От: mitsubishi pajero 2.8 diеsel или mitsubishi pajero 3 v6
Аз да взема да вметна нещо за мощност и въртящ момент. Мощността е общо взето теоретично понятие. Имам пре вид следното. Един ДВГ чисто теоретично се изчислява при максимална мощност (демек максимални обороти). Такива обороти примерно за бензинов двигател са 6000 об/мин., а за дизелов примерно 4000 об/мин. Това са обороти, които по принцип не се достигат при нормална експлоатация. Така, че максималната нощност наистина продава автомобила. Сега за въртящия момент. Той е максимален за бензинови двигатели примерно към 3000 об/мин., а за дизел около 2000 об/мин. Това е нещото, което всеки водач на МПС усеща. Тоест, ако много се се превиши двигателят повече "бръмчи" отколкото да върви. Това много грубо, ама се надявам горе долу да сте ме разбрали. Та за мен по-добре въртящ момент, отколкото мощност.
Аз да взема да вметна нещо за мощност и въртящ момент. Мощността е общо взето теоретично понятие. Имам пре вид следното. Един ДВГ чисто теоретично се изчислява при максимална мощност (демек максимални обороти). Такива обороти примерно за бензинов двигател са 6000 об/мин., а за дизелов примерно 4000 об/мин. Това са обороти, които по принцип не се достигат при нормална експлоатация. Така, че максималната нощност наистина продава автомобила. Сега за въртящия момент. Той е максимален за бензинови двигатели примерно към 3000 об/мин., а за дизел около 2000 об/мин. Това е нещото, което всеки водач на МПС усеща. Тоест, ако много се се превиши двигателят повече "бръмчи" отколкото да върви. Това много грубо, ама се надявам горе долу да сте ме разбрали. Та за мен по-добре въртящ момент, отколкото мощност.
Коментар