Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Не точно джип - евтино, здраво и надеждно дизелово комби?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Не точно джип - евтино, здраво и надеждно дизелово комби?

    milen_40,
    Точно за Scenic-а не можеш да кажеш, че е нисък, ако и да можеш да го наречеш с доста "придобили популярност" епитети по адрес на френските коли. Ако Scenic-а за тебе е "нисък", какво да кажем за обикновено комби, каквито са всички останали леки коли, включително и Астра-та? Аз точно със Scenic-а преди време свикнах да не мисля нито отпред, нито отзад дали няма да ударя бордюра при паркиране, а и отдолу просветът му е доста добър, целия под е равен и където мине предната броня, минава без проблеми цялата кола. След него вече във всяка лека кола ми се струваше, че съм седнал на асфалта и всяка издатина на пътя е проблем. Имам дълъг личен опит с Renault /19-ка, Megane, Scenic/, всички с дизеловите двигатели, като се почне с обикновения предкамерен 1.9D, после 1.9dTi и се стигне до CommonRail 1.9dCi. Всичките ми Renault са били с торсионно окачване и за повече от 12 години на нито едно от тях не съм правил нищо по задния мост, касаещо торсиона. Сменял съм само лагер на 19-ката. Та, торсиона на Renault, поне според мен, е по-добре конструиран от този при Peugeot, където в лагерите прониква вода и е почти задължителен ремонтът на моста. Има варианти с два или с четири торсионни пръта и е сравнително дуракоустойчива система на задно окачване, като при това осигурява и приличен комфорт. За разлика от този на Peugeot /305, 206 и т.н./ конструкцията на лагерите и уплътнителните семеринги е добра, не прониква вода и единственото нещо, което може да се наложи да се сменя, са едни гумени тампони. А възможността при претоварване да счупиш торсионен прът е също толкова вероятна, колкото е и при всеки друг автомобил с окачване на пружини, при който надвишиш драстично пределно допустимия товар, а ако уцелиш и дупка на пътя...! А и превоза на съвременна електронна техника, с каквато се занимава alex_serviz, не бих оприличил на превоз на
    желязо, цимент, вар, тухли и др. такива ...
    - за тях той е писал, че си има ремарке.
    А по темата - alex_serviz вече е взел решението, което го устройва - ще ремонтира двигателят на Астра-та и ще си я ползва, за което само мога да му пожелая успех!
    Поздрави!
    Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
    First impression is not always true. Get inspired.
    Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
    Reading is sooo boring, unlike writing!

    Коментар


    • #32
      От: Не точно джип - евтино, здраво и надеждно дизелово комби?

      Мога да ти покажа Голф3 комби дизел на 450 000км все още на вярна служба! Произведен лето 1993г. Всичко друго е компромис!
      Съвета ми е Голф3 ТДИ 1994-1998г,Пасат ТДИ 1993-1995г....
      Астрата също е добра. А евтино от към покупка е и Форд Мондео 1.8ТД от 1997-2000г ,но не се знае там на какво ще попаднеш.
      Аз лично стопанисвам Голф3 ТДИ 1997 комби вече на 250 000км като на година има 5 000км черни пътища
      Наливал съм всякаква нафта ,червена,синя,бяла,жълта,крадена,купувана,ашладисвана от кадето изпадне до сега отказ НЯМАМ!
      купих си го от Австрия през 2008г вярно има избили тук-таме ръжди ,но работното добиче това не го плаши.

      Но варианта да си отремонтираш Астрата е най-рентабилен!
      Последно редактирано от madpetio; 22-02-12, 15:31.

      Коментар


      • #33
        От: Не точно джип - евтино, здраво и надеждно дизелово комби?

