Обява

Свий
Няма добавени обяви.

land cruiser 90

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • land cruiser 90

    Взех решение да си купя джип, и се спрях на LAND CRUISER90. До тук добре, но остана въпроса към кой мотор да се насоча-стария или новия D4D. Ще съм ВИ много благодарен за мнения и съвети. Не съм имал джип-от няколко години карам GOLF COUNTRY. Нямам намерение да карам тежък ofroud ( поне засега). Излизам по черно за собствено удоволствие, но възможностите на голфчето вече не ме удовлетворяват.

  • #2
    От: land cruiser 90

    Аз избрах стария мотор - 1KZ-te.
    Life is too short to drive dull cars!

    Fight global warming !
    ... turn on your A/С !

    Коментар


    • #3
      От: land cruiser 90

      Много различни мнения чувам а няма твърди критерий за и против. За стария мотор знам само че, е "по-жаден" за гориво. Като подръжка и ремонти, при твоя мотор, как стоят нещата?

      Коментар


      • #4
        От: land cruiser 90

        Новия KD FTV - D4D на TLC90 от 2002 e 163 кс (122 kW) с доволно голям въртящ момент и сравнително икономичен, ако не настъпваш над 130км/ч.
        Тук повече http://www.offroad-bulgaria.com/show....php?t=102107&
        LZ1AIV

        Коментар


        • #5
          От: land cruiser 90

          Първоначално публикуван от vladdrak Преглед на мнение
          Много различни мнения чувам а няма твърди критерий за и против. За стария мотор знам само че, е "по-жаден" за гориво. Като подръжка и ремонти, при твоя мотор, как стоят нещата?
          Колко коне биха "изпили" повече 125 или 163?
          Life is too short to drive dull cars!

          Fight global warming !
          ... turn on your A/С !

          Коментар


          • #6
            От: land cruiser 90

            Първоначално публикуван от mitkochanev Преглед на мнение
            Колко коне биха "изпили" повече 125 или 163?
            Отговорът не винаги е еднозначен и в полза на по-малкото коне. При стил на шофиране, изключващ резки тръгвания по светофари и ако не се поддадете на изкушението да сте пръв, KD FTV D4D е в състояние да гарантира разход, който гравитира около 9л/100км. Но изкушението е твърде силно...
            LZ1AIV

            Коментар


            • #7
              От: land cruiser 90

              Колега и аз напоследък съм се хвърлил в едни мисли какъв да е джипа, доста се двоумих между Нисан Патрол, като на Митко, или Тойота. Тойотата надделя и то точно този мотел.
              Сега по темата, аз предпочитам по-големия мотор, въпреки че съм карал стария и то дълга база, който е 126 к.с. и останах приятно изненадан.
              Успех

              Коментар


              • #8
                От: land cruiser 90

                Първоначално публикуван от asenv Преглед на мнение
                Отговорът не винаги е еднозначен и в полза на по-малкото коне. При стил на шофиране, изключващ резки тръгвания по светофари и ако не се поддадете на изкушението да сте пръв, KD FTV D4D е в състояние да гарантира разход, който гравитира около 9л/100км. Но изкушението е твърде силно...
                И аз бих си го пожелал този разход ... в София.
                Все пак казаното по-горе важи за близки стойности, а тук едната е по-висока с повече от 30%.
                Реално, като се въздържаме от изкушенията, мога да споделя между 10 и 11 /столично/ градско.
                Виж 9/100 - да, като справка до Трявна и обратно - на магистралата, не повече от 130./гуми 265/75/16/.
                Life is too short to drive dull cars!

                Fight global warming !
                ... turn on your A/С !

                Коментар


                • #9
                  От: land cruiser 90

                  Митко, 1KD-то е доказано по-икономичен двигател.
                  И двата двигателя са чудесни.

                  Коментар


                  • #10
                    От: land cruiser 90

                    1KZ-TE е с предкамерно впръскване, обикновено турбо, 8 клапана, без интеркулер. Случва се да пати от глава, но нищо фрапиращо.
                    1KD-FTV е с директно впръскване, common rail, интеркулер, турбо с променлива геометрия, 16 клапана. Случва се да страда от дюзи (при покупка е желателно да се проверят и подменят, ако е нужно).

                    Официално 1KD-FTV е с 17% повече мощност и 11% по-малък разход. Има заводски чип (друг не е препоръчителен).

                    Моя избор е D-4D. Следващата ми джипка ще е 95-ца с тоя двигател. Върви повече, харчи по-малко, какво повече да иска човек.
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • #11
                      От: land cruiser 90

                      Мога да претендирам само за неща, които съм изпитал лично.
                      На хартия винаги е различно.
                      В случая колегата /мисля Асен/ е написал непосредствените си наблюдения за D4-D.Приемам ги за чиста монета, още повече, доближават се до написаното от вас/Яро и Спарки/, макар да не знаем за какви условия/размер гуми/ става дума.
                      На колегата , автор на темата пожелавам късмет в избора. Бъдете здрави!
                      Life is too short to drive dull cars!

                      Fight global warming !
                      ... turn on your A/С !

                      Коментар


                      • #12
                        От: land cruiser 90

                        Аз също пиша единствено от личен опит.

                        Коментар


                        • #13
                          От: land cruiser 90

                          Аз имам опит със стария мотор, Сега го кара колега на бегачката. За новия чух една цена около 6000лв за дюзи, Не знам колко е възможно и дали е вярно, но се чудя къде е ползата от малкия разход. А и при качеството на нафтата...............
                          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                          Коментар


                          • #14
                            От: land cruiser 90

                            Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                            Аз имам опит със стария мотор, Сега го кара колега на бегачката. За новия чух една цена около 6000лв за дюзи, Не знам колко е възможно и дали е вярно, но се чудя къде е ползата от малкия разход. А и при качеството на нафтата...............
                            Аз чух цена от 800лв. Май Джамбазов спомена в една друга тема. Само не помня за нови или за ремонт идеше реч.
                            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                            Коментар


                            • #15
                              От: land cruiser 90

                              Разликата е, че във времето на единия може и да смениш глава, а на другия задължително сменяш дюзи. Иначе сменяш мотор.
                              Яро добре каза че 1КЗ е "чудесен", ама без Е-то накрая.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X