар


                              • #45
                                От: БМВ Х5 Е53 или МЛ 163

                                Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                                Повярвай - въобще незнаеш какво говориш! От подобни специалисти с нелицензиран софтуер, триещи или отключващи неща по софтуера после нещото умира и се чуди "...аз отде да го взема да го включа това подгряване на задните седалки при положение че го нямам заводски, ама онова кадърното момче ми сложи отметка че имам....ааа, и километрите ми станали по малко на таблото, ама боди модула, и компа на кутията ми приказват друго, нека си приказват..."

                                Няма компания която да е толкова глупава да си прави сама сечено. Проблема при тази е, че е толкова глупава да прави нещата сложни, дори когато може да са прости поради криворазбрана философия да са на гребена на вълната.
                                Явно си в час. Има още какво да научиш, но .... за всяко нещо си има време.
                                Нито тук е мястото, нито сега е времето.. нито аз мога да уча някой на нещо. Просто помагаме на колега в една дилема и се разбъбрихме по-обширно.
                                Радвам се , че видях (виртуално) един специалист, който да каже, че БМВ са глупави и правят нещата сложни.
                                Може би не са толкова сложни.......зависи от гледната точка.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X