Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Kое от двете: Suzuki & Kia

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Kое от двете: Suzuki & Kia

    Първоначално публикуван от nikman Преглед на мнение
    Спрял си се на имитация на Витара?Вземи оригинала Киа 2000 година е гнилоч колкото Витара 1990!Интерьора на Киата се скапва в пъти по-бързо
    Това прочете ли го някъде?Ти КИА от 2000 година виждал ли си?Нека бъдем обективни.Аз не случайно не пиша в тази тема...
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

    Коментар


    • #17
      От: Kое от двете: Suzuki & Kia

      Ааааааааааа, нинджа, това твоето е уникално и сам изчел почти всичко от теб тук, затова и не вземаш отношение, казал си пре достатъчно, за сега карам CR-Vто, по Банско, а на пролет, живот и здраве каквото сабя покаже.

      Коментар


      • #18
        От: Kое от двете: Suzuki & Kia

        Първоначално публикуван от nikman Преглед на мнение
        Спрял си се на имитация на Витара?Вземи оригинала Киа 2000 година е гнилоч колкото Витара 1990.Интерьора на Киата се скапва в пъти по-бързо.Факт е ,че Витарите от първите години на производство все още се движат
        Абе общо взето кой каквото си е харесал,него си хвали.То затова има разни марки и модели.
        Успех!
        Да, бе да! Ела залягай под моята.За всяка ръжда черпя.

        Коментар


        • #19
          От: Kое от двете: Suzuki & Kia

          Първоначално публикуван от nikman Преглед на мнение
          Спрял си се на имитация на Витара?Вземи оригинала Киа 2000 година е гнилоч колкото Витара 1990.Интерьора на Киата се скапва в пъти по-бързо.Факт е ,че Витарите от първите години на производство все още се движат
          Абе общо взето кой каквото си е харесал,него си хвали.То затова има разни марки и модели.
          Успех!
          Кията е много по-добре изпипана,ако говорим за антикорозионно покритие на шаси и ламарини.Витара от 1990г. си е жива болест,особено ако е карана в страни със сериозна и продължителна Зима.Същото се отнася за Нива и Фероза.Добре е да се търси нещо между 95г. и 2000г.,че след това пък джипките минаха на съвсем паркетно ниво-/и като задвижване,и като клиренс/.Така,че не виждам смисъл да се купуват гробници от 1990г. и после да се наливат пари за кърпене на шасита и тенекии.Разбира се има и изключения,но в общи линий нещата са такива-все пак най-важното е и кое на каква цена се продава.
          Последно редактирано от Янко Желязков; 20-12-10, 19:21.

          Коментар


          • #20
            От: Kое от двете: Suzuki & Kia

            Абе то изключения винаги има.И моята Витара няма ръжди,ама не казвам,че всички са такива По едно време гледахме Кии за жената-че са по-нови години(старото табло) за едни пари спрямо Витарите.Ем разочаровах се-Гнилочи,ниско качество на изработка....После малко Витари фейслифт....там поне само ръжди...В крайна сметка взехме друго.Ninja_1 не мисля,че съм някакъв фен на Витара,за да съм пристрастен.Когато купувах моята,гледах разни джипки и още тогава си стигнах за мен до извода,че Спортажа е имитация на Витара.Те корейците доста такива правят.Всичко копират или купуват,все на стари и доказани японски образци.Ако е за тоталния паркет и аз имам няколко по-нови модела корейци,които да ми харесат,пример Соренто,(пак за пари говорим,защото в същите им години японците отново са по-добри).
            И да ти кажа право,като сменя Витарата(все ме влече надругаде),сигурно няма да е Сузуки,а Спортаж пък още по-малко.
            Поздрави!
            Jeep Cherokee XJ 4000 Limited, 2001 year. Ducati Multistrada 1200, 2014 year

            Коментар


            • #21
              От: Kое от двете: Suzuki & Kia

              Мен малко не ми стана ясно как ще си събереш въдиците във Витара къса база За лек до среден офроуд, колата си е добра без никакви преработки, но истината е, че няма никакво място за багаж. Може и аз да греша, но поне ми се струва, че Киа-та е по-дълга.
              От към проходимост в заводски вид и еднакви гуми, Витарата е малко по-добра. Киа-та пък има по-добри спирачки.

