Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на икономичен джип???

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: ИЗБОР НА ИКОНОМИЧЕН ДЖИП???

    Първоначално публикуван от Alexfield Преглед на мнение
    Ради,

    а ти да виждаш някъде в критериите за избор на автора думата "проходимост"?
    Колко точно казано Само защо темата е в Офроуд форума а не в БГМАМА да кажем Една комшийка кара Хондичка и е перфектна, спира си пред блока без проблем, дори и да има сняг, е както и всичките други коли, но ....

    Коментар


    • #62
      От: ИЗБОР НА ИКОНОМИЧЕН ДЖИП???

      Първоначално публикуван от Rady1st Преглед на мнение
      Колко точно казано
      ...
      А прочете ли мнението, точно преди твоето?! Явно не! Обърни внимание на последните две изречения!

      Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
      Защо така всяка тема се превръща в кой джип е по-проходим...
      ...
      Нормално е повечето от новите теми за избор на 4х4 да са за избор на "нежен" СУВ, а не на тоталната офроуд машина. Не е нормално обаче темите да са пълни с изказвания от типа "Ако минеш оттам, откъдето аз минавам..."
      Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
      Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
      Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

      Коментар


      • #63
        От: ИЗБОР НА ИКОНОМИЧЕН ДЖИП???

        Тази тема така и така вече се изчерпа. Авторът явно ни се обиди и след като не му разрешиха да ни ругае, се е фръцнал и си е бил пръчката в неизвестна посока. Ако използваме тази тема за пример, може да измислим някакъв начин хората да могат да питат тук по смислен начин, за да получат адекватен съвет.
        Аз имам следното предложение:
        Да се забоде една важна тема в този раздел с един въпросник, който питащите "Какъв автомобил 4х4 да си купя" да попълват (да не се бърка с "Какъв джип да си купя" - нека хората да могат да питат и за паркетници). Ето примерните въпроси, за които аз се сещам. Който се сети за допълнителни важни въпроси - да допълва.
        1. Каква сума мога да дам за покупка на автомобил?
        2. Възраст на автомобила (нов/втора употреба - до колко години)
        3. Каква сума съм склонен да дам, за да го стегна след покупката?
        4. Вид (предпочитано) гориво (дизел/бензин/LPG/CNG),
        5. Скоростна кутия (ръчна/автоматична/полуавтоматична (някакъв *троник)?
        6. Важно ли е да има бавни скорости?
        7. Къде ще се кара:
        а) градско (%)
        б) извънградско (%)
        в) черни пътища/лек off-road (%)
        г) тежък off-road (%)
        Описание на off-road частта (ако е предвидена такава): дълбоки коловози, кал, пясък, наклон, сняг (сантиметри), друго
        8. Желани/нежелани екстри: АБС/ЕСП/Други съкращения/Климатик/Теглич
        9. За какъв багаж (обем/вид) трябва да се предвиден?
        10. Колко души ще се возят обикновено?

        Ако ви харесва идеята, допълвайте списъка, пък живот и здраве някой модератор да я направи в удобен вид и да я забие с един пирон най-горе в раздела.
        Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

        Коментар


        • #64
          От: ИЗБОР НА ИКОНОМИЧЕН ДЖИП???

          Не виждам смисъл да се пише по темата. Човека (staisiy) oт 22.12.2011 дори не е поглеждал за какво иде реч.
          Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

          тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

          Коментар


          • #65
            От: ИЗБОР НА ИКОНОМИЧЕН ДЖИП???

            Ми то повечето теми в този раздел се обезсмислят по този начин! Аз за себе си избрах подхода: чета предходните мнения/за доста от тях в автосервизите взимат пари, това за който го оцени!/, и след като се убедя, че "интереса" на отворилия темата е крайно несериозен, спирам да се интересувам. Поздрави!
            "Make love, not war!"

            Коментар


            • #66
              От: ИЗБОР НА ИКОНОМИЧЕН ДЖИП???

