Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Блокажи на джипове??

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Блокажи на джипове??

    Нямаш грижи, но при еднакъв размер и еднакво изтъркани летни гуми .
    0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

    Коментар


    • #17
      От: Блокажи на джипове??

      Става. Сложи си 255/75/15 и заповядай.
      Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
      Вальо. О888 557Ч7Ч
      Silverado 1.3 i

      Коментар


      • #18
        От: Блокажи на джипове??

        С блокажи общо взето, ходиш по-далече за трактор...!!! Ако джипа има добри ходове (максимално време и четирите гуми да са здраво стъпили на земята) и добро разпределение на теглото между предна и задна ос, както и читави гуми според терена и условията - тоест имаме добро сцепление, блокаж рядко ще ти потрябва! Блокажите компенсират най-вече липсата на ходове на окачването! Във всички останали случай помагат да се окопаеш повече и най-вече ако караш с галоши тип "Слик" и разчиташ на блокажите да те изкарат! Аз съм с работещо (все още) ЛСД от зад и блокаж на раздатката (междуосевия диференциал). Докато джипа беше във фабричния си вид имаше проблем с надлъжното диагонално окантарване - увиснеше ли по една гума на ос (диагонално) джипа ставаше паметник! От както си преработих окачването (увеличих ходовете и просвета) проблем не съм имал никъде или ако съм имал, то те са единици и благодарение на мои грешни преценки за съответната ситуация ли препятствие, но тук се намесва лебедката, която със сигурност ще те измъкне (ако има къде да я закачиш), за разлика от блокажите! Та ако трябва да степенувам по значение всички фактори, които влиаят на проходимостта на един автомобил то реда би бил следния:

        1. Лифт на окачване (максимални ходове според джоба)
        2. Гуми (възможно по-голям размер и с шарка според терена и условията)
        3. Лебедка (ако има кинти и за задна - най-добре)
        4. Блокажи.

        Искам да уточня, че казаното от мен се отнася за относително "софт" заигравки, които могат да спонтанно да станат и "хард" или "екстрем" непланирано и на любителско ниво! Ако говорим за състезателна машина, блокажите са пожелателно-задължителни, освен ако не сте фен на олимпийския принцип на участие и сте само за шоуто!

        Поздрави

        Коментар


        • #19
          От: Блокажи на джипове??

          Такива нямам , ще търся , некви прежалени, че ще ги нарежа в калниците , понеже не искам да слагам боди лифт .
          0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

          Коментар


          • #20
            От: Блокажи на джипове??

            На мен пък ми е интересно ако дойда и аз със едни съвсем нормални АТ-та (31-ци) до къде ще стигна в сравнение с вас - с блокажи и износени летни гуми.?!! Ще е поучителен експеримент при всички случай...

            Поздрави

            Коментар


            • #21
              От: Блокажи на джипове??

              Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
              С блокажи общо взето, ходиш по-далече за трактор...!!! ......
              Да, но по-рядко.

              Гплемите ходове са хубаво нещо но има много места където пречат. Лошото им е, че трудно се намаляват и увеличават по желание. Лифта също не е еднозначен. Повдигнатата джипка е по-неустийчива на странични наклони и висока скорост. Когато се повдига само с идея за по-големи гуми е грешно. По-добре да се резнат калниците. Самите гуми, лебедката, хай джака и въжетата не са елемент от проходимостта на джипа. Това са помощни средства. Подготвения водач винаги има къде да си закачи лебедката.

              Знам поне десет места на които ходове по 65 см не вършат работа без блокаж.
              Намери ми място на което ще минеш с ходове а блокажите ще закъсат.
              Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
              Вальо. О888 557Ч7Ч
              Silverado 1.3 i

              Коментар


              • #22
                От: Блокажи на джипове??

                Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
                ... Блокажите компенсират най-вече липсата на ходове на окачването! Във всички останали случай помагат да се окопаеш повече ...
                Недей да бъдеш толкова категоричен!
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • #23
                  От: Блокажи на джипове??

                  Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                  Да, но по-рядко.

                  Гплемите ходове са хубаво нещо но има много места където пречат. Лошото им е, че трудно се намаляват и увеличават по желание. Лифта също не е еднозначен. Повдигнатата джипка е по-неустийчива на странични наклони и висока скорост. Когато се повдига само с идея за по-големи гуми е грешно. По-добре да се резнат калниците. Самите гуми, лебедката, хай джака и въжетата не са елемент от проходимостта на джипа. Това са помощни средства. Подготвения водач винаги има къде да си закачи лебедката.

                  Знам поне десет места на които ходове по 65 см не вършат работа без блокаж.
                  Намери ми място на което ще минеш с ходове а блокажите ще закъсат.
                  Старо куче - медалист си ти и веднага залагаш капана! При равни други условя - ще ме вадиш ти, но тук стана въпрос за блокажи и "гуми за мъгла", а в тази вариация аз не бих заложил на машината с блокажите и калпавите гуми, а на по-доброто си сцепление! Ако имаш ходове и добри гуми, тогава бих заложил на по-малкото си тегло (1600 кг.) и бих ти търсил цаката в определен вид кал - с идеята да си полегнеш на мостовете и да си връткаш с блокажите на място докато ти писне...!! Всеки джип си има чалъма за всичко! При мен примерно ходовете могат да се регулират и то доста чувствително (в рамките на 30-40 %) посредством дисконектори на биалетите. Като ми трябва скорост и стабилност "включвам" стабилизиращата щанга, като искам ходове я "изключвам" и имам ходове около 60-те сантиметра - много удобно и практично, и най-важното безотказно! Не искам да ме разбирате погрешно! Блокажите са прекрасно нещо, ако ги имаш на разположение! Но ако ги няма фабрично, поне според мен те са максимум на 4-то място в една евентуална тунинг програма, като инвестицията в лебедка и джек (наясно съм, че са помощни средства), чисто финансово и целесъобразно - според това къде и как ще се кара джипа, е много по-правилна и оправдана!


