Обява

Свий
Няма добавени обяви.

land cruiser 90

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: land cruiser 90

    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    Аз чух цена от 800лв. Май Джамбазов спомена в една друга тема. Само не помня за нови или за ремонт идеше реч.
    Сменял съм две дюзи на авенсис 2000г. 2.0 D4D. 1250лв. парчето от ТМ ауто.

    Коментар


    • #17
      От: land cruiser 90

      Момчета, много съм благодарен за мненията. Определено са ми от полза. Но да не сте ме разбрали погрешно - ако е въпрос за икономия на гориво ще си взема YARIS. Искам да взема по добрия мотор като здравина, и параметри. Аз съм практичен човек. За мен каручката трябва да върши работа-другото са глезотий. В този смисъл, искам да направя практичен избор.

      Коментар


      • #18
        От: land cruiser 90

        Момчета, днес се запознах с един пич дето разбира от джипки (ама не е сигурно).Та този талант ми каза нещо, от което се изненадах. Каза че,(цитирам дословно) дюзите на двигател 1KD-FTV " пикаят " след определени километри. Моля ВИ преведете ми този "велик" израз.

        Коментар


        • #19
          От: land cruiser 90

          Техническото обслужване на автомобила на 120 хил. км. включва замяна на разпръсквачите. При двигателите с индиректно впръскване последиците от т.н. "пикаещи" дюзи не са толкова опасни за двигателя.
          Двигателите с директно впръскване изискват безупречно работещи дюзи. Още по големи са изискванията към комън рейл системата, при която налягането на впръскването достига 1200 бара и нагоре. "Пикаещата" дюза промива цилиндъра, дупчи и реже бутала.

          Коментар


          • #20
            От: land cruiser 90

            Аз съм за стария мотор-1KZ-T!125 коня не са малко,а надеждността му е голяма!Д4Д-тата патят с дюзи бая...верно намалиха им цената и вече са около 900 лева парчето,но въпроса е да не се е счупило нещо по мотора докато се усетиш,щото тогава цената става бая висока!А за нашата нафта и способността и да убива дюзи се е написало много!Успех!
            0899 шест5313нула
            За всекиго по нещо

            Коментар


            • #21
              От: land cruiser 90

              Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
              Аз съм за стария мотор-1KZ-T!...
              Само дето не се монтира на тая Тойота.
              1КZ-TE е бъкан с електроника, не по малко от 1КD-FTV.
              При всички положения и цената на двете модификации е различна, а по високата покупна цена обуславя и по големи финансови възможности за подръжка, което пък си прави колата достатъчно надеждна.

              Коментар


              • #22
                От: land cruiser 90

                Дюзите на 1KD на 95цата и на 120ката нямат много общо. Проблема с дюзите на този двигател е при 120ката. При 95цата проблемите са порядък по малко и се обуславят от километрите и възраста на екземплярите. Както знаем няма нищо вечно. В момента ремонта на 4ри дюзи с подмяна на механиката вътре е около 800лв. с гаранция. На 95цата слабо място е рейката-първо се разбиват тампоните, единия оригинално се предлага с рейката, но вече има полиуретанови и трите броя, след това се скапва и рейката, разбива се втулката от дългият ръкав. Арматурното табло се чупи на мястото където се захваща с купето. Ако се кара по хард офф и долните тампони на предните амове, няма значение дали са тунингови или фабричните. Там не е сметнато както си требе за извращения.

                Ако трябва да избирам между двата мотора на 95цата, и разликата в цената на придобиване не ме притеснява, без да се замислям бих взел 1KD, по здрав, по мощен и по икономичен.
                "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                Коментар


                • #23
                  Някой ми беше казал че, по форумите се пишели само глупости. Едно е сигурно- НЕ Е ВЯРНО...... Темата която обсъдихме заедно, не само бе полезна, а и приятна-за което ВИ благодаря - НА ВСИЧКИ. Вече зная отговора на въпросите си и джипа дето ще карам е ясен. Дано се видим по горите някой ден. БЛАГОДАРЯ ВИ !!!

                  ....с един ден закъснение, но все пак....
                  Нашия ТЛ е д4д и на 260к навъртяни само (с малки изклучения де) в България, с българска нафта. За сега проблеми с дюзите няма, да не говорим, че е влизал 2-3 в сервиз, като изключим обслужването. Ускорява доста добре и се пътува комфортно по всякъкъв път. Мисля че и двата двигателя са правилния избор, съвета ми е да е от първи собственик и на реални километри без удар, от новия май ще се намери по-лесно такъв. Като недостатък се сещам само тракащото табло, въпреки че на мен не ми пречи, свикнал съм! Друго нещо което ми прави впечатление изключително скъпите резервни части по екстериора (фарове, лайсни, щики дори), иначе другите ми се струват съвсем приемливи за класа и от гледната точка на поддържащ бмв!
                  Успех!
                  Последно редактирано от Чавдар (V93); 22-04-11, 20:31. Причина: Сливане на 2 последователни публикации

                  Коментар


                  • #24
                    От: land cruiser 90

                    Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                    Дюзите на 1KD на 95цата и на 120ката нямат много общо. Проблема с дюзите на този двигател е при 120ката. При 95цата проблемите са порядък по малко и се обуславят от километрите и възраста на екземплярите. Както знаем няма нищо вечно. В момента ремонта на 4ри дюзи с подмяна на механиката вътре е около 800лв. с гаранция. На 95цата слабо място е рейката-първо се разбиват тампоните, единия оригинално се предлага с рейката, но вече има полиуретанови и трите броя, след това се скапва и рейката, разбива се втулката от дългият ръкав. Арматурното табло се чупи на мястото където се захваща с купето. Ако се кара по хард офф и долните тампони на предните амове, няма значение дали са тунингови или фабричните. Там не е сметнато както си требе за извращения.

                    Ако трябва да избирам между двата мотора на 95цата, и разликата в цената на придобиване не ме притеснява, без да се замислям бих взел 1KD, по здрав, по мощен и по икономичен.
                    Колега Джамбазов , ремонта на дюзите на 95цата при вас в сервиза ли се извършва? Ако не - би ли споделил къде? Имам една за ремонт. Благодаря.

                    Коментар


                    • #25
                      От: land cruiser 90

                      Това "при нас" незнам какво имаш предвид. От 9 месеца е друго "при нас". Не можеш да получаваш лично. За да не е реклама на човека, обади се утре по някое време на 0 8 9 9 6 6 1 2 6 6 да ти дам телефон за контакт.
                      "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                      Коментар


                      • #26
                        От: land cruiser 90

                        ОК

                        Коментар


                        • #27
                          Здравейте,относно мотора 1KZ-te,някой има ли наблюдение дали може да се засили,например чип тунинг или нещо от сорта,че д4д са ми скъпички,а 125 коня ми се виждат малко ако се сложат гуми 33'' ?

                          Коментар


                          • #28
                            Здравейте,относно мотора 1KZ-te,някой има ли наблюдение дали може да се засили,например чип тунинг или нещо от сорта,че д4д са ми скъпички,а 125 коня ми се виждат малко ако се сложат гуми 33'' ?

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X