Здравейте нов съм във форума и много бих се радвал да ми дадете съвет какво да избера. Вариянтите са БМВ Х5 е 53 3.0 д 184 к.с. 2003-2004 или мл 270 2003-2004. И при двата случая автоматик. Интересуваме общо взето почти всичко свързано с джипките подръжка, разход, чупливост и знам, че са паркетници но все пак кой има по-добри ходови качества. Много ще съм благодарен на всички.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
БМВ Х5 Е53 или МЛ 163
Свий
X
-
От: БМВ Х5 Е53 или МЛ 163
Значи преди всичко зависи какъв шофьор сте като стил и какъв тип шофиране ви допада повече.... започвам с това защото е доста вайен фактор,а относно тези двата модела и единия и другия си имат + и - за жалост . МЛ-а е по-проходим и малко по висок от Х5-то , с по бавен и слаб мотор и е по подходящ за пресечен терен заради така напаснатата му скоростна кутия обаче определено може и да се намери на по - ниска цена от БМВ-то ако и парите са критерий до някаде, от друга страна дизаина му е доста по кофти или поне на мен не ми допада чак толкова много, разхода и на двата е почти еднакъв около 12 градско и 8 магистрала. ОПределено МЛ-а е за по-улегнали и спокойни шофьори , доста хора му критикуват качестеото на изработка,но според мен не е толкова лоша спрямо и цената на фейслифт моделите която започва от 14-15000 лрва а за тези пари Х5 неможе да се вземе освен ако не е нещо наредено.
За Х5 мнението ми е следното и го давам на базата на това ,че мой много добър птиятел имаше 2 и колата я знам как се кара,как е като окачване и возия : значи още от сега ти казвам ако ще взимаш модел преди 2004-та който явно ти гледаш със стария мотор по добре си вземи МЛ-а много проблеми оказват и най- главния и съществен е ,че чупят скоростни кутий ,а по добре да не ти казвам колко е смяната + цена на нова ... ако ще е Х5 само Фейслифта след 2004-та с новия мотор 218-коня много по надежни и добри са. Иначе БМВ-то е много по пъргаво от 2.7 мотора на Мерцедес, по - просторно и широко е вътре или поне такава илюзия създава, по ствилно е в завой,но лично на мен това което не ми харесва е ,че е по твърдо като окачване и точно това мен ме дразни защото аз лично преди всичко търся возия в една кола в на мен Х5 малко ми понадрусва,но може да е така защото на моя приятел е сас СПОРТ ПАКЕТ и 19'' -ки джанти,може би тези които са с по нормални дванти и високи гуми не са така- нямам идея,но и МЛ аз лично заради едното по меко окачване не бих си взел защото е слаб, аз съм карал такъв с бензинов мотор 3.7 235 коня и нещо не ме накефи за фейслифта говоря които се води МЛ 350 който за Ежропа е малко рядък... повече в УСА се кара с този мотор а 2.7 ще е като баба яга щом 3.7 ми се стори слаб,но като се има на предвид,че тогава карах една нова ТОЙОТА 4-рънар за АМЕРИКАНСКИЯ пазар с 4.7 мотор която вървеше БРУТАЛНО МНОГО и смея най сериозно и отговорно да твърдя,че е 100 пъти по добра кола и от Х5 и от МЛ-а и върви повече и возията е безупречна... като масло и е окачването, за това мой съвет е специялно за тук за БГ говоря по- добре за малко повече пари си вземи една ТОЙОТА ЛАН КРУИЗЕР 120 модела който е след 2004-та и поне ще каташ хубав здрав джип , широк и с приятен дизайн,а най важното е,че няма да береш ядове с двигател и скоростна кутия,ако колата която намериш е гледана и поддържана на малко километри де защото като гледам в ГЕРМАНИЯ доста екземпляри за над 300 000 Км. и нашите търговци като ти я докарат и превъртят на 136 000 и ти я вземеш от салона после иди пюи колата ,че това и онова и станало...
-
От: БМВ Х5 Е53 или МЛ 163
Дидо благодаря ти много за изчерпателния отговор. Аз също се заглеждам много в Ленд Круйзера страшно много ми харесва, но пък прочетох почти всички статии в раздела за тойота и се убедих, че там наистина е на много голям късмет какво ще купиш. Четох и за дюзите, цедката на картера, гресирането и какво ли още не. И на истина трябва да се попадне на доста гледан автомобил. А на пазара трудно можеш вече да разбереш кое е гледано добре и кое е закрепено да изкара 10 000 и да се скапе просто търговеца гледа да ти вземе парите. Другия проблем е скапаното Бг гориво. Гледах за тойотата, че препоръчваха добавки към горивото за да не се получава проблема с дюзите. А кой мотор е по-добре за 3.0 д4д 163 или 166 за 174 не говорим, че там парите вече са доста повече.