              Във всеки автофорум ( и не само ) е така. Старите участници им е писнало да гледат такива теми , а за отговори и дума да не става. Това е "професионално" изкривяване за мен. Аз не знам вече, от колко време чета форума и пак има неща, които не са ми ясни, а за останалите "колеги" са детска игра. Явно са достигнали друго ниво, което го казвам в положителен смисъл.
              Аз ако трябва да избирам, ще пусна нова тема с конкретните ми идеи. Защото е по важно какво ще кажете персонално за моите предложения, а не кой е по по най.
              Едва ли всеки има възможността и знанията да изчете всичко. Така че не се сърдете. В крайна сметка смятам, че форума е с цел взаимопомощ. Все пак всеки е започнал от някъде.
              И ви е смешно някой като мен, ако попита, за какво аджеба е нужно да се изключват хъбовете на part-time-а?!? И кому е нужно да кара на 2х4 L, вместо на 4х4 L? ( всъщност и до ден днешен не ми е ясно това )

              Коментар


              • #67
                От: ИЗБОР НА ИКОНОМИЧЕН ДЖИП???

                Първоначално публикуван от krasimird Преглед на мнение
                Във всеки автофорум ( и не само ) е така. Старите участници им е писнало да гледат такива теми , а за отговори и дума да не става. Това е "професионално" изкривяване за мен. Аз не знам вече, от колко време чета форума и пак има неща, които не са ми ясни, а за останалите "колеги" са детска игра. Явно са достигнали друго ниво, което го казвам в положителен смисъл.
                Аз ако трябва да избирам, ще пусна нова тема с конкретните ми идеи. Защото е по важно какво ще кажете персонално за моите предложения, а не кой е по по най.
                Едва ли всеки има възможността и знанията да изчете всичко. Така че не се сърдете. В крайна сметка смятам, че форума е с цел взаимопомощ. Все пак всеки е започнал от някъде.
                И ви е смешно някой като мен, ако попита, за какво аджеба е нужно да се изключват хъбовете на part-time-а?!? И кому е нужно да кара на 2х4 L, вместо на 4х4 L? ( всъщност и до ден днешен не ми е ясно това )
                Тук всеки от знаещите би помогнал на някой който задава смислени въпроси.
                Ето една тема, в която автора показва че е попрочел нещичко и има някаква насока http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=137655

                Но теми от сорта на-искам да вози меко да харчи малко и да минава от всякъде.......отговора е-ми чЕти.

                Поздрави.

                П.П. Аз също съм задавал идиотски въпроси

                Коментар


                • #68
                  От: ИЗБОР НА ИКОНОМИЧЕН ДЖИП???

                  Първоначално публикуван от krasimird Преглед на мнение
                  И ви е смешно някой като мен, ако попита, за какво аджеба е нужно да се изключват хъбовете на part-time-а?!? И кому е нужно да кара на 2х4 L, вместо на 4х4 L? ( всъщност и до ден днешен не ми е ясно това )
                  Ами даже е много нужно при маневриране с тежък колесар или ремарке, особено на стръмно място... Естествено става дума за асфалт, бетон и т.н. То на стръмно + хлъзгаво с тежко ремарке може само надолу
                  На Н2 замирисва съединителя, на L4 колелата приплъзват и се мъчи хайванчето...
                  На ТЛК 105 (постоянно 4х4) проблемът е решен по друг, много разумен начин - може да ползваш "L" без да блокираш междуосевия диф. Отделили са управлението му на копче.
                  Аз със сузуки-то вече омирисах съединителя 1-2 пъти в подобна ситуация... щото раздатката ми "зацикли" на Н4 Lоск
                  помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                  Коментар


                  • #69
                    От: ИЗБОР НА ИКОНОМИЧЕН ДЖИП???

