Здравейте,имам отскоро Паджеро 2.8 дизел,къса база,ръчни скорости.Струва ми се малко слабичко за по хард разходки в гората и се замислям за Тойота-гледах две:едната 3.0 дизел,къса база,автоматик,другата 4.2 дизел,ръчни скорости,дълга база.И двата ЛК си имат недостатъци-едната е дълга,другата автоматик.И трите коли са 97година.Въпроса ми е кой от трите джипа ще бъде най-подходящ за off road?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Pajero2 2.8D vs LC къс автомат3.0D vs LC4.2D дълъг
Свий
X
-
От: Pajero2 2.8D vs LC къс автомат3.0D vs LC4.2D дълъг
В какво се изразява недостатъка на дългата?Първоначално публикуван от A40 Преглед на мнениеЗдравейте,имам отскоро Паджеро 2.8 дизел,къса база,ръчни скорости.Струва ми се малко слабичко за по хард разходки в гората и се замислям за Тойота-гледах две:едната 3.0 дизел,къса база,автоматик,другата 4.2 дизел,ръчни скорости,дълга база.И двата ЛК си имат недостатъци-едната е дълга,другата автоматик.И трите коли са 97година.Въпроса ми е кой от трите джипа ще бъде най-подходящ за off road?ТЛК 80 4,2ТД-95г
-
От: Pajero2 2.8D vs LC къс автомат3.0D vs LC4.2D дълъг
И защо така не става?Първоначално публикуван от mir777 Преглед на мнениеКолега, че с колко по яка ще е тая Тойота 3.0 от Паджерото 2.8 ? А за дългата база си прав, че не става за хард разходки.
Коментар
-
От: Pajero2 2.8D vs LC къс автомат3.0D vs LC4.2D дълъг
Най-добра ще е тази, която е най-добре подготвена за такива работи. От това, което си писал, изглежда, че нито една не е. Следват въпросите:
- Как ще я подготвяш? – ако ще правиш само ТНТМ-та е едно, ако искаш истинска машина е съвсем друго.
- Колко пари си готов да вложиш за подготовка?
- Какви точно модификации са Тойотите? – (предполагам 3.0 автоматик къса ще да е 90-ка, а 4.2 дъллга – 80-ка) понеже от това зависи много отговорът на предишния въпрос
Ако сложиш в сметките и закупната цена на автомобила съм почти сигурен, че на базата на Паджерото ще получиш най-ниска обща стойност на подготвения автомобил, но е вероятно той да е с най-високи експлоатационни разходи за текуща поддръжка.
Изобщо, трябва да си изясниш много неща, преди да взимаш решение. А и присъдата „малко слабичко” за Паджерото е добре да се прецизира – мотор ли имаш предвид, трансмисия, ходова част...
Както и за какъв „хард” иде реч.
Като заключение – от трите аз бих избрал 80-ката, но мойте нужди са други, както и разбиранията ми за „хард”.Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...
Коментар
-
От: Pajero2 2.8D vs LC къс автомат3.0D vs LC4.2D дълъг
за дългата база съм чувал че е по-лесно да я "окантариш",аз лично нямам голям опит-затова слушам мнения,и питам най-вече.Паджерото ми е слабо откъм мощност.На Паджерото имам гуми,лебедка,мислех да го повдигам и шнорхел на първо време.За какъвто и да взема идеята е същата-лебедка,повдигане,гуми,шнорхел,нататък с понатрупам опит ще преценя какво още ще ми е необходимо.Няма да ходя по състезания,но да газя смело кал,скали истръмно.За модификациите 80-ка и 90-ка съм лаик и не мога да кажа
Коментар
-
От: Pajero2 2.8D vs LC къс автомат3.0D vs LC4.2D дълъг
Защото все си мисля, че дългата база хем е по тежка и по трудно ще се вземат препядствия, като малки деренца, маневриране в тесни горички, малки участъци за обръщане на посоката и тн. Нали това мое мнение важи за екстремните разходки, нищо против марката.Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнениеИ защо така не става?
Коментар
-
От: Pajero2 2.8D vs LC къс автомат3.0D vs LC4.2D дълъг
Ако Паджерото ти е слабо откъм мощност, отнесено към теглото на автомобила, посочените Тойоти също няма да те впечатлят.Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...
Коментар
-
От: Pajero2 2.8D vs LC къс автомат3.0D vs LC4.2D дълъг
Точно обратното е.Първоначално публикуван от A40 Преглед на мнениеза дългата база съм чувал че е по-лесно да я "окантариш"...