Коментар
-
От: БМВ Х5 Е53 или МЛ 163
Относно Дюзите и МЛ-а страда от тях и има проблеми,но за МОТОРА Според мен дали ще е 163,166 или 174 разлика няма той е еднакъв - само в чипа е разликата,а по Принцип аз съм си БМВ-ист,но немога да си изкривя душата...... 3 години съм живял в УСА и съм карал какви ли не двипове, МЛ-а ми е старомоден вече ( Мурално остарял ) Х5 стария Фейс дава много рефекти, мой най-добър приятел там имаше ХЦ90 на ВОЛВО с 2.5 ТУРБО БЕНЗИНОВ мотор.... и то е кошница-вози като касетка..... друг мой приятел там пак имаше КЮ7 на АУДИ с малкия 6 цилиндров мотор и то не ми харесва,ем вози твърдо ем мотора му идва слаб и от там се тормози и гори много,дизайна му изобщо не ми допада,но като ТОЙОТАТА която имах за която ти говоря,че в БГ ги няма (те са за АМЕрикнския пазар) 4-Рънер с 4.7 бензинов мотор е уникален Джип, ем варви яко, ем е голям и здрав,цената му е супер ниска за тамушния пазар (обръщал сум му километража поне 20 пъти-с лекота вдига 200).... абе като цяло цена-качество е идеала, а на този модел симитричния за европа е Прадо 120 за който те съветвам,че е най добре според мен стига да имаш пари за такъв
Коментар
-
От: БМВ Х5 Е53 или МЛ 163
Имал съм МЛ ласт едишън 2,7, беше не лично мой, а фирмен. Вътре не е удобно, клати се ужасно по пътя не седи добре, въпреки че беше чисто нов, често имаше някакви дреболии, двигателя добре се справяше и не харчеше много. Като го откраднаха много се радвахме че сме се отървали. Никакви офроуд качества няма МЛа. Х5ца е с ON DEMAND 4х4 ако вобще може да се нарече това 4х4, то и много МЛи са с тая система, та Х5цата е тотален мъртвец на кофти път, реално паркетници от рода на Рав4ка са с много по-добри 4х4 системи. Тъй като кума ми има доста пътни помощи и твърди, че най-често караната кола е Х5ца, имат стандартния за БМВ проблем с разчекването отзад, дизела им е чуплив и лаком, а 3,0 бензина е слаб за СУВ. Лично бих те посъветвал, ако не искаш просто да си мислиш че караш джип, да не си взимаш които и да е от 2та. Каквото ти е писал колегата е истина, много от Х5ците чупят скорости, ремонта е много скъп. В защита на Х5цата бих казал, че на чист горещ асфалт има много добро пътно поведение, да не казвам едно от най-добрите за СУВ, ама куму е нужно джип за сух асфалт. Ако можеш да си позволиш 120ка, не се замисляй вобще, няма база за сравнение с МЛ и Х5ца, но си прав трябва да се внимава какво се купува, но това важи за всички коли. Самод а добавя, че след като гепиха МЛа купихме 1 120ка за фирмата и понеже много ми хареса си купих и една за мен лична.Последно редактирано от Rady1st; 26-02-12, 19:09.
