Здравейте, от известно време следя форума, но не съм писал до сега. Сигурно има теми по въпроса, но тук информацията е необятна, а и на мен от задължения не ми остава много време.
Преминавам директно към темата, от известно време замислям да променя коренно живота си подтикван от нестихващото желание да пътувам. С наближаването на новата година реших да се активирам малко, започнах да изчиствам концепцията си за системни експедиции по света. В момента търся и организации, които организират и пътуват групово на експедиции в Африка, Малайзия, Китай, Русия, Казакстан, както и по-студените места - Финландия, Норвегия, Канада, Аляска, дори северен полюс и Антарктика. Намерих едни германци - offroadkangaroo.de. Имат хубави клипове, които ме запалиха още повече. Ако имате на разположение данни за подобни организации бих бил признателен да ги споделите.
И така се стига на най-важната част - закупуване и подготовка на оффроуд автомобила, с който ще се осъществяват пътуванията. От известно време съм хвърлил око на няколко модела: Митсубиши Паджеро 1 ген (евентуално втора), Тойота Ленд Крузер 70 (84-89 ако не се лъжа), Мерцедес Г-класа, Ленд Роувър Дифендър. Автомобила трябва да е дизел, с ръчни скорости, желателно с климатик.
Тук вече идва времето да се консултирам с вас. По начален замисъл смятам да не надвишава 5000-5500 лв. самия автомобил. Разглеждайки обявите за тези пари се вреждат 3-4 Паджерота и един Ленд Крузер.
Тук идва основния ми въпрос - повече ми допадат късите бази, по-леки изгледат, по-пъргави и смятам че ще мога да я ползвам и за всекидневна употреба, което не ми се вижда реално с Паджеро дълга база например, просто е много огромна и тромаво изглеждаща за мен. Но друг фактор е изключително важен - дългата база евентуално може да се пригоди да се спи вътре в нея, а не в палатка, монтирана на покрива, както планирам. Все пак за мен е по-конфорно и безпасно да съм в автомобила, има метал и стъкло, който да те предпазват докъто спиш.
Ще съм благодарен на мнения относто избора на возило, модикацията, екипировката му, както и личната ми подготовка за подобни начинания.
Също така планирам да направя закачен на мястото на теглича носач за ендуро мотор, нещо подобно: http://www.sportutilitytrailers.com/...ike-rack-1.htm. Би ли тежало прекалено на джипа при преходи в пустиня, гори и екстремно кални местности? Би било хубаво да имам резервен транспорт, както и допълнително забавление.
Благодаря предварително за обърнатото внимание и поздрави.
Преминавам директно към темата, от известно време замислям да променя коренно живота си подтикван от нестихващото желание да пътувам. С наближаването на новата година реших да се активирам малко, започнах да изчиствам концепцията си за системни експедиции по света. В момента търся и организации, които организират и пътуват групово на експедиции в Африка, Малайзия, Китай, Русия, Казакстан, както и по-студените места - Финландия, Норвегия, Канада, Аляска, дори северен полюс и Антарктика. Намерих едни германци - offroadkangaroo.de. Имат хубави клипове, които ме запалиха още повече. Ако имате на разположение данни за подобни организации бих бил признателен да ги споделите.
И така се стига на най-важната част - закупуване и подготовка на оффроуд автомобила, с който ще се осъществяват пътуванията. От известно време съм хвърлил око на няколко модела: Митсубиши Паджеро 1 ген (евентуално втора), Тойота Ленд Крузер 70 (84-89 ако не се лъжа), Мерцедес Г-класа, Ленд Роувър Дифендър. Автомобила трябва да е дизел, с ръчни скорости, желателно с климатик.
Тук вече идва времето да се консултирам с вас. По начален замисъл смятам да не надвишава 5000-5500 лв. самия автомобил. Разглеждайки обявите за тези пари се вреждат 3-4 Паджерота и един Ленд Крузер.
Тук идва основния ми въпрос - повече ми допадат късите бази, по-леки изгледат, по-пъргави и смятам че ще мога да я ползвам и за всекидневна употреба, което не ми се вижда реално с Паджеро дълга база например, просто е много огромна и тромаво изглеждаща за мен. Но друг фактор е изключително важен - дългата база евентуално може да се пригоди да се спи вътре в нея, а не в палатка, монтирана на покрива, както планирам. Все пак за мен е по-конфорно и безпасно да съм в автомобила, има метал и стъкло, който да те предпазват докъто спиш.
Ще съм благодарен на мнения относто избора на возило, модикацията, екипировката му, както и личната ми подготовка за подобни начинания.
Също така планирам да направя закачен на мястото на теглича носач за ендуро мотор, нещо подобно: http://www.sportutilitytrailers.com/...ike-rack-1.htm. Би ли тежало прекалено на джипа при преходи в пустиня, гори и екстремно кални местности? Би било хубаво да имам резервен транспорт, както и допълнително забавление.
Благодаря предварително за обърнатото внимание и поздрави.
Коментар