                  Поздрави

                  Коментар


                  • #24
                    От: Блокажи на джипове??

                    Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                    Недей да бъдеш толкова категоричен!
                    Защо? В деветдесет процента от времето блокажите имат чисто психологическо въздействие и дават усещането за сигурност - без да се налага да ги включваш! От останалите десет процента - в девет от тях обикновено вече е безвъзвратно късно да си включиш блокажа и правейки го се окопаваш повече! Останалия един процент е ясен! С времето се научаваш кога, къде и как си включиш блокажите, но пак не го докарваш до сто процентова успеваемост, нали..?!! Пак повтарям, че говорим за любителски офф! По състезания нещата стоят по съвсем друг начин.... Горе-написаното го твърдя след наистина много наблюдения, които обикновено са завършвали с пускането на лебедка от моя страна, за да извадя обектите на наблюдението и да си продължим разходката....

                    Поздрави
                    Последно редактирано от Марто (Мартин Христов); 25-05-11, 01:18.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Блокажи на джипове??

                      Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
                      Защо? В деветдесет процента от времето блокажите имат чисто психологическо въздействие и дават усещането за сигурност - без да се налага да ги включваш! От останалите десет процента - в девет от тях обикновено вече е безвъзвратно късно да си включиш блокажа и правейки го се окопаваш повече! Останалия един процент е ясен! С времето се научаваш кога, къде и как си включиш блокажите, но пак не го докарваш до сто процентова успеваемост, нали..?!! Пак повтарям, че говорим за любителски офф! По състезания нещата стоят по съвсем друг начин....
                      Защото има един куп ситуации, в които фактът, че и 4-те колела са ти твърдо на земята, не ти помага особено много, защото в един хубав момент започват да буксуват. И тогава просто спираш, здраво стъпил на земята.
                      Не знам колко си карал с твърди блокажи, та чак и статистика вадиш, но си знам в колко случаи колата просто е тръгвала след щракването на едно или 2 копчета. Както и да го въртиш и да го сучеш, 4 е повече от 2 ...
                      Естествено, че човек трябва да знае кога и как да използва блокажи, за да има полза от тях. То някои си включват предното едва след като се окопаят, ама това не е причина да твърдим, че нямаме нужда от 4х4.

                      Също така е естествено, че понякога и блокажи не помагат. Те не са някакъв пенкилер, а просто един инструмент в повече, който аз определено предпочитам да си имам (и изобщо нямам предвид само за състезания). Както ти каза и Вальо по-горе, с блокажите можеш да компенсираш не толкова добрите ходове. Само с добри ходове обаче не можеш да замениш блокажите в ситуации, когато е необходимо да се въртят и 4-те колела ...
                      Последно редактирано от Чавдар (V93); 25-05-11, 01:34.
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Блокажи на джипове??

                        Имам известен личен опит с Нива, Диско и Черок с монтирани ARB на преден и заден мост - общо около 300 км. чист офф. вкл. и заигравки в язовир. Статистиката ми обаче не е от там, а от наблюдението на колеги и приятели с такива! Пак казвам! В никакъв случай не твърдя, че 4 по-малко от 2 и обратното..., а никога не съм твърдял, че нямаме нужда!

                        Поздрави

                        Коментар


                        • #27
                          От: Блокажи на джипове??

                          Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение

                          1. Лифт на окачване (максимални ходове според джоба)
                          2. Гуми (възможно по-голям размер и с шарка според терена и условията)
                          3. Лебедка (ако има кинти и за задна - най-добре)
                          4. Блокажи.

                          Искам да уточня, че казаното от мен се отнася за относително "софт" заигравки, които могат да спонтанно да станат и "хард" или "екстрем" непланирано и на любителско ниво! Ако говорим за състезателна машина, блокажите са пожелателно-задължителни, освен ако не сте фен на олимпийския принцип на участие и сте само за шоуто!

                          Поздрави
                          Моето мнение е малко по различно.
                          1 Гуми
                          2 Лудия зад волана.
                          3 Блокажи.
                          4 Тегло
                          5 Окачване
                          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Блокажи на джипове??

                            Тарга, Лудия зад волана го махни или го сложи преди гумите.
                            Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                            Вальо. О888 557Ч7Ч
                            Silverado 1.3 i

                            Коментар


                            • #29
                              От: Блокажи на джипове??

                              На първо място е цената на джипа ! Колкото е по-евтин и прежален е по проходим ! Практиката е показвала многократно как москвич с ремарке с 2 кубика дърва се движи по-добре от някой джип
                              Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                              Коментар


                              • #30
                                От: Блокажи на джипове??

                                Ми то щото космича има по-добри офроуТ характеристики от 80% от "джиповете"
                                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X