                    Благодаря за отговора колега.
                    Т.е. при 2L, просто си ползва бавните скорости, като за това не е необходимо блокиране на заден диференциал, нали така?
                    Което е приемущество пред Full Time-a ( като има изключения ), при който за да минеш на бавни е необходимо блокиране на диф, което пък е лошо на сухо.

                    Дори в тема за съвсем друго - научих нещо полезно!

                    Коментар


                    • #70
                      От: ИЗБОР НА ИКОНОМИЧЕН ДЖИП???

                      Първоначално публикуван от krasimird Преглед на мнение
                      Благодаря за отговора колега.
                      Т.е. при 2L, просто си ползва бавните скорости, като за това не е необходимо блокиране на заден диференциал, нали така?
                      Което е приемущество пред Full Time-a ( като има изключения ), при който за да минеш на бавни е необходимо блокиране на диф, което пък е лошо на сухо.

                      Дори в тема за съвсем друго - научих нещо полезно!
                      Цъ, не си научил нищо.Почети още малко
                      не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам

                      Коментар


                      • #71
                        От: ИЗБОР НА ИКОНОМИЧЕН ДЖИП???

                        ok

                        Коментар


                        • #72
                          От: ИЗБОР НА ИКОНОМИЧЕН ДЖИП???

                          Идея си нямаш, колко малко джипки имат серийно блокаж на задния диф. Тук се говореше за блокиране на междинния диф, с което фултайм 4Х4 става парттайм.
                          Включването на 4L, не значи блокиране на заден диф, а включване на понижаващата предавка (демултипликатор, бавни) на раздатъчнарта кутия.
                          Your conscience is all you can take to your grave.

                          Коментар


                          • #73
                            От: ИЗБОР НА ИКОНОМИЧЕН ДЖИП???

                            Само да отметна прясно впечатление от X-trail на нисан, пред блока на приятел, беше заровен от навалялия сняг, с чисто нови зимни гуминетки... 4х4 всичко супер, е да до момента в който тръгна да излиза, оказа се че на равно не може да излезне, парт таим фул таим автоматични муфи всичките глупости дето им се радват хорицата и до там, с бутане излезна иначе просто боксуваше най-лошозацепилата гума, с същия зор от същото място излезна комшииката с ПОЛО Та виждате ли защо се смея на "паркетниците" Нещо подобно се получи вчера с едно Волво при опита ми да паркира на 5см тротуар

                            Коментар


                            • #74
                              От: ИЗБОР НА ИКОНОМИЧЕН ДЖИП???

                              Първоначално публикуван от Rady1st Преглед на мнение
                              Само да отметна прясно впечатление от X-trail на нисан, пред блока на приятел, беше заровен от навалялия сняг, с чисто нови зимни гуминетки... 4х4 всичко супер, е да до момента в който тръгна да излиза, оказа се че на равно не може да излезне, парт таим фул таим автоматични муфи всичките глупости дето им се радват хорицата и до там, с бутане излезна иначе просто боксуваше най-лошозацепилата гума, с същия зор от същото място излезна комшииката с ПОЛО Та виждате ли защо се смея на "паркетниците" Нещо подобно се получи вчера с едно Волво при опита ми да паркира на 5см тротуар
                              искаш да ни убедиш, че полото е по проходимо от X-Trail
                              повечето съвременни 4х4 задвижвания осигуряват доста по-добро сцепление в сравнение с нашите прехвалени джипки - проблема им за проходимост е главно клиренс, може би ходове и здравина, но само като предаване на въртящия момент са си екстра!
                              В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                              Коментар


                              • #75
                                От: ИЗБОР НА ИКОНОМИЧЕН ДЖИП???

                                Първоначално публикуван от Alexfield Преглед на мнение
                                Дачия Дъстър - отговаря на всичките ти условия:
                                Висока колица.
                                Икономичен.
                                Има даже и с фабрично инсталирана газова уредба.
                                DACIA DUSTER - ДЖИП???
                                Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
                                Само DIESEL !!!

                                Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X