        Така, да кажа как се развиха нещата до сега!
        От старата водна помпа е сълзял антифриз, вследствие на което така беше блокирала, че не можеше да се развърти по никой начин. Сменени: кобилици - 3 бр., водна помпа, ангр. ремък и ролки. Вложени финикийски хартийки: 250 лв, за части и труд. За сега двигателя гали ухото с много добра работа. От утре стария работен кон отново си поема смените. За сега след навъртени 350 К км. и 16 годинки вярна служба му отложихме пенсионирането, което особено ме радва. Това е една от малкото коли, минали през ръцете ми, чиято незавидна перспектива окончателно да отиде за скраб ме бе натъжила особено.
        Приятна вечер на всички!
        Казано е:
        -"Обичай ближния",
        щото ако заобичаш далечния... баси транспортните разходи!

        Коментар


        • #34
          От: Не точно джип - евтино, здраво и надеждно дизелово комби?

          Първоначално публикуван от alex_serviz Преглед на мнение
          Така, да кажа как се развиха нещата до сега!
          От старата водна помпа е сълзял антифриз, вследствие на което така беше блокирала, че не можеше да се развърти по никой начин. Сменени: кобилици - 3 бр., водна помпа, ангр. ремък и ролки. Вложени финикийски хартийки: 250 лв, за части и труд. За сега двигателя гали ухото с много добра работа. От утре стария работен кон отново си поема смените. За сега след навъртени 350 К км. и 16 годинки вярна служба му отложихме пенсионирането, което особено ме радва. Това е една от малкото коли, минали през ръцете ми, чиято незавидна перспектива окончателно да отиде за скраб ме бе натъжила особено.
          Приятна вечер на всички!

          Аз не мога да разбера, щом като не е изгнила много колата, за какво въобще говорим. Какъвто и барутник да вземеш за 2-3000 лв - няма да е в кой знае колко по-добро състояние. Въобще няма да занеш какво е скрил продавача. А Астрата поне си я знаеш че е проверен автомобил.

          Аз имам едно Рено 19 1991 г. Брат ми го кара от време на време - не повече от 4-5000 км. годишно. Но колата е у нас от осем години и и знаем и кътните зъби. Миналата година един идиот Голфаджия го удари, карайки назад през кръстовище. Не беше сериозно, но дадохме 350 лв ремонт. Викам си - да я продам ударена за 500 лв. Плюс 350 спестени от ремонта =850 лв. Какво да взема - дори и за 2000 лв да е - пак се почва - регистрация, данъци, винетки, обслужване, пък я гумите или акумулатора да смениш - подминал си още 1000 лв. Да не говорим за скритите лимонки. Бабата поне си я знам че при този пробег брата ще я кара докато я изяде ръждата.

          Виж ако тази кола не те удовлетворява - имаш идеален повод да я смениш. Но да продаваш един работен кон, за да вземеш подобен който не познаваш - ще се набуташ повече.
          Nissan Terrano 2,7 TDI

          Коментар


          • #35
            От: Не точно джип - евтино, здраво и надеждно дизелово комби?

            Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
            Аз не мога да разбера, щом като не е изгнила много колата, за какво въобще говорим. Какъвто и барутник да вземеш за 2-3000 лв - няма да е в кой знае колко по-добро състояние. Въобще няма да занеш какво е скрил продавача. А Астрата поне си я знаеш че е проверен автомобил.
            ......... Виж ако тази кола не те удовлетворява - имаш идеален повод да я смениш. Но да продаваш един работен кон, за да вземеш подобен който не познаваш - ще се набуташ повече.
            Абсолютно си прав, колега!
            Иначе днес "добичето" си застъпи работните смени и ми се струва, че се наслаждаваше на възможността отново да се труди.....
            А също и аз....
            Казано е:
            -"Обичай ближния",
            щото ако заобичаш далечния... баси транспортните разходи!

            Коментар


            • #36
              От: Не точно джип - евтино, здраво и надеждно дизелово комби?

              Ето как изглеждаше на паркинга, докато чинно изчакваше да реша какво да я правя:



              Сега вече с най-голямо удоволствие си "припка" по шосетата! А, като се замисля, че бях решил да я "отпиша"...... добре, че не го направих!
              Казано е:
              -"Обичай ближния",
              щото ако заобичаш далечния... баси транспортните разходи!

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X