              Относно качеството - не познавам Киа-та от тази и страна, само съм се возил, но Сузуки определено е далеч от Хонда - и като качество, и като вложена инженерна мисъл. Не, че Витарата е чак толкова слаба или чуплива, колкото може да си помисли някой, но ако очакваш чудеса, само защото е японска - ще се разочароваш. Не казвам, че Киа-та е по-добра в това отношение, просто не знам.

              От друга страна, при едно добро обслужване в началото, Витарата може да те кара дълго време без никакви ядове. Повечето, дето попадат при мен, са потрошени от "шофьорско майсторство", което би строшило и танк, или от тотална липса на обслужване. Повечето преправяния и доработки на Витари тук, във форума, са не защото се налага, а защото собствениците си търсят играчка. И аз в това число

              За градска кола стават и двете, от гледна точка, че локвите и снега не те плашат и можеш да паркираш навсякъде, а и повечето дупки са досадни, но не и фатални.

              Седалките на Витарата са по-неудобни, определено. Уж дреболия, но ако трябва да караш няколко часа и ако си над 170см, става болезнено.

              Резервни части и обслужване... тук определено Витарата е по-безболезнения вариант, стига да попаднеш на правилния майстор, но то това се отнася за всички марки.

              П.П. Сега ако някой си каже честно и откровено слабите страни на Киата и ще стане истинско сравнение
              Последно редактирано от tef4o; 27-12-10, 10:55.
              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

              Коментар


              • #22
                От: Kое от двете: Suzuki & Kia

                Според мен за риболов стават почти всички машини 4х4. Даже и леки коли. Е, зависи си и от шофьора де.
                Киа-та е по-комфортна, и може би малко по-здрава. Не знам де, не съм карал такава.
                За сметка на това карам витара, и мога да кажа, че и даже в заводския си вид е доста сериозна машинка. Е, с подходящите гуми и откачен шофьор Сериозен минус на витарите-предното окачване-тип макферсън, който е подходящ за асфалтова кола, но за джип е нещо неприложимо. Е, японците са го приложили, и резултатът е джип с разчекваща се предница при по-сериозни изпълнения.
                Но за експлоатация по язовири-няма проблеми, просто там почти винаги е възможно да се заобиколи някой голям трап, нещо което е тръпка за нас-обикновените откачалници.
                Като поддръжка-за Киа не знам, но за витара-предни карета(външни)около 80 лева; стартер-160-180 лева; каре на кардана-35 лева; предни накладки-28 лева...
                Отделно от топва лифта на мен ми струва 40-50 лева. Е, отделно 600 лева за гуми, и 100 лева за фланци... После идва лебедката и предпазната клетка
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • #23
                  От: Kое от двете: Suzuki & Kia

                  Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                  Според мен за риболов стават почти всички машини 4х4. Даже и леки коли. Е, зависи си и от шофьора де.
                  Киа-та е по-комфортна, и може би малко по-здрава. Не знам де, не съм карал такава.
                  За сметка на това карам витара, и мога да кажа, че и даже в заводския си вид е доста сериозна машинка. Е, с подходящите гуми и откачен шофьор Сериозен минус на витарите-предното окачване-тип макферсън, който е подходящ за асфалтова кола, но за джип е нещо неприложимо. Е, японците са го приложили, и резултатът е джип с разчекваща се предница при по-сериозни изпълнения.
                  Но за експлоатация по язовири-няма проблеми, просто там почти винаги е възможно да се заобиколи някой голям трап, нещо което е тръпка за нас-обикновените откачалници.
                  Като поддръжка-за Киа не знам, но за витара-предни карета(външни)около 80 лева; стартер-160-180 лева; каре на кардана-35 лева; предни накладки-28 лева...
                  Отделно от топва лифта на мен ми струва 40-50 лева. Е, отделно 600 лева за гуми, и 100 лева за фланци... После идва лебедката и предпазната клетка
                  И накрая не ходиш за риба ами да се окопаваш в калта като прасе