Коментар
-
От: Pajero2 2.8D vs LC къс автомат3.0D vs LC4.2D дълъг
По темата може да се напише книга.
Ако те движат разходите-Паджеро, най-ниска цена на наджипжане, най-ефтин тунинг, най-ефтина подръжка, най-много части втора употреба, но с най-малък ресурс и най-нискокачествено, има си обаче супер селект (някой). За софт офф. става
Ако те движи комфорта-ТЛК90, независимо окачване, малко по-скъп тунинг от Паджерото, слаби места в гората са кормилната рейка, долните втулки на носачите и независимото отпед. За мен е ни рак ни риба, само за софт офф.
Ако те движи манията-ТЛК80, два твърди моста, достатъчно здрава механика, много голям ресурс 40% по голям от на 90ката. Някой си имат блокажи, сравнително добри ходове. След инвестиция в нея на стойноста на две Паджерота или една 90ка, няма да се окантарва. Тъпото е, като покараш такава после нищо не ти харесва. Строши ли се нещо обаче, по-ефтино ще е да ремонтираш телескопа Хъбъл.
В предвид на сумата на придобиване и тунинг на трите са несравними."...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.
Коментар
-
От: Pajero2 2.8D vs LC къс автомат3.0D vs LC4.2D дълъг
Както разбрахме - откъм мотор/мощност. Явно имаме много различни представи за "хард", "гора" и начина и необходимостите за каране там.Първоначално публикуван от A40 Преглед на мнениеСтрува ми се малко слабичко за по хард разходки в гората
Леко е преувеличено, според мен, написаното за 80-ката. А що се отнася до сравнението Паджеро/90-ка - моето мнение е малко по-различно: основната разлика между двете е в комфорта. Ако Паджерото се поддържа както трябва и с оригинални части не е по-слабонадеждно от 90-ка, но не е и по-евтино за поддръжка, а за надджипването - торсионите му струват колкото три чифта предни пружини за 90-ка.Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнениеПо темата може да се напише книга.
Ако те движат разходите-Паджеро, най-ниска цена на наджипжане, най-ефтин тунинг, най-ефтина подръжка, най-много части втора употреба, но с най-малък ресурс и най-нискокачествено, има си обаче супер селект (някой). За софт офф. става
Ако те движи комфорта-ТЛК90, независимо окачване, малко по-скъп тунинг от Паджерото, слаби места в гората са кормилната рейка, долните втулки на носачите и независимото отпед. За мен е ни рак ни риба, само за софт офф.
Ако те движи манията-ТЛК80, два твърди моста, достатъчно здрава механика, много голям ресурс 40% по голям от на 90ката. Някой си имат блокажи, сравнително добри ходове. След инвестиция в нея на стойноста на две Паджерота или една 90ка, няма да се окантарва. Тъпото е, като покараш такава после нищо не ти харесва. Строши ли се нещо обаче, по-ефтино ще е да ремонтираш телескопа Хъбъл.
В предвид на сумата на придобиване и тунинг на трите са несравними.Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...
Коментар
-
От: Pajero2 2.8D vs LC къс автомат3.0D vs LC4.2D дълъг
Eeе, не плаши народа толкова де.Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение...Ако те движи манията-ТЛК80, два твърди моста, достатъчно здрава механика, много голям ресурс 40% по голям от на 90ката. Някой си имат блокажи, сравнително добри ходове. След инвестиция в нея на стойноста на две Паджерота или една 90ка, няма да се окантарва. Тъпото е, като покараш такава после нищо не ти харесва. Строши ли се нещо обаче, по-ефтино ще е да ремонтираш телескопа Хъбъл.
Не разбрах защо инвестицията трябва да е на стойността на 2 Паджерота и 1 90-тка за да не се окантарва?... Частите не са като за Уаз и Дифендър, но се ядват... Съединител в Тойота - 900+лв, навън 400... За това в червено си изключително прав...
Коментар
-
От: Pajero2 2.8D vs LC къс автомат3.0D vs LC4.2D дълъг
Прав е Яро, даже ако покараш някоя с ново управление на автомата и не ти се слизаПървоначално публикуван от Yaro Преглед на мнениеEeе, не плаши народа толкова де.
Не разбрах защо инвестицията трябва да е на стойността на 2 Паджерота и 1 90-тка за да не се окантарва?... Частите не са като за Уаз и Дифендър, но се ядват... Съединител в Тойота - 900+лв, навън 400... За това в червено си изключително прав...
ТЛК 80 4,2ТД-95г
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
чудя се ра Вранглер...
Коментар