Жива Г-класа струва колкото 5-6 умрели и става за показване пред кафето. За да стане за каране извън пътя иска толкова колкота и една умряла.
Съвършено вярно.
Г-то е много добре измислена кола, като изключим слабите мотори и безсмислено високия таван.
Ама трябва да е твоята кола освен всичко останало, иначе няма кеф в наливането на пари
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Съвършено вярно.
Г-то е много добре измислена кола, като изключим слабите мотори и безсмислено високия таван.
Ама трябва да е твоята кола освен всичко останало, иначе няма кеф в наливането на пари
високия таван си е екстра при скокове не се удряш в него вчера возих туристи и много ми допадна вървежа на 3.0 177 коня но момчето вложи доста пари в нея но сега върви много добре с доста приличен разход Нисан 3.3тд го вземам по баирите за отправна точка Мерцедеса ако е запазен както са споменали колегите ще кара доста време без повреди а Уаз-а си ги има доста често но там не е виновен майстора а частите За ходевете междо Г и Уаз се знае че Уаза има повечко
От: Уаз Патриот 2006г или Мерцедес Г-класа до 90г.?
През 2001-ва имаше едни г-та дълги и меки пружини. Май само две бяха. Ако не се "връзваше" задния мост, пружините се вадеха само от хода на окачването.
сега има едни г-та с коул-оувъри и там се получава доста голяма артикулация.
За всяка джипка "кръстосването" на мостовете е функция на окачването.
Съвременни г се движи мак≥140-180kм/ч, а съвременната уазка( сори, уазик) със "хх" км/ч.
...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО
...
Съвременни г се движи мак≥140-180kм/ч, а съвременната уазка( сори, уазик) със "хх" км/ч.
Да АМГ се движат и по-бързо, но по-разпространените из Оффроуд средите Г-та се движат МНОГО по-бавно, Патриота от своя страна потдържа Абсолютно спокойно 130-140 (без зор!) по пътищата.
Не взимам страна - просто споделям Собствен Опит
Да АМГ се движат и по-бързо, но по-разпространените из Оффроуд средите Г-та се движат МНОГО по-бавно, Патриота от своя страна потдържа Абсолютно спокойно 130-140 (без зор!) по пътищата.
Не взимам страна - просто споделям Собствен Опит
За скоростта на Патриота мога да потвърдя лично,че върви и то доста-преди две години се "сдавих" случайно с един 2.7i-Едвам го изпреварих с Лада 1600.Вървеше с над 150км/ч.Двигателят му няма нищо общо със старите УАЗ-ови мотори.....все пак е 128к.с. и това му личи.
От: Уаз Патриот 2006г или Мерцедес Г-класа до 90г.?
За максималната ОК.
Имам добри впечатления от г-то, както и от патрула.
Уазка не ме вадила, но аз съм вадил такова и с двата модела.
Това няма значение.
Един приятел кара в Ромъния едно трофенце с уазик, с два уазика.
Сега е с едно г.
Родил се, каза. Нямам си на идея какво искаше да каже.
Аз като се ориентирах във вкусовете си, опитвах и грешах.
Докато си нацеля правилния.
Но съм и градял и критерия си, опита си.
Сега е ваш ред.
Колкото хора, толкова мнения...и все претенциозни.
...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО
За скоростта на Патриота мога да потвърдя лично,че върви и то доста-преди две години се "сдавих" случайно с един 2.7i-Едвам го изпреварих с Лада 1600.Вървеше с над 150км/ч.Двигателят му няма нищо общо със старите УАЗ-ови мотори.....все пак е 128к.с. и това му личи.
А като пътно поведение как е при тези скорости? Дано също да няма нищо общо със стария модел УАЗ, защото не ми се мисли как би се чувствал човек вътре при тази скорост/150км/ч/. Зная какво е усещането в старите още като вдигнеш 70 - 80 км/ч. Просто не са правни за високи скорости на пътя а за там, където изобщо няма път.
Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
First impression is not always true. Get inspired.
Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
Reading is sooo boring, unlike writing!
А като пътно поведение как е при тези скорости? Дано също да няма нищо общо със стария модел УАЗ, защото не ми се мисли как би се чувствал човек вътре при тази скорост/150км/ч/. Зная какво е усещането в старите още като вдигнеш 70 - 80 км/ч. Просто не са правни за високи скорости на пътя а за там, където изобщо няма път.
Колега не мога да ти отговоря на въпроса по простата причина,че не съм качвал въобще в УАЗ Патриот.Но като му гледам аеродинамиката,широчината и клиренса от 20см. смятам,че определено е предвиден за скорости над 110-120км/ч.А и моторът му не е малък,нито като кубатура,нито като конски сили.
От: Уаз Патриот 2006г или Мерцедес Г-класа до 90г.?
Имаме служебен Патриот. Рядко е в движение. Типично руска недоизделана машина. Китайският Лендуинд за две години не даде никакъв дефект. УжАЗът не излиза от сервиза. Когато излезе, върви прилично по пътя. Извън пътя е нещо съпоставимо с дълго Паджеро. Разликата е, че Паджерото не те зарязва насред път, не прави локви под себе си, не ти мие краката с врял антифриз от спукан маркуч на парно и т.н.
Съветът ми е да не се занимаваш с него. Ако държиш на руските извращения вземи Хънтър - изглежда по-нормално. И двете ще са непрекъснато в ремонт, но ХЪнтърта поне изглежда по здрава.
"Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
... не прави локви под себе си, не ти мие краката с врял антифриз от спукан маркуч на парно и т.н. ...
Eeeee, УАЗ-а не тече ли, значи имаш проблем - СВЪРШИЛИ са ти ВСИЧКИ ТЕЧНОСТИ - нямаш масло, антифриз, че и течност за чистачките (Ама не се шегувам! От две УАЗ-ки останах с трайно впечатление, ама не го приемаш за проблем и си доливаш)
Коментар