                  Коментар


                  • #24
                    От: Kое от двете: Suzuki & Kia

                    Естествено - така или иначе е тръгнал тъкмо за да се окопава Toва не е от марката а от мерака
                    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                    Коментар


                    • #25
                      От: Kое от двете: Suzuki & Kia

                      Само не разбрах защо в заводски вид и еднакви гуми Витарата е по проходима от Кията.
                      Имах една леля която казваше "нашия Москвич ми се вижда по голям от какиния"

                      Коментар


                      • #26
                        От: Kое от двете: Suzuki & Kia

                        Геометрия и тегло.
                        Едни 400 (приблизително) килограма отгоре, както и разликите в ходовата част не са в полза на Кия-та, въпреки по-големия мотор.
                        Останалото си е до шофьор, но той шофьорлъка си е за друга тема
                        Последно редактирано от tef4o; 28-12-10, 17:19.
                        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                        Коментар


                        • #27
                          От: Kое от двете: Suzuki & Kia

                          Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                          Геометрия и тегло.
                          Става въпрос за къси бази,а мотор?

                          Коментар


                          • #28
                            От: Kое от двете: Suzuki & Kia

                            Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                            ... разликите в ходовата част не са в полза на Кия-та, въпреки по-големия мотор.
                            Всъщност е точно обратното.Витарата е с 1 носач,карета,полуоски и преден диф са малки и слаби.Киа-та е с двойно А-рамо,каретата с 2 пъти по-големи.Карданите също...
                            0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                            Коментар


                            • #29
                              От: Kое от двете: Suzuki & Kia

                              Колегата попита за проходимост. В случая дебелината на карданите и каретата не е от значение. Говорим за стандартни коли със стандартни гуми.

                              Геометрия - в слуая означава, че Витарата минава през бабуна Х, а Кията опира.
                              Това би трябвало да изясни нещата.

                              Все пак никой не си призна къде са слабите места на Кията
                              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                              Коментар


                              • #30
                                От: Kое от двете: Suzuki & Kia

                                Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                                Колегата попита за проходимост. В случая дебелината на карданите и каретата не е от значение. Говорим за стандартни коли със стандартни гуми.

                                Геометрия - в слуая означава, че Витарата минава през бабуна Х, а Кията опира.
                                Това би трябвало да изясни нещата.

                                Все пак никой не си призна къде са слабите места на Кията
                                Нали не сравняваме двуврата Витара с четириврата Киа...щото има и двуврати...
                                По темата:
                                Слаби страни на Киа Спортидж ,за които знам:
                                1.Хъбове.Вакуумните обикновено изкарват до първата локва.малки луфтове в лагерите на главините и/или семернг довеждат до неработенето им.Автоматичните са доста по-здрави и при правилна употреба не създават проблеми за кола в заводски вид.С агресивни гуми се чупят.По почти всички щатски форуми за Спортидж се реве за неработещо 4х4.
                                2.При моделите произведени преди 1997г,трансмисията(КИА) е слаба и лесно се чупи.След тази година е Гетрак и няма проблем.
                                3.Модел 2.0 бензин 16v-Електрониката не понася конвенционална газова уредба-проблеми с "трабъл-кодове",водещи до смяна на дебитомер,лоша работа на мотора,висок разход на гориво.Ако се кара на бензин или с подходяща инжекционна газова е абсолютно безпроблемен.
                                4.Модел 2,0 бензин 8v-чувал съм за чест проблем с изгорели кондензатори на ЕКУ-то.
                                5.Модел 2,2Д-Слаб,но безпроблемен мотор,докато не прегрее веднъж(а има склонност).След това няма спасение.Лиценз на Мазда.
                                6.Модел 2.0ТД.Обичайни проблеми с турбината,в повечето случаи от неправилна подръжка.Проблем е прегряването.

                                Всичко това,което написах са просто едни разсъждения пред клавиатурата ,базирани на скромен 5 годишен опит с марката,с които не искам да обидя или нахъсам никого.Имал съм и Витара ,имам и Киа ,и според мен в заводския си вид и двете не стават за "джипки".Повдигнат Голф Синхро е в пъти по-проходим.
                                Последно редактирано от ninja_1; 28-12-10, 18:56.
                                0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X