Коментар
-
От: БМВ Х5 Е53 или МЛ 163
Първоначално публикуван от Rady1st Преглед на мнениеИмал съм МЛ ласт едишън 2,7, беше не лично мой, а фирмен. Вътре не е удобно, клати се ужасно по пътя не седи добре, въпреки че беше чисто нов, често имаше някакви дреболии, двигателя добре се справяше и не харчеше много. Като го откраднаха много се радвахме че сме се отървали. Никакви офроуд качества няма МЛа. Х5ца е с ON DEMAND 4х4 ако вобще може да се нарече това 4х4, то и много МЛи са с тая система, та Х5цата е тотален мъртвец на кофти път, реално паркетници от рода на Рав4ка са с много по-добри 4х4 системи. Тъй като кума ми има доста пътни помощи и твърди, че най-често караната кола е Х5ца, имат стандартния за БМВ проблем с разчекването отзад, дизела им е чуплив и лаком, а 3,0 бензина е слаб за СУВ. Лично бих те посъветвал, ако не искаш просто да си мислиш че караш джип, да не си взимаш които и да е от 2та. Каквото ти е писал колегата е истина, много от Х5ците чупят скорости, ремонта е много скъп. В защита на Х5цата бих казал, че на чист горещ асфалт има много добро пътно поведение, да не казвам едно от най-добрите за СУВ, ама куму е нужно джип за сух асфалт. Ако можеш да си позволиш 120ка, не се замисляй вобще, няма база за сравнение с МЛ и Х5ца, но си прав трябва да се внимава какво се купува, но това важи за всички коли. Самод а добавя, че след като гепиха МЛа купихме 1 120ка за фирмата и понеже много ми хареса си купих и една за мен лична.Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration
Коментар
-
От: БМВ Х5 Е53 или МЛ 163
Аз за това му дадох лично мнение и съвет на човека-от двете по добър е Х5 без спор,по-нов като години и системи,разхода им е еднакъв но мотора на БМВ-то е много по-мощен,по стабилен е и по широк,но ако трябва да съм чедстен ВЪПРЕКИ ,че съм ЗАклет БМ-вист между Х5 и ЛАн Крюизера и аз бих взел Тойотата мамка му..... по висока и проходима е, единственното което и куца като - (минус) е по слабия мотир който е 4 цилиндровМотора на БМВ-то е уникален 500 нютон метра бъртящ момент има.... брутална тяга е това,а на моя птиятел е с чип тунинг и е 280 коня и 580 нм. Намачкаш ли го и подскача направо.... абе това е който иска истински Джип Тойотата си е Тойота, ама които иска Бърз Джип от тези 3-те които коментираме БМВ-то е първенец и по ускорение и максимална скорост,но да не забравяме ,че и МЛ-а има 400 мотор които е ВЕ-8 и е много корав,но казахме ,че той отпада от класацията като предложение,а и този мотор и той гори много,а е като данни сходен с Х5 така,че БМВ-то пак го бие от всякаде
Коментар
-
От: БМВ Х5 Е53 или МЛ 163
То и 120ката е с 500 въртящ момент. На МЛа най-добрия двигател е 320, то като цяло на всички мерцедеси 320ката е най-добрия дизел, имаме в фирмата S класа с тоя двигател и е много добре и от разход и всичко, 420 на мерцедес е ... на чисто ново G разтегна верига и отговора в БС беше че бил много мощен и що кума ми го юркал толкова, да не споменавам че лапаше и 30 градско. Но 270 на ласт едишън на МЛ не е куц кон определено се справя двигателя и до колкото си спомням около 12 лапаше градско, но 120ката няма сравнение с МЛа. Та колега ако ще го караш по пътя "джипа" и пред кафенетата Х5цата ще е супер, макар че дизел не бих си купил БМВ никога. А най-добре си купи един "Шматарок" това е най-доброто на света
Коментар
-
От: БМВ Х5 Е53 или МЛ 163
Хора не говорете Глупости 120-ката сас 163 коня мотора е то4но 343 Нм. въртящ момент,а мотора който е с новия чип след 2006-та и е 173 коня с 410 Нм. ,а за на МЕРЦЕДЕС Коя 320-ка говорите ? БЕНЗИН ИЛИ ДИЗЕЛ защото на МЛ само 320 Бензин се монтира за 163 модела говорим за стария и 3.2 бензина е с 310 Нм. точно, а ДИЗЕЛ които го пишат по моделите 320 ЦДИ и изобщо на МЛ не се слага този мотор ,а само на Е и ЕС Класата е 197 коня и 470 Нм.,а по късно с по новия чип е 204 коня и 500 Нм.,а след 2005-та Е320 ЦДИ вече не е 3200 кубика а 3000 и е 224 коня и 510 Нм.
Коментар
-
От: БМВ Х5 Е53 или МЛ 163
Има 120ка 204 коня 500нМ, баш за тоя последния дизел говоря на мерцедес не съм се интересувал от точните кубици но го водят 320 и много добре върви много поема и малко харчи, приятел караше новия CLS 350 цди го водят и много върви тая кола и при зверска ръчка дава някакъв много добър разход. Имал съм Крайслер кросфайар с 320 бензинка ама не е нищо впечатляващо като вървене, въпреки малкото купенце, а лапаше над 15. Незнам дали има разлика м/у ласт едишън и другите МЛи с 2,7 двигателя но тоя му беше хубав двигателя няма спор, общо взето МЛа ако се оправи гадното клатене от което ми прилошаваше, мисля че с хубави амортисиори може да се оправи, и не си добро телосложение не е лоша кола, все пак може за под 8 да се купи МЛ в прилично състояние. Сетих се една приятелка имаше МЛ 230 бензин е такова не си купувайте никога
Коментар
-
От: БМВ Х5 Е53 или МЛ 163
Първоначално публикуван от Rady1st Преглед на мнениеОпределено 8ака дизел не е добра идея, камо ли на МЛ.Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар